![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Godverdomme Lain, hoe kan je zoiets nu verzinnen. Een spin met hoorns, met een druppel symbolisch gif!?!?! En dan ook nog praten over andermans IQ als men dat niet vet vindt. Tering de tering, dit is een forse kanshebber voor de Gaylord of the Year award. Ik ga mijn nominaties maar noteren denk ik, uitslag 1 januari 2006! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik heb die tekst niet bedacht. Zoek maar op Google, en het is de 1e of 2e optie. Bruce Banner ![]() |
|
quote: Bleh, lekker boeiend weer, vind de muziek iig heerschen! ![]() ![]() |
|
quote: Dus als iets op google te vinden is dan is het vet? NOem je band dan: "Ass rimming twinks get crazy with eachother!"....het is namelijk een van de eerste hits op 'gay fantasy'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Stiekemerd, je hebt het gewoon uit je bookmarks gehaald ![]() ![]() ![]() |
|
je maakt er weer een mooi verhaal van, Chelmann. Ik lach me dood met jou. Echt. Nee, echt! Bruce Banner ![]() |
|
Tsja...dat kinderlijke fantasy gedoe is nu eenmaal lachwekkend. En dat terwijl dat genre genoeg ruimte biedt om iets interessants neer te zetten (ik noem maar een Gormenghast of de werken van R.Zelazny al is dat meer SF). Maar nee....het moet elke keer om een zwaard, een draakje een kwaadaardige magiër en een schone deerne gaan. Elk van die standaard DragonLance/Everquest/WeetIkVeelWat verhalen gaat over hetzelfde en ze zijn allemaal zeer formulaïsch van aard en leunen allemaal op ideeën van Tolkien of Robert E. Howard. En wat doen jullie? Jullie herbruiken al die clichés en bedenken niet eens een eigen verhaal maar nemen het over uit een computerspel. Kom op zeg. Dat kan echt beter en dat meen ik echt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
??? wtf? edit: wat nou draakje? trollen man! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-05-2005 2:45] Bruce Banner ![]() |
|
Dat is wel erg metal. ![]() |
|
Jullie zijn te laat: http://music.download.com/trollkiller/3600-8657_32-100236276.html?tag=listing_song_artist ![]() |
|
quote: Hehehe Lain dient idd wat aan de variatie in zijn stem en zanglijnen te werken, en die zangeres moet meer lef in d'r zang gooien, dan komt het mooier over, klinkt nu flinterdun en twijfelachtig. Muzikaal gezien klinkt het zeker niet verkeerd alhoewel het absoluut niet mijn ding is (drummert is wel lekker agressief, maar wist al dat hij goed kon drummen, Grinroth aantal keer live gezien), en originaliteit is nog niet helemaal top, komt meestal wel na wat jaartjes spelen. Probeer eens wat kleinere duitse heavy metal labels aan te schrijven, die pikken deze stijlen snel op, aangezien het daar retepopulair is .. ![]() |
|
Kijk, daar hebben we tenminste wat aan! ![]() *neemt de kritiek in overweging* Thanks ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Klinkt goed Lain. Alleen had je de gitaarpartijen wellicht dubbel moeten inspelen voor een wat vetter effect? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
dat hebben we gedaan... Bruce Banner ![]() |
|
quote: Nog een keer dubbel inspelen dan ![]() Gitaarpartijen hadden iets vetter mogen klinken imnsho. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Zo, k'heb de mp3'tjes ook ff beluisterd. Klinkt best lekker, hoewel de partijen van de zangeres inderdaad nog een beetje breekbaar klinken. Een goeie stem heeft ze zeker, maar er mag een beetje meer overtuiging en pit in. Vette drums trouwens weer. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 22-05-2005 14:26] ![]() |
|
Merk je vaak bij zangeressen die nog weinig ervaring hebben, dat ze niet goed durven en dan krijgen ze zo'n twijfel stem .. erg jammer ... ![]() |
|
Jeetje wat een gezeur toch weer ![]() ![]() |
|
Nee hoor, opbouwende kritiek. ![]() |
|
quote: Ben ik het geheel mee eens ![]() ![]() |
|
quote: Boehoee wat een gaye naam.. Ja echt wel, opbouwende kritiek ja ![]() (de rest overigens wel) ![]() |
|
quote: Naam is lelijk, maar ik heb nergens gezegd dat ie gay is ... ![]() |
|
quote: Nou dat is dan heel mooi, ik zeg overigens ook nergens dat jij zegt dat .. etc ![]() ![]() |
|
Oh? He .. wat vervelend nou ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |