|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ildjarn Krieg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vlad Tepel!>?, die naam is gewoon heersend. F*ck hippies |
|
quote: Jij hebt verstand van muziek .. |
|
quote: dank Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Houwitser............... nog zo'n band waarvan mijn portie wel aan fikkie gegeven mag worden.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Is een vrij aparte band, zit denk ik in de hate em or love em categorie |
|
quote:Lees de titel nou eens, manneke! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hammerfall is ook zo'n overschatte band, die 0,0 (lees=nul komma nul) aan het overvolle powermetal-genre bijdraagt. Evenals bands zoals: Heavenly Iron Saviour Demons & Wizzards. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Demons & Wizzards is ook zo'n overbodige band ja .. |
|
quote: deed ik ook, wil niet zeggen dat er binnen de genres waar hun zich bevinden dat er geen toffe bands zitten ik ben niet alleen BM en DM junk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dan moet je dat er niet bij zeggen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: oh ja oops Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Goed, ik zal wachten met "the final judgement" tot de nieuwe plaat Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Ik vind hun debuut anders erg leuk. Op geen enkel pun baanbrekend maar de muziek van Iced Earth met een andere (goede) zanger (Hanshi van Blind Guardian) maken het een leuke plaat . Heaven Denies is een wereldnummer |
|
http://www.metalmerchant.com/detail.asp?request=CD&orderno=219138&bandname=ETERNA&genre=&ID= Wees eens lief, en beluister een sample van het album dat hier te koop staat. Kunnen mensen hier serieus van genieten? Genieten van een vastlopend platengeluid? Het zal wel weer zo'n uit de hand gelopen grindproject zijn, maar ik vind het vreselijk. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand hierbij denkt: "vet schijfje!", dat ding koopt, 'm thuis in z'n cd-speler stopt en vervolgens vol plezier gaat zitten luisteren. Kan dit? [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 24-04-2004 23:12] Jullie zijn allemaal negers! |
|
Iced Earth, zelfs nu Owens er in zit is het nog niks. |
|
quote: Doen die nog wat dan? Ik bedoel, maken die nog nieuw materiaal? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
binnen de blackmetal elke band die gebruik maakt van overmatige keyboards, een beetje klinkt wel ens aardig, zoals mayhem - de mysteriis dom sathanas of manes enzo, maar het liefst zonder... en verder bands die zichzelf als true ende ievool bestempelen, en geen ruk voorstellen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja zekers; met de oude/originele bezetting hebben ze nu een demo gemaakt waar ze een platendeal mee proberen te scoren (stijl; a la nightfall/ancient dreams ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Waneer komt die cd uit? .. |
|
Mjölnir |
|
quote:LEZEN Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waar .. |
|
quote:met de oude/originele bezetting hebben ze nu een demo gemaakt waar ze een platendeal mee proberen te scoren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |