|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Had wel gekund, want ze komen uit de death/black metal hoek meen ik me te herinneren. Maar was wel een beetje post van mij, sorry. |
|
quote: Ik kan begrijpen dat je ze niet leuk vind, maar het is geen hersenloos raggen!!!! |
|
quote: Ook juist Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
das een hersenloze opmerking...RE kimmie [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-10-2002 22:50] Suck my piss |
|
quote:Houwitser, dat is hersenloos raggen. |
|
quote: ook niet denk ik....hersenloos is als een band niet nadenkt over hoe muziek in elkaar gezet dient te worden... Suck my piss |
|
quote:Herformulering: Houwitser is hersenlozer dan Cannibal Corpse. |
|
quote: Ja psies, Houwitser en Cannibal Corpse weten echt wel wat ze doen (behalve George dan ) |
|
Hall je hersenen er uit, ben de zombie te snel af! |
|
quote: En over welk genre hebben we het nou? |
|
Over "metal" Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: vond je??? wat pas kut is: die ene band waarin je alleen maar een verkracht wijf hoort schrreuwen alsof een stierelul in dr stoma word geramd. volgens mij was dat intestinol discorge (of wat dan ook) Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Grind, gore, crust... |
|
quote: HEY, zit onze ouwe bassist, theo, in. en die heeft wel mavo, hoor!!! Oud Vuil. |
|
Suck my piss |
|
ac/ds en iron maiden (vind ik nu eens geen bal aan) |
|
sorry maar Manowar , da vind ik zo klote |
|
zat klotebands; Manowar Hammerfall zowieso power metal ansich. Binnen BM bergen kutbands, binnen DM alles wat een beetje hypertechnisch wordt enzo. Het moet wel een beetje beuken. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: het lef!!! when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
oh ja AC/DC ook zo'n kloteband 1e klas Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Slayer was leuk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
King Diamond.. Alsof hij een hongerige fret in zijn onderbroek heeft. (maar ja, dat kan je ook van veel black metal bands zeggen.. alsof een vleermuis wordt verkracht.) [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 24-04-2004 13:10] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: ik vind KD super maar het is een perfect voorbeeld van "love or hate him", iets wat ik dus met een hoop andere bands heb. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |