|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hoezo, ga je er dan aan zuigen...? |
|
Moet dat niet dan? BTW: nice usericon, komt enigzins bekend voor.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: |
|
alleen de natuurlijke instrumenten |
|
Gitaar, bas, vroeger ook gedrumt. Van alles een beetje zeg maar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Keyboard/ synth (yamaha en GEM) in Dark Mutation. beetje drummen lukt ook wel |
|
Ik probeer een beetje gitaar en bas te spelen. Steek er eigenlijk veel te weinig tijd in. |
|
ik zing vooral veel, en daarbij speel ik piano, bass en gitaar en dat neemt best veel tijd in beslag ja HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
gitaar al heel lang, drum sinds iets minder lang en bassen kan ik ook wel. oh ja, en natuurlijk zingen |
|
nu me gitaar gestemd is speel ik alleen nog maar gitaar verder programmeer ik een drumcomputertje, doe effects enneh, dat was et wel... Je moeder. |
|
volle bierglaasjes... |
|
... met ranja ? |
|
en daar moet je wel aan zuigen... |
|
Jij mag trouwens nog niet eens bier! |
|
Ik probeer afentoe een stukje te drummen Trieste gast |
|
Ik brul me stro aan gort in Covered in Ashes (zie http://walk.to/ashes ) |
|
quote: Als je onder "oefenen" verstaat alleen maar herhalen doe je iets zeer vout (de pedagoog in mij spreekt)... |
|
Als je wil vooruitgeraken, moet je toch alles goed inoefenen.. Ik kan niet zomaar alles vanaf de eerste keer, dus herhalen is toch noodzakelijk?? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben zanger/grunt binnen karbo, metal bandje uit Groningen! verder wat gitaar werk en basswerk, maar niet binnen een band. I hate the morning (light) |
|
Guitaar, drummen kan ik een beetje, bas een beetje, en kie bord bijna niet |
|
DRUMSCH!!!!!!! |
|
quote: Nee hoor nee....klakkeloos herhalen zonder enige vorm van hersenactiviteit is niet goed, want als je iets fout herhaalt, studeer je een fout in en dat is er heel moeilijk weer uit te halen. Een goede leraar zal dan ook helpen met studeren ("wat is fout en wat ga ik er aan doen") |
|
Heb je op zich wel gelijk in ja........ Je moet een beetje afwisselen qua oefeningen en liver niet steeds hetzelfde doen...want dat kan idd een beetje dodend zijn....... |
|
Drums |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |