|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Filmpje is wel leuk(denk ik) Maar die muziek zuigt negerpiemels Toen dat mokkel begon te janken heb ik em uitgezet Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
hehe clip is erg leuk, Monty Python inspiratie ? Nu de high-quality versie en stuur m naar de box, wie weet worden jullie zo populair als WT |
|
quote:ARGH! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hoor wel erg vaak 'the trees' ... hippies ... Verder ... tja ... stuur je promo eens naar duitse labels, die kicken hier wel op ... (geen steek naar Lains meid overigens) |
|
quote: |
|
quote: Was duidelijk hoor, no worries. We zijn momenteel met een label in gesprek. Neemt natuurlijk niet weg dat we wel met meer labels willen praten. U hoort nog van ons (of je het wil of niet ) Bruce Banner |
|
Och ... zit altijd een uit of mute knop ergens Welk label trouwens? |
|
@ Clip dus. Bazzio Attacks!!! |
|
Wat een schitterende clip!! Ik mis enkel nog zo'n lekker zangeres-popje Muziek is is wel "wat" gay, maar kvind nog erg goed te pruimen! Veel succes met labelsearch! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
29-10 De Dobbe, Roden Elexorien Swansdown Fyrehead maak er binnenkort wel even een topic over. Bruce Banner |
|
quote: Kolere wat ver weer...Ga je bij die tentenboer optreden??? De wereld is groter dan groningen hoor Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Kolere wat dichtbij bedoel je. Normaal spelen we alleen in het midden van het land Bruce Banner |
|
quote: DAs dichterbijer.. rule 1..alle Goeie metalbands moeten in de buurt van Rotterdam optreden..kan ik ook teminste eens lekke dr0nkuh worre...altijd maar dat autofahren achteraf en aan de cola zitten... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Romeo Delta Bruce Banner |
|
quote: helemaal mee eens ja. |
|
quote: Zeikwijf. Je heb ook nog zoiets als OV. Helemaal als je in Rotterdam woont lijkt me dat een goede optie. |
|
quote: Aha 2 en een half uur in de trein zitten is een goede optie..en dan s avonds terug na 12 uur? OV is geen optie at all...zeikwijf.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-09-2005 12:49] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Edit: Oja Roden Nee, dat is inderdaad niet echt bereikbaar [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-09-2005 12:52] |
|
Het midden van het land zoals Utrecht vind ik nog wel acceptabel...Groningen en Friesland is gewoon te ver...DAs hetzelfde als naar frankrijk gaan voor een optreden...Zelf Antwerpen is closer to me..Of het moet echt de moeite zijn maar dan nog met de auto..kan ik nog ff lekker pitten achteraf Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ja en vijf minuten fietsen is lang en een pak melk is zwaar dus dan maar een winkelkar. groningen is niet ver waar je ook maar woont. |
|
Als je in Limburg of Brabant woont is het toch een aardig stuk hoor Zeker als je geen auto heb. |
|
ik woon in groningen en repeteeer met de band in eindhoven |
|
ja zonder auto is wel kut ja |
|
quote: En je bent niet aangewezen op het OV zeker? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |