|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dude ... je weet dat wat je nu zegt niet daar doordringt he .. |
|
quote:Ander voorbeeld: Battlelore] aangezien jij daar ook nogal mee weg schijnt te lopen. Leg mij eens uit waarom dat geen gothic metal is ook al wijzen alle muzikale tekenen daar wel op zoals ik beschreven heb in die review.. |
|
quote: Ik zie op muzikaal gebied niet zoveel overeenkomsten tussen ELX en BL. Sorry, maar ik begrijp niet helemaal wat je hiermee wil aantonen. {edit: B'lore heeft wel veel meer Gothic-bestanddelen, idd] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-07-2006 19:10] Bruce Banner |
|
Aldusch staat op den planning: 15-09 De Gloppe, Leeuwarden - Odroerir, Eluveitie, Elexorien 16-09 Staddijk, Nijmegen - Ancient Rites, Heidevolk, Elexorien, Myrkvar 26-10 Baroeg, Rotterdam - Korpiklaani, Elexorien 01-12 Goudvishal, Arnhem - Battlelore, Draconian, Elexorien Bruce Banner |
|
Hey Lain, als je nog eens in België speelt, laat me het dan weten, ik ben best eens benieuwd naar jullie liveprestatie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Bij de laatste 2 aanwezig! |
|
quote: Had je er zaterdag bij moeten zijn, man! Overigens, denk je niet dat ik alles wat er op het prgramma staat al EEUWEN van te voren aankondig, spammert dat ik ben. Bruce Banner |
|
quote: in feite, ik lees het wel (verdomme, uitputtingsstrijd dat het was vandaag op het werk, ben zo gaar als een ik weet niet wat) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Maar wanneer gaat jullie site weer open dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gisteravond heb ik jullie in staddijk gezien. Vette show was dat, heb me nek helemaal naar de klote geholpen . "De volgende is een ballad. Liefhebbers voor ballads? Nee? Dan kun je die mooi vergeten!" . Groeit op voor galg en rad. |
|
quote: Bijna correct gequote. Grey: Deze week. De botmongool van die "fantastische" server heeft als het goed is eindelijk dat domein vrijgegeven. (of zoiets...tsja, ben ook maar een n00b ): Dat zou vandaag of morgen helemaal geregeld zijn. Wolve en Grimbert regelen alles mbt de website. Vraag het hen eens. Bruce Banner |
|
Wanneer gaat Elexorien trouwens eens iets "officieel" uitbrengen? Of blijven jullie voor altijd teren op die drie schamele MP3'tjes? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat zeg je dat weer lief. Dan een antwoord zonder venijn: Ja, uiteraard! Om het één en ander op te nemen hebben we wel nodig: geld, tijd, etc... Er wordt hard aan gewerkt, en we hopen (goh, lekker clichématig antwoord....) de boel zo snel mogelijk op schijf te hebben. Als het kan dit jaar nog. Verder nog vragen, of alleen maar stoer commentaar? Bruce Banner |
|
quote:Je vergeet: goede nummers, of is dat niet belangrijk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Jij brengt je muziek toch ook uit |
|
quote: Die hebben wel toch al, skatje Bruce Banner |
|
@Janmetdepet: Nee, dat doet een label [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-09-2006 12:49] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:stepwoend? |
|
quote: Hehe, ik moet natuurlijk wel een beetje kritisch zijn hè! Misschien dat we jullie nog wel eens willen vragen voor een GMC feestje, maarja als jullie nooit iets releasen en niet eens een werkende website hebben.. Maar serieus: ik ben benieuwd of het vele spelen een positieve invloed heeft gehad op jullie. Vandaar dat ik wel geinteresseerd ben in een echte Elexorien CD. Wordt het trouwens een full-length of een mini? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Dan kan ik het idd nog beter zelf doen ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:DIY !! |
|
quote: De website is inderdaad een groot probleem... iets met een beheerder van de oude KUTserver en het niet willen vrijgeven van een domein.... Dat is als hij zich eindelijk eens aan zijn woord houdt deze week opgelost, en kan de boel weer online komen. Verder gaan we een full-length opnemen. "Elexorien lasst es richtig krachen" zou een fijne titel zijn, maar daar is de rest het er niet mee eens, denk ik. Bruce Banner |
|
Lain does Berlin? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |