|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tijd voor een MySpace, en tijd dat jij de jouwe eens een update geeft jongeman! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik of lain? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Bruce Banner |
|
In plaats van Joris en andere Ronald gewoon de vrouwen twee keer, hahahaha. Dat zijn de echte fans. |
|
Je laat voor het gemak Grimbert ook maar uit de picture? Al dat haar ook in je doucheputje, kan me er iets bij voorstellen! Bruce Banner |
|
Oh ja, die zat er ook nog in hè. Dat was per ongeluk, Bert is vet cool. |
|
quote:http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=41630944 ^ l l l Wasdadan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Off Topic (naam even opgeëist, that's all) Bruce Banner |
|
Sure, gewoon ff je site een update geven en de fans stromen binnen. Zorg dat ík in je top 8 sta trouwens. Dan hoef je me niet te bedanken voor de tip. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: CLEAVAGE!! Enne, joris de frituurkoning vergeten kan natuurlijk niet he... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Blastmaster hier Idd fokking frituurmaster een beetje vergeten |
|
quote: |
|
quote: Wist je al dat we ook muziek maken? Bruce Banner |
|
quote: Zo leer je je echte vrienden kennen he.. geen doen Schaep!! Zou die haas trouwens frituurbaar zijn? En master vandaag opgehaald toch? ved geworden? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Die halen we maandag op. Bruce Banner |
|
quote: Ik vergat jou niet hoor! Maar dat ik Bert vergat is inderdaad geen doen. |
|
quote:Waarschijnlijk staat Lain er ook alleen op omdat ze dachten dat hij een vrouw was Wel een lelijke, dus maar een keer in de collage Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Staan niet alle exen van Raj op dit plaatje? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zangeresje niet toch? Lain en die andere wel iig |
|
Nog 1 te gaan dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij had van de week een date he |
|
Lain, check je mail! |
|
Is lain ook al een ex van mij dan? Ik vind tepel likken niet gelijk staan aan een relatie hoor |
|
te veel informatie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |