![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
ik speel piano en drum Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Zang is ook een instrument hoor, zo beschouw ik het wel tenminste ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Niet zo neerbuigend over je zangkwaliteiten, zang is wel het meest persoonlijke instrument wat er is namelijk... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ja, misschien wel, maar het lijkt me zo gaaf om bijvoorbeeld gitaar te kunnen spelen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: BASgitaar bedoel je dan neem ik aan, das pas echt gaaf ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
In dat geval, gewoon oefenen... kom je er vanzelf wel. Tenzij je natuurlijk absoluut geen aanleg hebt, maar daar kom je snel genoeg achter lijkt mij. ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Precies. Dat mag ook wel eens benadrukt worden. Er is ergens overigens wel een overlap tussen bassisten en gitaristen: - de meest geniale gitaristen (vai, satriani enzo) bezitten basisvaardigheden op basgebied - de slechtste bassisten spelen - bij gebrek aan beter - vaak verdienstelijk gitaar bas is gewoon niet voor elke simpele ziel weggelegd denk ik... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ach...Jebes en ik zijn altijd bereid je wat basis-basvaardigheden aan te leren. Toch Jebes? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ijzer, maar dan ook echt een ijzersterkte conclusie ![]() ![]() quote: Absoluut ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik ben een multi-instrumentalist, maar alleen uit een bas en een gitaar krijg ik ook daadwerkelijk een soort muziek. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: DAn ben ik een uitzondering dus ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
gitaar (prutser niveau ![]() didgeridoo (zie gitaar ![]() bas (begint ergens op te lijken ![]() ![]() |
|
quote: ...want jij speelt dus bas? Dan ben je inderdaad een uitzondering (en je zou dus als gitariste tot de wereldtop behoren). ![]() 1976 hè? ![]() |
|
quote: Daar ben ik helaas achter gekomen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: drummen dan maar ![]() ![]() |
|
Viool, beetje piano en dat is t wel ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
Ik speel de bass ![]() ![]() |
|
Ik kan een beetje tokkelen op een oude gitaar. En een beetje tokkelen op een piano die dringend gestemd moet worden. Verder kan ik goed overweg met potlood & photoshop. boeiend he mvg wk10 ![]() |
|
Ik speel gitaar en bas ![]() |
|
Drums, toetsen, beetje gitaar en af en toe es bass... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: en zingen toch?? ![]() ![]() |
|
enkel 'mijn' instrument.... ...en volgend jaar pianoles. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Gitaar (beginnersniveau) Accordeon (vrij goed, alleen verwaterd..) Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Ik ben voor bassgitaar aan het leren maar ik heb mer ervaring met mijn legogitaar ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |