IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : klotebands binnen je lievelings genre Vorige pagina | Volgende pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 23-09-2002 23:43 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ben feitelijk nooit zo'n Virgin Steele liefhebber geweest, en HF is

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-09-2002 23:47 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Black Metal : Marduk
Power Metal : Hammerfall
Death Metal : Mortician

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 26-09-2002 17:04 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Nou ben ik nie zo into death metal, maar ik heb het schurft aan Napalm Death..
En aan de nieuwe Sepultura..

En wat alles verziekt.. Within Temptation natuurlijk..
Nou word ik zelfs uitgescholden voor "gothic" op straat.. dan vond ik vroeger dat "satanist" of "hey meisje, daar is het kerkhof" nog grappiger..
Damnz als dat schaap nou gewoon nooit es op tv was geweest.. dan had nou niet iedereen gedacht te weten wat gothic was..

Verder in de black.. sja CoF natuurlijk, al was de oude wel gaaf..
Waar meneer Grishnackh allemaal mee bezig is weet ik ook nie.. maar ik vond de oude burzum wel veel toffer dan wat ie nou maakt op zn keyboardje met 3 toetsen.. Maar jah..
Meer black?
Jupz.. al die standaard Marduk en Dark Funeral black metal begint ondertussen mn strot uit te komen..
Geef mij maar oude garage black metal..
Al vind ik bandjes als CoB en Ninnghizhida ook wel lekker hoor..

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-09-2002 17:23 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 8 december 2001 18:52 schreef attila_de_hun het volgende:
zeg eens welke bands je ongelooflijk klote vind BINNEN het genre dat jij erg goed vind. dus a.u.b. geen slipknot etc want dat weten we nu wel dat nagenoeg iedereen die slecht vindt.

ik vind dus een erg trieste band:

Gorefest.

ik heb ze nooit goed gevonden en ze werden alleen maar slechter.

Pas jij eens op je woorden!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 26-09-2002 18:51]

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 26-09-2002 17:27 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 26 september 2002 17:23 schreef Inside-Lie het volgende:
Pas jij eens op je woorden!!!!

Deze mens mag toch een eigen mening hebben?

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-09-2002 17:28 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 september 2002 17:27 schreef Mortanius het volgende:
Deze mens mag toch een eigen mening hebben?

*zucht*
sommige mensen nemen altijd alles serieus, natuurlijk mag dat...

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 26-09-2002 17:31 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ja, sorry hé, aan letters kun je geen intonatie of gevoel waarnemen en als er dan nog zoiets: " " bij staat komt het toch niet echt als grapje over.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-09-2002 17:40 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 september 2002 17:31 schreef Mortanius het volgende:
Ja, sorry hé, aan letters kun je geen intonatie of gevoel waarnemen en als er dan nog zoiets: " " bij staat komt het toch niet echt als grapje over.

Jouw probleem!

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 26-09-2002 18:50 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

sentenced (de nieuwe)
cannibal corpse ( hebben ze dan echt geen inspiratie voor andere teskstonderwerpen???)

true disco chick

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-09-2002 18:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 september 2002 18:50 schreef pale enchantress het volgende:
sentenced (de nieuwe)
cannibal corpse ( hebben ze dan echt geen inspiratie voor andere teskstonderwerpen???)

Poing!? De laatste twee Sentenced CDs zijn echt ge-wel-dig, maar dat is een kwestie van smaak denk ik!

Cannibal Corpse moet je gewoon zo nemen, die texten moeten gewoon zo... Je kan moeilijk over de bloempjes en de bijtjes gaan zingen... Zou het niet graag anders zien!

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 26-09-2002 18:54 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Binnen death metal: in-quest, wat een zaadband is dat

Trieste gast

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 26-09-2002 19:04 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

Het meeste materiaal van Krieg. Kan aan mij liggen maar ik hoor werkelijk niets anders dan drums. Het zal vast de "geniale" rifjes bevat die alom geprezen worden, maar ik heb ze nog niet kunnen ontcijferen...daar waar ik live tapes van antaeus en beherit en een band als enbilulugugal prima kan beluisteren kan ik de rotzooi van Krieg werkelijk niet volgen. Drums zijn wel ok overigens.

edit: as humanity fades is dan wel weer erg gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door Holocausto op 26-09-2002 19:07]

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 26-09-2002 19:06 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Holocausto op 26-09-2002 19:07]

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 26-09-2002 19:08 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

[quote

Cannibal Corpse moet je gewoon zo nemen, die texten moeten gewoon zo... Je kan moeilijk over de bloempjes en de bijtjes gaan zingen... Zou het niet graag anders zien![/quote]Tja,dat zal dan wel, in ieder geval

true disco chick

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 26-09-2002 19:16 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

In Flames, begint toch wel beetje nu-metal trekjes te krijgen, is best jammer. T begon zo leuk

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-09-2002 19:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

In BM -of dat beweerd die band toch- Catamenia, zo'n verhaaltje als Mystic circle (k heb van die laatste band glukiig geen cd gekocht)
Catamenia ript zelfs z'n artwork van andere bands (die laatste cover lijkt verdacht veel op wolfheart van moonspell)

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 27-09-2002 10:05 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2001 9:55 schreef schaambaard het volgende:
ik vind het jammer dat bands als Dark Funeral en Marduk nog steeds black metal genoemd worden terwijl ze er eigenlijk niks mee te maken hebben...

Maar hoe wou je het anders noemen eigenlijk, heb geen idee!!

Immortal Pride

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 10:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmm...voor Panzer Division Marduk (1999) kenden waarschijnlijk de helft van de huidige kenners hen niet en waren ze nog geweldig voor die fans.
Nu kotst iedereen ze uit? I don't get it...
Ze hebben nog steeds een zeer eigen sound bijvoorbeeld.
N.b. Ik heb na PDM alleen de MCD "Obedience" gekocht want LGDM vond ik wat te slapjes...maargoe.
Ze hebben heel lang op eenzame hoogte gestaan hoor.
Luister maar nog 'es naar "Dark Endless", "Those of the Unlight" of "Opus Nocturne"...

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-09-2002 10:26]

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 27-09-2002 10:36 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ik moet zeggen ik vind Marduk ook gewoon vet heerschen behalve LGDM, maar ik bedoel de rest van de albums waren gewoon goede extreme metalplaten.
Ik snap het massaal uit kotsen van Marduk eigenlijk hier niet helemaal.

Immortal Pride

mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 27-09-2002 10:40 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Dom zijn bandjes die echt overal verkondigen hoe gothic ze wel niet zijn ( oehoe wat zijn ze stoer he ???)
Zoals Within Temptation ( dubbel kots)
After Forever ( triple puke )

luuuuuuv is in the air.........

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 27-09-2002 10:51 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 10:40 schreef mansongirl het volgende:
Dom zijn bandjes die echt overal verkondigen hoe gothic ze wel niet zijn ( oehoe wat zijn ze stoer he ???)
Zoals Within Temptation ( dubbel kots)
After Forever ( triple puke )

Ja dat snap ik, maar ik zie het probleem niet met Marduk! Ik kan natuurlijk iets over het hoofd zien maar waarom iedereen nou zo walgt van Marduk? Ik ga in iedergeval uit mijn dak als ik "Autumnal Reaper" hoor

Immortal Pride

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-09-2002 11:06 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Nou, wat het met Marduk is... Ik weet het ook niet precies, maar ze zijn gewoon om van te kotsen. Ik erger me er dood aan, alles lijkt op elkaar en die zanger is gewoon te slecht voor woorden. Persoonlijk vind ik 'Fuck Me Jesus' en 'Dark Endless' wel te pruimen, de rest is nagenoeg niks...

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 12:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Mwah...kwestie van smaak; die muziek. Aber...
Verrotte stem = Goede BM stem
Goede BM stem = Verrotte stem
Wat wil je nou?
Een GOEDE stem? Pak nou Sonata Arctica ofzo dan.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-09-2002 12:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Legion's stem is wel achteruitgegaan de laatste jaren [live valt dat erg goed op].

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 12:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 12:52 schreef Slechtheid het volgende:
Legion's stem is wel achteruitgegaan de laatste jaren [live valt dat erg goed op].

Klopt, live is hij niet meer zo overtuigend als vroeger maar ik had het eigenlijk uitsluitend over op plaat.

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com