|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Erger is dat Jenje het OOK kut vind. We hebben wel allemaal een pens Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Het is totaal niet mijn muziek, maar live zong ze wel goed geloof ik.(voor die muziekstijl dan) www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Nee hoor, Jenje vindt het gaaf. Wel uitluisteren he! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sja, het klinkt als black metal zonder ballen meets SYL. Weinig reactie bij mij hier. En nee, ik ben niet aan het einde gekomen edit: het maakt ook een beetje een latere Dimmu Borgir indruk [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 18-09-2006 18:38] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Bruce Banner |
|
quote:Zonder ballen hum... Maar je Dimmu vergelijking zegt al genoeg Ieder zijn ding natuurlijk! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ehh spectre, je cd aanprijzen in topics over andere bands is best wel een beetje gay... |
|
Ik prijs alleen mijn undersign aan lieverd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat komt op hetzelfde neer schatje [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-09-2006 18:42] |
|
'Het doel heiligt de middelen' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je kan ook overdrijven. |
|
quote: Jij kent de band "With Pride" nog niet zeker? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:De dag waarop jij stopt met sinasappels posten stop ik met spammen van mijn eigen muziek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja maar......Ja maar....... DAMN |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zolang het sinaasappels op een foto zijn in het fototopic is dat geen spammen; itt CHD gespam in bijv een Elexorien topic...neem dan een topic over een band met vergelijkbare stijlkenmerken; nu komt het over als zielig geleur. ontopic: Laatst eindelijk eens deze band gehoord; -dat was er tot nu toe bij ingeschoten- en ik moet zeggen dat ik verrast was over hoe goed het is; het is niet echt mijn smaak en natuurlijk moet het nog veel beter, maar je hoort dat het erin zit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
We gaan in Januari gezellig de grens over, naar de Soundlodge studio van Jörg Uken, om een full-length cd op te nemen. Bruce Banner |
|
Nice Die gaat wel gekocht worden, denk ik |
|
Cool! Ben wel benieuwd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, sorry Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hahaha! Spectre, wat een geniale manier om de boel alsnog even onder de aandacht te brengen! Bruce Banner |
|
quote: ennuh, 14 december Leeuwarden??? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Graag! Kan je ons van meer informatie voorzien? (info atje elexorien puntje com ) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-10-2006 10:40] Bruce Banner |
|
quote:In dit geval bedoel ik het echt oprecht hoor . Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |