![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:"The time was come to help other bands." ![]() |
|
quote: Wuppertal ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Dat leek me iets te makkelijk ![]() ![]() |
|
Wat veel offtopic gelul zeg ![]() |
|
Jullie begonnen! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
En nog 1! Moet je niet reacties gaan weghalen alvast? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ga dan zelf ook niet door. Ik edit niet in dit topic, want dan gaan mensen zeuren dat ik "commentaar op mijn bandje weghaal". Iets met lultopic enzo... Bruce Banner ![]() |
|
Het is vandaag Maandag 18 September 2006. Het is vandaag de tweede Nationale 'Elexorien is Gay' Dag. Alle fans van Elexorien krijgen een gratis beurt van Geoffrey Jacobs (mits jonger dan 12 uiteraard). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Dat is gaaf, morgen is het trouwens de eerste "Chelman is dik dag" ![]() ![]() |
|
En nu is het 'On-topic uurtje', menschen. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Muhaha! Dus jij bent machteloos in dit topic?!? CHAOS! edit: ahhh, dammit... illu ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-09-2006 13:13] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Jep. Gratis frikadellen te verkrijgen bij Spectre te Enske. Je krijgt een CHD onderzetter als bonus mee. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() Oja, on topic ![]() |
|
![]() Oh ja. on topique...euh...Elexorien. Dat is toch die nieuwe Gothicsensatie uit Bovenkarspel? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
CeNSUUR! ![]() |
|
www.elexorien.com is weer online. Tijdelijke site, dat wel, maar de muziek is iig weer te downloaden. Bruce Banner ![]() |
|
Waarom? ![]() |
|
quote: Om jou te treiteren. Waarom denk je zelf? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
*snif* Kleine knaapjes groeien op ... ![]() |
|
quote: Zijn jullie muziek gaan maken dan? ![]() Eens effe wat downloaden dan. ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
psst: neem meteen mijn undersign mee ![]() ![]() |
|
Ehh ik vrees dat Mental niet meer alleen is? Nee echt drie keer niks. Sorry. Lain's bandje vind ik overigens best te pruimen. Alleen de dames zang klinkt echt to-taal niet hier. Wellicht is dat live anders. We shall see ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dat verklaart veel ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |