IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : klotebands binnen je lievelings genre Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 19:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:55 schreef venom rules het volgende:
Precies

Candlemass mag daarintegen gewoon lekker door blijven gaan

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2004 19:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ildjarn
Krieg

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-04-2004 19:57 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Vlad Tepel!>?, die naam is gewoon heersend.

F*ck hippies

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 24-04-2004 19:59 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 24 april 2004 19:56 schreef invictis het volgende:

Jij hebt verstand van muziek

..

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 19:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:59 schreef venom rules het volgende:
Jij hebt verstand van muziek

dank

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-04-2004 20:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Houwitser...............

nog zo'n band waarvan mijn portie wel aan fikkie gegeven mag worden....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2004 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:48 schreef filosofem het volgende:
Gardens of Gehenna doet me werkelijk helemaal niets. Roept zelfs een grenzeloze irritatie op.... Brrrrr...
Is een vrij aparte band, zit denk ik in de hate em or love em categorie

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-04-2004 20:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 april 2004 12:38 schreef invictis het volgende:
zat klotebands;
Manowar
Hammerfall
zowieso power metal ansich.

Lees de titel nou eens, manneke!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-04-2004 20:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hammerfall is ook zo'n overschatte band, die 0,0 (lees=nul komma nul) aan het overvolle powermetal-genre bijdraagt. Evenals bands zoals:
Heavenly
Iron Saviour
Demons & Wizzards.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 24-04-2004 20:44 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 24 april 2004 20:42 schreef Staalman het volgende:
Demons & Wizzards.

Demons & Wizzards is ook zo'n overbodige band ja

..

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 20:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 20:41 schreef helmet het volgende:
Lees de titel nou eens, manneke!

deed ik ook, wil niet zeggen dat er binnen de genres waar hun zich bevinden dat er geen toffe bands zitten
ik ben niet alleen BM en DM junk

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-04-2004 21:00 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 12:38 schreef invictis het volgende:
zowieso power metal ansich.

Dan moet je dat er niet bij zeggen..

..."Hate can only create more hate"...

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 21:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 21:00 schreef Immortella het volgende:
Dan moet je dat er niet bij zeggen..

oh ja oops

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 24-04-2004 21:54 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:53 schreef Spirit In Black het volgende:
, de laatste plaat is productioneel gezien niet hun beste, maar ik geef ze graag nog een kans!

Lang Leve The Highest Law
Goed, ik zal wachten met "the final judgement" tot de nieuwe plaat

Like Some Snow-white Marble Eyes

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-04-2004 22:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 20:44 schreef venom rules het volgende:
Demons & Wizzards is ook zo'n overbodige band ja

Ik vind hun debuut anders erg leuk. Op geen enkel pun baanbrekend maar de muziek van Iced Earth met een andere (goede) zanger (Hanshi van Blind Guardian) maken het een leuke plaat . Heaven Denies is een wereldnummer

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 24-04-2004 23:06 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

http://www.metalmerchant.com/detail.asp?request=CD&orderno=219138&bandname=ETERNA&genre=&ID=

Wees eens lief, en beluister een sample van het album dat hier te koop staat.
Kunnen mensen hier serieus van genieten? Genieten van een vastlopend platengeluid?
Het zal wel weer zo'n uit de hand gelopen grindproject zijn, maar ik vind het vreselijk.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand hierbij denkt: "vet schijfje!", dat ding koopt, 'm thuis in z'n cd-speler stopt en vervolgens vol plezier gaat zitten luisteren.
Kan dit?

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 24-04-2004 23:12]

Jullie zijn allemaal negers!

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-04-2004 1:21 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Iced Earth, zelfs nu Owens er in zit is het nog niks.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 25-04-2004 1:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 24 april 2004 19:56 schreef invictis het volgende:

Doen die nog wat dan?
Ik bedoel, maken die nog nieuw materiaal?

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 25-04-2004 3:17 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

binnen de blackmetal elke band die gebruik maakt van overmatige keyboards, een beetje klinkt wel ens aardig, zoals mayhem - de mysteriis dom sathanas of manes enzo, maar het liefst zonder... en verder bands die zichzelf als true ende ievool bestempelen, en geen ruk voorstellen

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

invictis
Usericon van invictis
Posted 25-04-2004 5:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 1:22 schreef Rasputin het volgende:
Doen die nog wat dan?
Ik bedoel, maken die nog nieuw materiaal?

ja zekers;

met de oude/originele bezetting hebben ze nu een demo gemaakt waar ze een platendeal mee proberen te scoren
(stijl; a la nightfall/ancient dreams )

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 25-04-2004 9:55 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 25 april 2004 5:42 schreef invictis het volgende:
ja zekers;

met de oude/originele bezetting hebben ze nu een demo gemaakt waar ze een platendeal mee proberen te scoren
(stijl; a la nightfall/ancient dreams )

Waneer komt die cd uit?

..

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 25-04-2004 13:26 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Mjölnir

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-04-2004 13:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 9:55 schreef venom rules het volgende:
Waneer komt die cd uit?
LEZEN

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 25-04-2004 13:54 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 25 april 2004 13:31 schreef spectre het volgende:
LEZEN

Waar

..

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-04-2004 13:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2004 13:54 schreef venom rules het volgende:
Waar

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com