|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
alleen speelt hij dr minder vaak op volgens mij, die van hem is helemaal schoon |
|
|
|
quote: nee |
|
quote: waar woon je ? |
|
lol, ja Warlocks zijn nogal popu |
|
Utrecht, hoezo dat dann MuayThaigerrr!! |
|
quote: voor projecten en zo . ik woon in Den Haag . |
|
projecten enzo,klinkt duidelijk... Zou je jezelf misschien wat nader kunnen verklaren? MuayThaigerrr!! |
|
quote: een muziekfilmproject ,ik mail je morgen . |
|
okee MuayThaigerrr!! |
|
Vinay de Project-ritselaar Oh ja, speel nog steeds gitaar: heb pas voor het eerst in 2,5 jaar een snaar gebroken (nee, ik speel niet rustig, wel bijna dagelijks) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Laat je me nu schrikken en heb je in die tijd ook nooit je snaren vervangen?? |
|
quote: ik heb je gemaild Angela . |
|
Ik heb al enorm veel geld verspild aan dingen en toestanden waar ik totaal geen talent voor heb, onder andere ook een prachtige Ibanez basgitaar. Daar staat ze nu met verroeste snaren naast een dure onaangeraakte synthesizer. Ik ben muzikaal gehandicapt ofzo Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Nee, gewoon doorzetten. IEDEREEN (met het juiste aantal vingers) kan gitaar spelen! Kijk, erg goed hoef je niet te worden maar simpele dingen lukken altijd. Shit man, Kurt Cobain is toch ook beroemd geworden? Nou dan! |
|
je hebt ook geen talent nodig, het is alleen handig aan het begin, je pakt dingen sneller op. Iemand met talent doet misschien een jaar over iets waar jij anderhalf jaar over doet. maar je moet natuurlijk ook oefenen. Het komt niet vanzelf. duh. |
|
quote: Doorzetten.. Je hebt gelijk. Grr.. Ik moet ook altijd *direct* iets kunnen. Ik heb enorm veel bewondering voor mensen die zoveel geduld kunnen opbrengen. Ik heb eens 6 pianolessen genomen, en omdat het niet onmiddellijk vanzelf ging ben ik meteen gestopt. En met de basgitaar ben ik begonnen met Metallica en Chili Peppers deuntjes Ok--vanaf morgen begin ik van vooraf aan, met blues toonladdertjes.. one more try! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Niet helemaal waar!! Terry Syrek (.com) heeft aan zijn fret hand (hand waar je akkoorden e.d. mee pakt) maar 3 functionerende vingers en wat die vent op een gitaar doet, daar kan menig 10-vingerige gitarist(e) zich de vingers (!) bij aflikken |
|
quote: Iets tegen Kurt Cobain?! Love is a curse |
|
Natuurlijk |
|
Kurt Cobain was goed . heartshaped box bijvoorbeeld en alle nummers op in Utero . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 28-02-2002 21:48] |
|
ik heb cubasis en acid 2.0 als opname software .de laatste kreeg ik mee met de cd writer(HP) . je kan er meerdere sporen mee opnemen . en makkelijk een arrangement bewerken .en een fostex 4 sporenrecorder voor normale bandjes . |
|
heb je mail ontvangen Zal morgen ff terugmailen, heb wel interesse, maar weinig tijd+kans om naar Den Haag te komen (ouders) MuayThaigerrr!! |
|
*kuch* slowchat... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |