|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Gitaarrr.. shredfest lijkt me shred..ehm vet |
|
ik heb 2 gitaren, maar ik kan er geen fuck op spelen |
|
keyboard, gitaar en bas (keyboard heb ik les) |
|
Gitaar, ben nog niet erg goed maar ben nu een beetje begonnen met soleren. |
|
gitaar, drum, beetje keyboards, doch vocals zijn meer mijn ding... kan ik meer ideeën in kwijt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
gitaar "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
beetje basgitaar... en mijn strot |
|
Gitaartje, maar moet nog ff oefenen |
|
Speel drums in RaafZwart |
|
drummen, beetje bassen en grunt/clean zang met0l! |
|
jaaaaaaaaaaaaah gitaar (een b.c.rich, mint groen whoehahahaha) |
|
heb je em nog gestemd gekregen?? |
|
Heb ooit bas gespeeld...in een heel ver verleden Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
nu niet meer? jammer seg |
|
Vind ik ergens ook wel... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
toe dan! begin weer!! |
|
Ik wil ECHT ooit es wat meer dan "The Forest" op gitaar kunnen spelen... en dan koop ik deze gitaar (de rode): |
|
quote: ja! (maar die hele bla die bla die jij vertelde moet wel gebeuren denk ik, een keer alles schoon laten maken is ook een goed idee) |
|
Drummen, maar het is zulk kut weer. Ik ga 's avonds wel drummen, want dit is niet te doen. |
|
humm misschien heb ik hier al is gepost, maar goed : ik drum ik speel gitaar ik zing (achtergrond) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik speel HARP vanaf mijn 9e (dusch al 18 jaar!) en ik zing (van grunten tot opera) |
|
Als het overdag heel heet is voelen je vingers als modder, geen mogelijkheid om lekker te spelen... Voor de violisten hier: hebben jullie er weleens over gedacht om altviool te gaan spelen (bedacht Zoe na lekker gefideld te hebben met haar nieuwe snaren en nieuwe stok....). Altviool spelen is lekkerrrrrr! |
|
Ik wil graag een ESP f-200, maar ik denk er nog even over, Anders iets richtg bc-rich beast of Warlock... |
|
Ibanez roadster marcel gaat het mij effe fatsoenlijk leren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |