|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kiitos. Het is wel even kut ja, maar de wereld gaat niet ten onder. Komt allemaal wel weer goed. De rest van de Finse shows wordt overigens in de loop deze week bevestigd. Bruce Banner |
|
quote: Waar woon je precies? e.e.a is al bevestigd... Bruce Banner |
|
Hmm, Kouvola of Helsinki, één van beide gigs gaat wel lukken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Al een nieuwe ketelaar? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog niet. Anders had dat hier wel gestaan. Over Finland - de volgende data zijn inmiddels bekend: Elexorien (NL) - Kivimetsän Druidi (FIN) - Shattered Within (FIN) 09-02-2008 Night Life, Heinola (FIN) 12-02-2008 Semifinal, Helsinki (FIN) 14-02-2008 Brankarri, Kouvola (FIN) Meer volgt. De andere bands: www.myspace.com/kivimetsandruidi www.myspace.com/shatteredwith1n Bruce Banner |
|
Hahaha jezus! die fan en streetteam sites van die 1ste band! :') Die 2e band lijkt me wel een band om rekening mee tehouden, klinkt op myspace wel strak... Succes! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ja, KmD heeft 666 streetteams Bruce Banner |
|
Verschrikkelijk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Om Joriloniër maar even te quoten: quote: Shattered Within klinkt inderdaad wel lekker. Jonge gasten zijn het ook nog, (bijna) allemaal van rond 1990. [Edit: zag deze net weer, eerder in dit topic: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-01-2008 15:54] Bruce Banner |
|
lol, ik vond deze terug Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Von Lollenstein. Bruce Banner |
|
oh shit, 3 battle bands?!... ik ben benieuwd hoe ik dat ga trekken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
in Finland soken ze dat zelf Jables Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@jb: Nee jong, als ik viking metal ook nog met cowboy drank ga mixen komt het zeeekers niet goed. Ponikka is shall be! @spectre: 100 pt [Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 25-01-2008 18:35] Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Maar goed dat jullie geen Tearful Dawn meer heten, op één of andere manier moet ik aan Misty Mourning denken bij die naam. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Daar zijn we zelf dan ook erg blij mee. Bruce Banner |
|
quote: kut?? ik kwam amper door het materiaal heen op jullie myspace juist door sommige drumstukken. Die klonken alsof het drumstel van een trap werd afgeflikkerd. Ik hoop dus dat jullie nieuwe drummer vooral op strakheid wordt geselcteerd want ik vond veel riffs heel ok.(en verder, geen LOTRverwijzingen aub meer, weer zijn zeker 10.000.000 andere interessante fantasyboeken als jullie dat toch per se willen doen, een wat vetter gitaargeluid, en de zangeres toch met meer power laten zingen). |
|
quote: :') Je moeder. |
|
quote: Eh? quote: Die punten staan allemaal al op de spreekwoordelijke checklist voor volgende opnames, maar thanks anyway. De LOTR-verwijzingen komen op een volgende cd niet terug, aangezien het een eigen concept gaat worden. Daarnaast ben ik wel wel van mening dat het prima moet kunnen, ook al doen tig bands het al. Hoeveel bands zingen ook alweer over het verzagen en stukhakken van lijken, om er vervolgens brute sex mee te hebben? En hoeveel bands schrijven over... etc... Maar dat is mijn mening, natuurlijk. En ja, Tearful Dawn is een onmeunig gaye kutnaam! Bruce Banner |
|
quote:Elexloriennepien niet Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Zeg Robbetroll, ga eens terug in je hok! Bruce Banner |
|
quote:Draai een mp3 over fatsoenlijke boxen in plaats van de Yoko-oordopjes van je 1979 walkman achterin de pc te duwen tijdens het afdraaien van een nummer op MySpace. Kan een hoop schelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ban? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |