|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wil hem sowieso wel! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Of downloaden maakt niet uit, sneller verspreiden dan Aids |
|
quote: Ik wist het! Typisch! Elexorien verspreidt zich het makkelijkst en snelst via kontneukende homo's! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En hoe ken jij de band? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zelthor heeft Aids. Duh Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: [Happen met een glimlach] Poging tot humor, helaas niet geslaagd. Probeer het nog eens, maar dan met een leuke grap. ...of doe zelf iets, breng het uit, en wacht tot anderen het voor je afkankeren. Scheelt je weer posten op fora enzo . [/happen met een glimlach] Bruce Banner |
|
quote: Like I'm gonna waste my good ones on you and your kind! quote: Check, check, check. En nu? quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nog bedankt he! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
afkankeren, aids. gaat lekker zo hier. Fuck the world and fuck you |
|
Tsja, dat doen ze, he? Die mods en hun band- en holgenoten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
quote: Je weet toch dat ik zo'n inkopper niet kan missen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Haha, en terecht Maar ik bedoelde bedankt voor de infectie [/nevermind] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ow, was jij dat ja, darkrooms he ... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Rodeoparties FTW! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Van kutneukende homo's zijn er idd vrij weinig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad he? Heiden is ook al spontaan verdwenen. |
|
MAG HET WEER OVER ELEXORIEN GAAN? Dank u. Posts over kontneukende homo's worden beschouwd als niets toevoegende flames, en horen hier niet thuis. Bezoekt U gerust de Flamecage voor dergelijk gezanik. Bruce Banner |
|
Was jij niet d00d? |
|
Nee. Eem serieus, joa? Dank je wel. Bruce Banner |
|
quote: quote: quote: quote: Dit is een te vette thread om in de vergetelheid te geraken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chel, je weet het weer geniaal te verdraaien. Maar zolang je hier blij of geil van wordt, vind ik het best. (Zolang je de troep wel zelf opruimt, natuurlijk.) Ik hoef mijn band hier niet tegen te verdedigen ofzo. Dan on topic: 13 April komt de cd uit, had ik dat al gezegd? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-03-2007 20:13] Bruce Banner |
|
quote: Excuus, maar wat een ontzettende bagger. Bah. Die drums, die keyboard, die 'zang', .... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |