|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
ik speel piano en drum Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zang is ook een instrument hoor, zo beschouw ik het wel tenminste Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Niet zo neerbuigend over je zangkwaliteiten, zang is wel het meest persoonlijke instrument wat er is namelijk... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja, misschien wel, maar het lijkt me zo gaaf om bijvoorbeeld gitaar te kunnen spelen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: BASgitaar bedoel je dan neem ik aan, das pas echt gaaf Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
In dat geval, gewoon oefenen... kom je er vanzelf wel. Tenzij je natuurlijk absoluut geen aanleg hebt, maar daar kom je snel genoeg achter lijkt mij. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Precies. Dat mag ook wel eens benadrukt worden. Er is ergens overigens wel een overlap tussen bassisten en gitaristen: - de meest geniale gitaristen (vai, satriani enzo) bezitten basisvaardigheden op basgebied - de slechtste bassisten spelen - bij gebrek aan beter - vaak verdienstelijk gitaar bas is gewoon niet voor elke simpele ziel weggelegd denk ik... |
|
quote: Ach...Jebes en ik zijn altijd bereid je wat basis-basvaardigheden aan te leren. Toch Jebes? |
|
quote: Ijzer, maar dan ook echt een ijzersterkte conclusie quote: Absoluut Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ben een multi-instrumentalist, maar alleen uit een bas en een gitaar krijg ik ook daadwerkelijk een soort muziek. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: DAn ben ik een uitzondering dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
gitaar (prutser niveau ) didgeridoo (zie gitaar ) bas (begint ergens op te lijken ) |
|
quote: ...want jij speelt dus bas? Dan ben je inderdaad een uitzondering (en je zou dus als gitariste tot de wereldtop behoren). 1976 hè? |
|
quote: Daar ben ik helaas achter gekomen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: drummen dan maar |
|
Viool, beetje piano en dat is t wel LAI LAI HEI |
|
Ik speel de bass |
|
Ik kan een beetje tokkelen op een oude gitaar. En een beetje tokkelen op een piano die dringend gestemd moet worden. Verder kan ik goed overweg met potlood & photoshop. boeiend he mvg wk10 |
|
Ik speel gitaar en bas |
|
Drums, toetsen, beetje gitaar en af en toe es bass... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: en zingen toch?? |
|
enkel 'mijn' instrument.... ...en volgend jaar pianoles. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gitaar (beginnersniveau) Accordeon (vrij goed, alleen verwaterd..) Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik ben voor bassgitaar aan het leren maar ik heb mer ervaring met mijn legogitaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |