|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Piano (7 jaar) (dus ook veel Synth), gitaar(4 jaar), Djembé (3 jaar), Didgeridoo (2 jaar), en Klavecimbel(pas, heel iets anders dan piano of synth)..daarbij wil ik ook nog wel eens m'n strot opengooien.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
speel piano, al 12 jaar ofzo. chopin heerscht |
|
Ik speel een jaar of 10, 11 piano. Ooit een poging gedaan tot gitaarspelen, maar ik haat eelt. BROODJE POEP! |
|
quote: misschien kan je met metalen 'vingerhoedjes' spelen . ik weet niet of ze bestaan . zou wel handig zijn . mischien krijg je er een veel mooier geluid uit . voor het benden is dan misschien een een wat ruwer oppervlak handig op het metaal . (als het niet bestaat is het misschien idee voor ontwikkelaars . ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-05-2002 2:25] |
|
quote: zoek je een pianist om samen mee te spelen ? of voor het orkest waar je in speelt ? [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-05-2002 2:49] |
|
Drum, reeds een jaar of 10 If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote:ik wil ook graag drummen, maar ik kan het niet en ik heb geen ruimte en geld om het te doen [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
quote:En Bach (probeer Fuga 9, die's zoo mooi!!) MuayThaigerrr!! |
|
ik heb een jaar piano gespeeld en nu heb ik van mijn vakantie in Thailand een soort van reuze snijboon meegenomen Er komt wel een heerschend geluid uit rikketikketik rikketikketik |
|
hee zuipcultuur, ik wil je pianospel wel es horen hoor Chopin regeert inderdaad, ook op gitaar (check chopin fantasy van Ron Thal maar es, ziek ...) Marcel |
|
quote: goh, dat klonk vast een stuk heavier Love is a curse |
|
oeh, ik heb gisteren mn eerste korte les gehad (huil, ik was veelste laat omdat mn wekker het neit deed ) maar toch goede oefeningentjes gehad |
|
ik speel gitaar 11.45: restate my assumptions |
|
Ik speul gitaor Lucht-gitaar lucht-bas lucht-drums en heel af en toe (uiteraard bij unne kutband) de air-keyboards.... Enuhm.... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik drum en ik kan wer helemaal niets van Trieste gast |
|
ik drum al een maand of 5 men set is nog niet compleet ook, ik heb nog een hele reeks cymbalen,hi-hat,ride nodig + stands, en 2 toms maar eerst sparen voor 2 axis pedals of iron cobra pedalen... |
|
Kheb een bagger electrische gitaar en een flutversterkertje. Deze passen precies bij mijn muzikale kwaliteiten.... Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Ik ben het bas-oefenen een beetje beu.. Oorspronkelijk wou ik leren drummen, maar daar heb ik geen plaats voor. Dus dacht ik eraan om cello te leren spelen.. Da's zo'n zalig geluid Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
bas oefenen beu hoe durf je |
|
dit is mijn trots op het moment |
|
Ik ben *alles* snel beu: gitaar: 6 weken piano: 3 maanden bas: 3 jaar Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
waarom? als ik vragen mag? |
|
Oefenen is toch gewoon heel saai.. Altijd hetzelfde herhalen.. Hou ik niet lang vol. Ik moet alles direct kunnen, anders is de lol er al af voor mij Met bas viel dat nog wel mee, daarom denk ik dat bas wel het makkelijkst instrument is om te leren (buiten blokfluit en triangel) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Volgens mij is de blokfluit ook wel een lastig instrument, vooral als je rookt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |