|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Bass |
|
Woon je toevallig in Enschede ? |
|
Piano ( Rachmaninov heerscht!!) en Gitaar |
|
eindelijk online. Mijn nieuwe liefde, Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nee sorry, mis ik nu wat>>> (vlaardingen) |
|
by the way, ik speel (jawel) op een BC Rich |
|
thanks voor de tip, ik ga eens op jacht. Ben nu vooral bezig met tabs aan het naspelen. Maar wil uiteraard zelf dingen kunnen uitzoeken en schrijven. Maar goed dat vergt tijd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vinay: ik werk in geen van twee (en daar zit 'm nou net de moeilijkheid wat betreft reizen.... zit eigenlijk voor Jan Doedel in Alkmaar). |
|
Sorry dat ik zo ontzettend dom ben hoor maar ik vraag me al een tijdje af wat grunten precies is. Iemand die het ff voor me uit kan leggen? Zenitha |
|
okay: je kent denkk wel bands als Iron maiden, nou die hebben normale zang ( dus gewoon zoals 'normale' muziek) oftekortom 'clear' vox. Bij een bepaalde muzieksoort (death metal ) zijn er ander soort vox. Grunt vox, dat is dat 'gegrom' zalkmaarstellen. |
|
quote: Als je wil ,kan je mij toevoegen met MSN messenger ( mijn emailadres staat in het profiel ) ; ik heb trouwens een tip voor je ,een mooi nummer van Lacrimosa : am ende der stille . (staat op audiogalaxy ) |
|
quote: hoeveel kost zo'n kaart met bak? |
|
Killing Zoe ,waar ben je ? Sear me mcmxciii van mdyingbride staan hele mooie vioolstukjes op . beide versies van sear me vind ik erg goed . my dying bride |
|
quote: Je kan kijken naar de Creative Labs SB Audigy Platinum, die staat op tweakers.net voor 234 Euro, en als je iets meer wilt/kan uitgeven moet je kijken naar de Creative Labs SB Audigy Platinum EX. Die staat voor 290 Euro. Het is niet goedkoop, maar je heb wel wat. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik spel keyboard en piano. Ofja, dat speelde ik. *etiket* |
|
ik speel gitaar hamer diablo, (effecten: zoom 2001 of zoiets)versterker: Marshall VE 100 W en bass Ibanez, (effecten: boss distortion, chorus, flanger, en iets precies uit den tijd van den oorlog gemaakt van restenmetaal van russische tanks (is geen grap) maar wel cool effect)versterker Laney 80W om nrs te schrijven, vroeger wel bas gespeeld in andere groepen en tevens tormenteer ik mijn stem: versterker laney 500 W, 7 inputs en boxen ook van Laney [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 25-02-2002 14:03] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
|
|
quote: Hee Vinay!!!! Er zijn 3 versies van Sear Me: -Sear Me -Sear Me '92 (MMXCII dus) -Sear Me 3 (III) Just for the record ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ik grunt No meat is sweater |
|
quote: apeldoorn: basgitaar/gitaar, drums, zang (die laatste als het echt kut moet klinken) Je moeder. |
|
quote: thanks . |
|
Hihi...ikkuh...speel altblokfluit, is dat raar? Ach, ik vind het leuk Maar goed, veel mensen vinden het raar (so do I)Maar |
|
quote: he dat ding komt me bekend voor: |
|
Hee Bint dat lijkt wel dezelfde gitaar als jij hebt! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |