|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooie foto's Vooral van Bert en Liza |
|
Waarschijnlijk aanwezig 14 januari |
|
Wat nou waarschijnlijk? Je komt maar gewoon! Bruce Banner |
|
Oeh! Volgend weekend in Zwolle... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Treedt de zangeres topless op? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: kom je anders niet? Bruce Banner |
|
quote:Speciaal voor jou de zanger wel! |
|
Bruce Banner |
|
Jawel, kwellie komt...toch? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:OEH! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Sorry Kwel, er wordt niet topless opgetreden. Bruce Banner |
|
quote:En in de backstage? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
welke backstage? Bruce Banner |
|
die is er wel degelijk hoor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zeg! Jij vlegel! Zit niet een beetje op dit anonieme forum de geweldige backstage ruimte in popfront af te zeiken. Anders gaan we gooien, met over datum chocolademelk met klonten! Dat zal je leren! Maarre okee, ben er ook bij. |
|
Anoniem ja? |
|
Ik neem rotte eieren mee...en ik gooi ze... tenzij je weer een stukje speciaal voor mij speelt Lain iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Geweldige backstage ruimte ja? |
|
quote: voor jou altijd toch Bruce Banner |
|
quote:OK daar hou ik je aan...drinken we nu wel samen een biertje, hoef toch niet te rijden iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
deal. Bruce Banner |
|
Elexorien for teh win!!111 iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik heb geen idee, ik kan niet zulke mooie muziek maken. DE WEBSITE LIJKT WEL OFFLINE! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |