|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja jij moet er ook een kopen kunnen we samen bas spelen!! |
|
O ja speel ook al 10 jaar dwarsfluit en nu sinds 2 jaar dus basgitaar |
|
quote: wat voor muziek vind je goed ? |
|
quote: Ik wil wel een uur downloaden , als je erover wil vertellen . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-01-2002 21:44] |
|
quote:jah... 2 bassen 3 gitaren.. wordt gezellig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
gitaar |
|
Ik speel al 10 jaar stoeptegel. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
jah? combineert dat weel goed met je andere hobbie, aapje slaan? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
stoeptegel heb ik ook een tijdje gespeeld, totdat ik overgestapt ben op baksteen |
|
Ik schijn gitaar te spelen... Yamaha Pacifica, met een oude Fender Super 60 versterker. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik speel nu 6,5 jaar viool en 2 maanden electrisch gitaar Love is a curse |
|
quote: Ik speel piano en keyboard Zenitha |
|
quote: just wondering, waarom spelen er altijd alleen vrouwen viool of ligt t nou aan mij ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
2 jaar gitaar: -BC Rich NJ Warlock -Squier Strat |
|
Ja, het valt me ook wel op dat er maar weinig mannen viool spelen. Waarom? Geen idee!! Love is a curse |
|
mannen ,die viool spelen : Deus en the levellers ( die laatste ken ik de muziek van niet zo goed ,volgens mij is dat een alternative rock met volskmuziek elementen en een violist die ' volksmuziekachtige melodieen' door de muziek speelt . over folk in extremo ben ik ook op gestuit inderdaad zeer goed . |
|
Viool vind ik erg mooi. Maar ik bespeel al 2 instrumenten en het is voor mij denk ik sowieso te laat om eraan te beginnen... |
|
ik speel gitaar bas en vroeger ook keyboard en ik probeer te drummen maar krijg de dubbelebass niet strak oja en je bent nooit te oud om iets te leren |
|
Heb recent een mooie zwarte jackson basgitaar gekocht. Foto binnenkort op mijn site te aanschouwen. Hij speelt verukkelijk, en heeft een heel mooi zwaar geluid. *zucht* mijn nieuwe lieffie. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: tja ik wilde vroeger ook viool leren spelen, maar die krengen zijn zo duur , dus zeiden mn ouders leer eerst maar gitaar ...... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik kan denk ik nog wel redelijk piano spelen ... vroeger op de lagere school 3 jaar les in gehad ... maar toen een hekel aan spelen opgebouwd en vervolgens bijna niet meer aangeraakt. Maar als ik even oefen lukt het wel weer denk ik. |
|
Ik heb een gitaar en ik speel daar ook wel eens mee . Meer zeg ik er niet over. |
|
quote: Als beginner kun je ook een viool huren. Goedkoper (niet op langer termijn natuurlijk) en je zit er niet aan vast. Ben zelf ook begonnen met huren Love is a curse |
|
Ik bespeel m'n stembanden... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |