|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet op kerrazy? Moet wel slecht zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ok dan . De songteksten konden niet groter. Misschien dat we een volgende keer een booklet groter dan 12 pagina's kunnen krijgen. Bruce Banner |
|
Dit klinkt misschien stom, maar ik heb de cd nog in geen enkele winkel kunnen vinden? Repent! |
|
Het is mijn smaak niet, maar de samples op jullie site klinken wel erg profi, vette produktie! Dikke pluim voor Skeletor, verdomd puik drumwerk kerel! |
|
quote: In Groningen ligt ie sowieso in Plato en Elpee. Lijkt me, dat wanneer winkels hem bestellen, dat ie daar dan ook tercht komt, of zie ik dat verkeerd... Anders www.trollzorn.de/shop Bruce Banner |
|
quote: als je zon mooie hoes heb en je weet een banner nog lelijk te maken... waarom in godesnaam een groene outer glow achter de pic van de hoes.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dan mag je je monitor een rotschop geven, want die "groene" rand is zo goud als het maar kan. Bruce Banner |
|
quote: + 1... en ik wil niet via andere analen die cd aanschaffen...Alleen via jou Lain Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
19 mei Eindhoven dan maar? Bruce Banner |
|
quote: Tering man...das een halve maand ver nog.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vanavond msn? (vorige keer kwam er even wat tussen ) Bruce Banner |
|
quote: Bij mij ook... huwlijkse daad enzo Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dank |
|
quote: Goud =/ kleur En door het contrast met het plaatje trekt het inderdaad wat naar groen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mierenneuker. quote: Ik zie gewoon goud hoor. Bruce Banner |
|
quote: Je moet je eigen dingen voor jezelf niet in een gouden kader plaatsen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Daar houd ik pas mee op wanneer jij een reeks van minimaal 3 zinnige reacties in dit topic plaatst. Bruce Banner |
|
quote: Goed, ik hap wel: nav legofilmpje: quote: nav Specjes opmerking over hardcore schreeuw: quote: Eerste opmerking is altijd nuttig! Tweede gaat weer over Smeagol. quote: Nog steeds Smeagol: quote: Sowieso is dat hele Smeagol gebeuren exemplarisch voor hoe jullie met serieus en terecht commentaar omgaan. We hebben nooit een "zinnige reactie" van julllie gehad over het dat nou met die sample zat. Begin maar dan goude randjes laten zitten, dat waren er meer dan 3 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote] Sowieso is dat hele Smeagol gebeuren exemplarisch voor hoe jullie met serieus en terecht commentaar omgaan. We hebben nooit een "zinnige reactie" van julllie gehad over het dat nou met die sample zat. [/quote] Wat wil je precies van die sample weten? Dat gedoe over of het a ) begin van de sample, of b ) begin van het complete nummer was? Of bedoel je nog iets anders? Als het om het bovenstaande gaat, is het antwoord: sample valt middenin het nummer. Wat wil je er verder nog over horen, en wat maakt het eigenlijk uit? De reacties kwamen op mijn over als lollig tijdverdrijf, verder niets. Sorry als dat je doet denken dat dat "exemplarisch is voor hoe wij met serieus en terecht commentaar omgaan." In het algemeen beantwoorden we serieuze vragen wel met serieuze antworoden, namelijk. Bruce Banner |
|
quote: Ik (en spec blijkbaar) vroeg me af hoe het met dat hardcore achtige stukje zit voor (de sample van) Smeagol. Uit jullie (vage) antwoorden (b)leek dat het niet in het nummer zelf zat (of aan het begin in ieder geval, waarvan ik niet wist dat het begin Smeagol =/ begin Sample), en daardoor vroeg ik me af waarom het dan überhaupt in de sample zat. En, als de VOLLEDIGE sample echt middenin het nummer zit, zit dat hardcoredinges er nou wel of niet in? Ja, tijdverdrijf is prima hoor, dat doe ik net zo hard Alleen om MIJ dan te beschuldigen terwijl je het zelf ook niet altijd doet quote: Het valt ook wel mee hoor, maar je moet altijd hoog inzetten om het gewenste effect te verkrijgen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat "hardcore-stuk" zit gewoon in het nummer. het zou uiterst opmerkelijk zijn om een sample van een song compleet te veranderen, aye? Dat, en "ik ook van jou" ! Bruce Banner |
|
quote: Duidelijk, het leek mij ook al raar om dat te doen ja. En dat heb ik toen ook gezegd toen uit jullie (uiterst onprofessionele ) antwoorden iets anders bleek. Maar tof stukje, ben wel benieuwd naar de hele CD. quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Spreekt hier iemand Italiaans? Zo ja: vertaling aub: http://www.metal-zone.it/recensioni/elexorien.html 8,5/10 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-05-2007 14:19] Bruce Banner |
|
quote: Ofzo. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |