|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
bloodaxe vind ik niet al te best |
|
quote:Da's zijn probleem.... quote:En dat is jouw probleem . Mystic Circle vind ik een behoorlijke kutblack metal band. En Agathodaimon ook. En niet eens omdat het keyboardbands zijn. |
|
quote: nee precies!dat bedoel ik nou ook.je hoeft natuurlijk niet alles tof te vinden maar niet te vooroordelig zijn |
|
ja, niet auwehoeren met fluisterwoud! die lui zijn net zo lekker, vooral die gitarist |
|
we hebben het hier over muziek, niet of ze lekker zijn. |
|
quote:*wow , iemand heeft zich in mij verdiept* en trouwens, da's niet eens waar, Emeperor heerst en dat sterft van de keryboards. Net zoals Falkenbach bijvoorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 28-09-2002 18:35] |
|
quote: Suck my piss |
|
quote:hey nog een fan |
|
neej gewoon topic doorgelezen.. Suck my piss |
|
quote: Ook goed En nu weer ontopic, al dat slome gezeik om niks |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 28-09-2002 19:36] |
|
quote: tssss... lekker belangrijk is dat, wat voor muziek ze maken. |
|
|
|
quote: ga jij weer effe naar de backstreet gays luisteren ofzo.... |
|
quote: ik heb me NIET in jou verdiept kerel... ik ken je gewoon maar dat is je blijkbaar NOG niet duidelijk. |
|
quote: Ik ken jou ook wel michiel, damn sarcasme is hard to get Maar zoals ik al zei, laat maar zitten... [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 29-09-2002 12:12] |
|
quote: zeg dan:ik vind alle bands met keyboard kut.want dat vind je.en nou niet roepen dat dat niet zo is want dan spreek je jezelf tegen. |
|
quote: haha |
|
quote: dank je!dan zijn we het toch eens!haha |
|
quote:ik weet dat je het sarcastisch bedoelt, maar hou je snater. |
|
Venom is idd helemaal niet zo goed als altijd beweerd wordt. Ik heb de ceedee "black metal" aangeschaft en het openingsnummer is dan wel redelijk grappig, maar al na enkele minuten luisteren krijg ik toch de neiging om mezelf met belangrijkere zaken bezig te houden zoals naar het plafon staren. Op hun voor zover ik weet meest gewaardeerde ceedee staat echter nog een geinig nummertje, countess bathory genaamd. Middelmatig amusant is hiermee het beste wat Venom in mijn ogen kan worden, ondanks de ENORME hoeveelheid positieve aandacht dat deze band krijgt. Het enige echt goede aan Venom is dat ze bands inspireerden die wel goed waren, zoals bathory en celtic frost. Winter is coming |
|
quote:Mogelijk kun je de muziek niet waarderen maar je moet het ook een beetje in de juiste tijdsgeest trachten te plaatsen. ik weet nog goed dat hun eerste materiaal uitkwam. dat was zo ongelooflijk hard en bruut dat was niet voor te stellen. en daarbij hadden ze nog allemaal van die satanistische dingen(duidelijk). een van de meest schokerende bands dus toendertijd (dat is nu waarschijnlijk niet voor te stellen met cannibal corpse etc etc).ze krgen ook de hele wereld over zich heen, maar hebben toch vol gehouden. hun impact op metal is niet te bevatten zo groot. ook benas zoals metallica etc zijn sterk door de oude venom beïnvloed. en ze zijn zonder enige discussie de grootvaders van black en deathmetal. ze verdienen respect. |
|
quote: Sja.. Peter Tägtgren is ook lekker, en poept ook behoorlijk veel goede muziek naar buiten dus ja.. Enne.. Catastrofic vind ik live behoorlijk Catastrofic.. heb de cd's nooit gehoord.. wil ik denk ook nie horen.. |
|
RAM-ZET beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |