|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hij heeft zelfkennis genoeg om het niet te proberen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat vroeg ik niet. |
|
quote: Zie post van Spectre. And while you're at it...zoek alle posts van jezelf op deze forum waar je een band bekritiseerd. Laat me zien dat jij het in al die gevallen ook beter kan. Dan praten we verder. Ik moet niet per se van Rijn heten om een schilderij te kunnen beoordelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Je hoeft ook geen nederlander te zijn om correct nederlands te kunnen typen. |
|
als elxorien chelman als frontman heeft ga ik kijken hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ....maar ik heb geen plastic zwaard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wij ook niet. Epic Ducttape en Holy Karton mag ook hoor Bruce Banner |
|
zolang chel maar niet de tieten laat zien ben ik allang blij Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
maar Elexorien draait toch juist om de tieten? |
|
quote: Mag het ook een Glock 9mm semi zijn? Een idee voor je nieuwe plaat: Modern Warfare! Met de single: Dryads and trolls torn to shreds by the everlasting fury of artillery shrapnel in the fields of Passchendaele. Je kan dan iig met Bal-Sag0th wedijveren om de langste songtitle. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ontopic graag. Zoek zelf maar iemand met tieten, dan kan je daar je lol op loslaten Sommige zijn er gewoon niet van gediend. Einde verhaal. Edit... te laat ofzo hehe [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 10-01-2006 15:37] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dan is het nog altijd "in the Fields of Buchenwald" want daar staat zo'n mooi bos Doe eens een coupletje en een refreintje? [..anders ben ik wel te laat... ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-01-2006 15:38] Bruce Banner |
|
quote: kheb toch alang iemand met tieten |
|
quote: Lultopic. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: In Buchenwald fields.... http://www.arlingtoncemetery.net/flanders.htm [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-01-2006 15:45] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
*friemelt aan zonnebril op een veel te vette harses* "Jerney?" Jerney: *strakke 1-emotie-kop* "ik weet het niet" Jury Vetzak: "ik ook niet, het is niet helemaal wat we zoeken. Onze voorkeur gaat uit naar iets met puntoren" sorry Chel, maar probeer het gerust in een andere band Bruce Banner |
|
sjonge jonge wat n gedoe weer Maar ja; Zin in zaterdag jullie zien heerschen in Fopstront!!! |
|
Hey FRNK! Heb jou afgelopen vrijdag zien heerschen in Zaandam! WOW, echt supervet en strak gitaarspel! |
|
wow thanx Hey was jij ook als 1 vd 1en binnen? Met Toxo-lui? |
|
Jah... Maar jij bent zaterdag ook in Popfront aangwezig? Dan drinken we wel ff een |
|
Sure |
|
hey kids, niet zo slowchatten Bruce Banner |
|
Hey luitjes! Wanneer spelen jullie weer in de buurt? (Groningen) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |