|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bespeel het drankorgel |
|
Ik drum en ik zing... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hebbie auto ? Kom dan bij ons drummen |
|
Daar begon Zillah-Morte gisteren ook al over, maar Groningen is toch echt te ver weg... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Basgitaar. Heb nu ongeveer 9 jaar bandervaring. Momenteel heb ik weer basles genomen want ik loop vast qua technieken. |
|
quote: Ik ben nu ook wat gestructureerder bezig ja Meestal speel je heel veel als je zo lang speelt per dag, maar oefen je bar weinig.. |
|
quote: lol |
|
Ik speel bas en gitaar. Maar over het algemeen ben ik tegen het gebruik van instrumenten. Om maar niet te beginnen over het luisteren naar muziek... |
|
Ik speel gitaar vanaf m'n 16e.Heb dat gedaan tot m'n 26e,en heb het onlangs(op m'n 32e..)weer opgepakt.M'n niveau is bedroefd laag helaas.... spelfout weggehaald... |
|
Eens zien (mocht ik dat hier nog niet beergegooid hebben, ik heb gen zin om alles door te lezen) In een grijs verleden keyboard gespeeld, voor iemand die enkel noten kon lezen was het nog vrij goed te doen. Van even voor mijn 20ste tot na mijn 23 zitten drummen, wat ik nu nog doe als ik er de kans toe krijg (misschien eens wat geld aan de kant wurgen voor een nieuw drumstel) Verleden jaar beginnen tokkellen op een bas, dat dit zat tot de zomer echter vaak stof te vangen: ik had nl ee linkshandige nodig: die is er dus gekomen: er komt eindelijk schot in de zaak, nu ik weer geregeld bij mijn neef (oud bandmaatje) ga jammen. En nu heb ik dus (eindelijk) een accoustische gitaar in bestelling, ik ga morgen eens kijken of dat ding er al is. Beter laat dan nooit dus... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Bas en gitaar? Speel je ook basgitaar? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik speel nu een jaartje gitaar, en het gaat vrij vlot volgens mij en mijn lerares... ik wil ernaast nog gaan drummen.. maar ik moet eerst mijn ouders nog zien over te halen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik speel bas Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:En vindt Bas dat goed? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Meestal wel Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik bespeel sinds enkele weken mijn stembanden bij Absynthium... is een muzikale mix van Carcass ten tijde van Heartwork en Hypocrisy ten tijde van Abducted |
|
quote: We zijn benieuwd I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Het gaat al goed... ik kijk er naar uit om volgend jaar 1ste full-CD op te nemen... http://absynthium.bokkerijders.be/index.php |
|
Ik zing nu in een band met Eskil van Grenjar. Muzak is in de maak. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
gitaar + bariton + trompet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je hebt gelijk! Ik speel drie instrumenten: - bas - gitaar - en basgitaar Vooral die laatste is vrij complex omdat het een soort van combinatie tussen twee instrumenten is. |
|
oh ja, het wordt hoogste tijd dat ik ook eens wat ga drummen. Nog ff een elektronsich drumstel kopen... |
|
Basgitaar ! Heb mezelf gister een ferme old school boss chorus gekocht. Zeer geil geluid. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |