|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jewel doe niet zo negatief, je kan nog altijd heel zinloos doen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is geen instrument... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Drums, bas, gitaar, en strot. En een beetje mondharp. |
|
Heb vanaf me 8ste 10 jaar dwarsfluit gespeeld,speel nu ongeveer 5 jaar bas |
|
Bas/gitaar Toetsen drumcomputer vocals (grunts en screams) |
|
quote:Heej, die heb ik ook Speelt voor geen meter maar ziet er wel metal uit |
|
ik drum, behoorlijk waardeloos, maar toch. En ik oefen op grunts en probeer wat te zingen maar verder... Hm, eigenlijk kan ik gewoon niks... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Bas, gitaar en brullen maar! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: gewoon zeggen dat goed drummen niet true is...red ik het al een hele tijd mee |
|
quote: |
|
quote: goed idee! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: indeed, zie bovenstaande post van Jenje |
|
quote: |
|
quote: ah, I clearly remember this moment....must be deja vu |
|
quote: Ik zag het al, ja... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik heb ooit 2 jaar geklarinet. En ik vond 't nog leuk ook! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ik speel gitaar en heb een cort x6 en een stagg (k*tmerk) warlock model. best leuk gitaarspele when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Ik heb een aantal jaar terug een tijdje les gehad. maar ik oefende amper. Had ik geen zin in. Stom, heel stom. Sinds kort heb ik weer gitaarles en maak prima vorderingen (Zover ik dat zelf kan beoordelen). Ik oefen elke dag en het gaat me steeds beter af. Ik krijg volgende week een nieuwe versterker (Line6 spider 112) en oefen momenteel op een simpele Ibanex GRX40 (stratocaster)). maar ik spaar nu voor een NJ BEAST. OMG dat zijn mooie dingen! overigens wil ik over een half jaar in een band gaan spelen; beginnend bij een workshop van mijn gitaarschool. Ik heb er zin in, gitaarspelen heerscht . ZOnde dat ik voorgaande jaren geen fliker heb gedaan} |
|
ik hoop dat ik binnenkort eens genoeg geld heb voor een bas dan kan ik dat eindelijk gaan spelen |
|
Ik moet binnenkort eens op zoek naar een goede gitaarleraar in Groningen, heeft er iemand tips? |
|
gitaar en een beetje piano "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Bas (kut kut godverdomme moet nog steeds een nieuwe hebben ) ende zang |
|
quote: Bassen heerscht Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |