|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik speel nog steeds gitaar in het 777 gay-orkestje |
|
quote: Inderdaad ja, het zou wel gedekt moeten worden Ik ga zo maar eens de stilte verbreken en lekker 'Empty words'oefenen op de bas Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 15-02-2004 2:49] |
|
7 jaar pianoles gehad, ik kan een beetje gitaar en basgitaar spelen, ik speel niet in een band (misschien ooit ) en vergeet mijn zangtalenten niet Do or do not. There is no try. |
|
Ik speel jaar of 9 drums, nu in een Power Metal band Grunten en drumz Equip: Adams 6000+ series Extended version: 14" Snare 10" Tom 12" Tom 13" Tom 16" Floor Tom 18" Floor Tom Two 22" Basedrums Two TAMA Iron Cobra HP900P Power Glide base pedals 8" Pearl China Splash 14" Zildjian Z Dyno Beat HiHats 14" Paiste Alpha Crash 17" Zildjian A Custom Crash 18" Zildjian A Custom Crash 18" Zildjian China Ping Crash 21" Zildjian Z Custom Mega Bell Ride REMO Ebony Pinstripe Drum Heads Remo Ebony Ambassador Reso Heads Remo Emperor X Snare Head Custom made stick by JECCA Pearl DR-80 4 armed Drum Rack Beetje bas beetje meer gitaar [Dit bericht is gewijzigd door Zap op 15-02-2004 17:30] Keep the Metal going \\m/ |
|
ik doe een poging tot basgitaar bespelen, en uit de kat wil ik ook nog wel eens een geluid krijgen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik bespeel enkel nog gitaar (akoestisch ). Ik heb tevens een hele tijd piano en synths bespeeld, waar ik ongeveer 2 jaar geleden mee gestopt ben (en wat ik, als ik het geld had voor nieuwe apparatuur, graag weer op zou pakken). |
|
Ik tokkel af en toe op een kapotte akoestische gitaar en blaas af en toe op zo'n holle eucalyptus. Circulerend gaat nog net niet. Maar ik maak vorderingen. Uit liefde voor ZM. |
|
quote:en ik speel de bass [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 15-02-2004 16:15] |
|
-gitaar -trompet -bariton -blokfluit wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
* Gitaar (elektrisch en akoestisch) * Mondharmonica * Keyboard (heeeeeeel moeilijk) Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
-Piano -Keyboard -Elektr Gitaar |
|
Drums Basgitaar en een beetje gitaar Mondharmonica(hey Grinroth!)en Grunten natuurlijk Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Accordeon Klein beetje gitaar Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Hey buddie... Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: en met piemels natuurlijk |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik speel gitaar (elektrisch en akoustisch) ik speel een hééél klein beetje piano beetje didgeridoo en een beetje zingen (instrument...stembanden) en ik probeer stiekem ook nog mondharmonica te lere maar het vlot niet echt when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
quote: Vanaf vandaag dus ook electrische gitaar . Ik heb er vandaag eentje cadeau gekregen van een collega (stratocaster model).. |
|
Beter cadeau kan je jezelf niet wensen |
|
- Basgitaar - Gitaar (electr. + akoust.) - Drums - (zang) - Drankorgel - Mutatis mutandis - |
|
geeneens de waterpijp Je moeder. |
|
erhm... mn cd speler? hahaha... ik speel 6 jaar electrische en acoustische gitaar, heb in mn (heel) verre verleden een paar toontjes gekeyboard, en ik bler altijd mee met mn radio/discman als ik in de auto of op de motor zit. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
de tampeloeris Striem'n op de pokkel 1227 |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |