|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik speel Elektrische gitaar sinds kort.Heb eerst even een gitaar geleend en daarna ga ik er eentje kopen. |
|
Ok, ik heb: Een jackson fusion (jammer genoeg een jap maar ja...) Een fender pro en dan nog wat maar dat wordt binnenkort een Marshall (als ik het geld bijelkaar heb) Een zoom 4040 effecten pedaal Suicide Machine |
|
Ik bespeel dat klokkenspel tussen mijn benen met regelmaat. |
|
quote: En theorie leren.. Ben ik veuls te laat echt mee begonnen Maar goed, oefen nu toch zo'n 4-8 uur per dag, dus ik zou het vlot onder de knie moeten hebben quote: Ehm.. Fillumpie |
|
basgitaar... |
|
welke instrumenten ik bezit? -2 x ibanez rg serie en een s serie -1 x jackson/charvel serie 4 -2 x imitatie gibsons rg en flying v -2 x acoustisch nylon -2 x western semie eind trap marshall el 34 100/100 en digitech 2101 artist voor de effecten korg racktuner en een marshall kast 1960 a |
|
[quote]Op 31 augustus 2002 21:53 schreef darkforrest het volgende: welke instrumenten ik bezit? Nee wat je bespeeld! Don't blush when I rip you open |
|
quote: dan heb je dat allemaal wel maar kan je er ook wat mee |
|
quote: Als mijn zus scheurt op haar hoorn, das pas hard Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:wat denk je zelf? ik speel al van mijn 12 jaar en ben nu 28 heb zowat 8 a 9 jaar band ervaring |
|
quote: |
|
quote: Ok, maar de vraag was wat je bespeeld niet wat je bezit! Don't blush when I rip you open |
|
quote:ook wat je bezit lees het eerste bericht maar es en uit die van mij kun je uit opmaken dat ik dus electrisch + klassiek speel |
|
quote: Sorry maar daar ben ik het niet mee eens. Een kennis van mij heeft de duurste Gibson en Fender stratocaster gekocht maar kunnen spelen ho maar. Dus de moraal van dit verhaal: Als je iets bezit wil nog niet zeggen dat je er iets mee kan. |
|
was de vraag of je er iets mee kunt? ik zeg gewoon wat mijn ervaringen zijn en wat ik bezit en wat ik bespeel, als ik er wat mee kan, kan ik moeilijk over mezelf zeggen |
|
Ontopic graag! Don't blush when I rip you open |
|
laat ik het zo zeggen ik heb er lol in en het verveelt mij niet,en daar gaat het toch om niet wie de beste is. |
|
quote: je kan er niewe snaren op zetten . ik heb twee 'pianolessen' gehad op school ( metalbandje ) om het pianostukje van Epic van faith no more te spelen , daar baseer al mijn pianostukjes op . als je wil kan ik uitleggen hoe ik speel . |
|
Ik bespeel drumstellen....hoe goed ik dat doe laat ik in het midden |
|
Gitaar, bierflesjes en o ja ik kan ook goed Arabisch zingen : lalalalalaa |
|
En wat betreft die gitaar en flesjes ben ik ook vaak van de partij... |
|
MP40 en ik kan erg goed Duits blerren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
drums, half jaartje nu.. kan er nog steeds geen kont van trilililili |
|
synths, keyboards piano en dat soort dingen, heel klein beetje gitaar. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |