|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja jij moet er ook een kopen kunnen we samen bas spelen!! |
|
O ja speel ook al 10 jaar dwarsfluit en nu sinds 2 jaar dus basgitaar |
|
quote: wat voor muziek vind je goed ? |
|
quote: Ik wil wel een uur downloaden , als je erover wil vertellen . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-01-2002 21:44] |
|
quote:jah... 2 bassen 3 gitaren.. wordt gezellig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
gitaar |
|
Ik speel al 10 jaar stoeptegel. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
jah? combineert dat weel goed met je andere hobbie, aapje slaan? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
stoeptegel heb ik ook een tijdje gespeeld, totdat ik overgestapt ben op baksteen |
|
Ik schijn gitaar te spelen... Yamaha Pacifica, met een oude Fender Super 60 versterker. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik speel nu 6,5 jaar viool en 2 maanden electrisch gitaar Love is a curse |
|
quote: Ik speel piano en keyboard Zenitha |
|
quote: just wondering, waarom spelen er altijd alleen vrouwen viool of ligt t nou aan mij ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
2 jaar gitaar: -BC Rich NJ Warlock -Squier Strat |
|
Ja, het valt me ook wel op dat er maar weinig mannen viool spelen. Waarom? Geen idee!! Love is a curse |
|
mannen ,die viool spelen : Deus en the levellers ( die laatste ken ik de muziek van niet zo goed ,volgens mij is dat een alternative rock met volskmuziek elementen en een violist die ' volksmuziekachtige melodieen' door de muziek speelt . over folk in extremo ben ik ook op gestuit inderdaad zeer goed . |
|