|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm binnen deathmetal. ff denken hoor. gorefest is idd niet echt geweldig. kan zo niet iets verzinnen.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Binnen het extreme death/grind gebeuren gaat mijn onbetwiste stem naar het Japanse Gore Beyond Necropsy. Da's met stip de meest verschrikkelijke band die je ooit zult horen. Hoewel ik een lekker potje 'Noise en Powerelectronics'wel kan waarderen op zijn tijd gaat zelfs deze rommel mij te ver. Zoek ze maar op op de bekende MP3 verzamelpunten. Je zult verstelt staan van zoveel ellende. |
|
Sorry, tweemaal gepost. [Dit bericht is gewijzigd door zombie op 08-12-2001 19:30] |
|
Wat black/heathen metal betreft gaat mijn stem naar het vreselijk slechte WELTER. Belachelijke CD ('The Elder Land'). |
|
quote: dan vind je ze vast heel erg slecht als je het twee keer zegt! |
|
Oja nu weet ik het weer, necrophagia. Belachelijk slecht. eheh. Vind ik.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gorelord vin ik persoonlijk behoorlijk triest.... Suck my piss |
|
Binnen het black genre vind ik Andras belachelijk triest , maar ook Baltak of Bluttaufe mogen van mij hun gitaar en spikes aan de wilgen hangen...... Trouwens, sla de Ablaze maar open... buiten de paar grote bands die ze elke keer weer hebben, staan er teveel sneue, Duitse BM-bandjes in. Helaas worden deze wel gepresenteerd als de nieuwe sensatie binnen dit genre.... |
|
Belphegor... (black/death). Damn, werkelijk alle clichés gebruiken ze en verder was het ook echt weinig interessant... Der Lexus kent deze band ook wel . |
|
quote: Hier moet ik u inderdaad gelijk geven. Belphegor vin ik dus echt geen ruk aan. Nou heb ik zoiezo een hekel aan death metal (uitzondering daar uiteraard)... [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 08-12-2001 23:26] SCUM FUCK |
|
binnen de Power Metal... hmm...kweenie MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Necrophagia is geweldig. Maar goed, slechte band binnen de black metal. Met stip: Cradle of filth voor zover dat black metal is |
|
net zoals al die andere kutkeyboardblackmetalbandjes zoals children of bodom. fuck 'em all |
|
quote: euh waarom? leg uit...children of bodom zijn wel goede muziekanten...kan ik overigens niet zeggen van al die troe blek sjit..(niet naar jou persoonlijk van dat troe sjit...kwam gewoon in me op) ps: vin COB ook niet veel aan alleen ik zou graag je reden willen horen. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-12-2001 15:39] Suck my piss |
|
Gothic metal: Lacrimosa [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 09-12-2001 15:41] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Alle gothic metal bandjes(waar ik ook naar luister) die pretenderen doom metal te maken. OK de genres overlappen elkaar hedentendage veel maar om sommige van die slappe kinderbandjes nou doom te gaan noemen gaat toch wel erg ver! Het is gewoon eerderhumoristische dan duistere muziek. |
|
quote: Het zullen best goede muziekanten zijn maar ik vind de muziek gewoon extreem kut, het doet me gewoon niets. Met name vanwege die overheersende vrolijke keyboard-deuntjes. |
|
Ik vindt blije muziek meestal ook kut, maar CoB doet het gewoon zeer goed, "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: WTF ??? Ten eerste is Lacrimosa toch echt geen metal meer. Ten tweede is de laatste cd echt heel erg relaxed. |
|
Dat is nou net het probleem. Een beetje klassiek tussen door is ok. Maar het word gewoon zo verschrikkelijk kut ten gehoren gebracht... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
in de blackhoek: CoB en CoF(nieuw) voor zover je van black kan spreken tenminste... en botulistum is ook zwaar bagger in de death(grind)hoek: uh... diep denke nu... uh... hmz... kweenie, kan me zo snel ff nix indenken Je moeder. |
|
Bij black: fluisterwoud Jezus zeg, wat een debiele band! Om van die texten nog maar te zwijgen |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAAH!!! Vent, pleurt toch op. Je weet niet eens wat black is. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 11-12-2001 13:03] SCUM FUCK |
|
Zucht! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Eem, Fluisterwoud is toch wel degelijk een vette band [Dit bericht is gewijzigd door FollowerOfTheDamned op 09-12-2001 19:35] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |