IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : klotebands binnen je lievelings genre Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-12-2001 21:30 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

After Forever en Sins of Thy Beloved.

the only pleasure is pain

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-12-2001 21:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 13 december 2001 20:32 schreef Dwaallicht het volgende:
Kanttekening: redelijke plaat De meest 'softe' black metal CD die ik ken, trouwens.
Ik vind hem erg aardig, ofschoon ik hem nooit meer luister. En hij's idd soft en de drums mochten wel iets vetter.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-12-2001 4:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De laatste cd van Massacre : enorme kutplaat!!!! (Na die DM mijlpalen From beyond & Inhuman conditions)

Ik zal wel tegen schenen trappen, maar al dat acoustische gepingel van de latere Bathory kan me gestolen worden!!!!

De eerste 3 platen daarentegen....
(Geldt trouwens ook voor Venom)

Paradise Lost al genoemd? Wat een uitgekakte band is dat geworden zeg!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2001 5:21]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 14-12-2001 8:43 by Nachtvorst Wijzig reactieProfiel van NachtvorstQuote dit berichthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

Binnen BM?????

tja, Binnen mijn genre eigenlijk mar weinig,maar NET bnuiten het genre heb je Dimmu borgir en Cradle of filth, DAT zijn pap POSERS

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-12-2001 8:50 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2001 21:30 schreef Vampire_girl het volgende:
After Forever en Sins of Thy Beloved.
Hmm...vind ik beide erg gaaf

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-12-2001 20:09 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik hou helemaal niet meer van Morrissey(New Wave)...zoooon zaag!!!Noem ik verzuipen in zelfmedelijden...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 15-12-2001 10:55 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

och in black metal zijn er zooveel kutbands

ik nomineer mijn eigen band
hehehe

nee, geintje, wij heersen

dus iedereen

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

Satan
Usericon van Satan
Posted 15-12-2001 15:31 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 15 december 2001 10:55 schreef Diabolyk het volgende:

dus iedereen

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-12-2001 15:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Heil Dark Mutation dan maar hè!

Arr
Usericon van Arr
Posted 15-12-2001 16:01 by Arr Wijzig reactieProfiel van ArrQuote dit berichthttp://www.phase-juxtaposition.com

Binnen de deathmetal?
hmm, Nile vind ik een erg overgewaardeerde band..tuurlijk is het hard, snel en bruut. Maar ik kan er totaal geen structuur in ontdekken, het lijkt alsof ze een stapel riffs en ritmes hebben gepakt en op shuffle hebben gedrukt. Dat Egyptische geneuk word ook een beetje vermoeiend..bovendien is de productie van hun cd's vrij bagger.
Maar goed, ik geloof dat ik een van de weinigen ben die dat vind

i feel like a hoochiemumma

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-12-2001 16:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 16:01 schreef Arr het volgende:
Binnen de deathmetal?
hmm, Nile vind ik een erg overgewaardeerde band..tuurlijk is het hard, snel en bruut. Maar ik kan er totaal geen structuur in ontdekken, het lijkt alsof ze een stapel riffs en ritmes hebben gepakt en op shuffle hebben gedrukt. Dat Egyptische geneuk word ook een beetje vermoeiend..bovendien is de productie van hun cd's vrij bagger.
Maar goed, ik geloof dat ik een van de weinigen ben die dat vind

Ik wou dat ook wel eens naar buiten brengen, maar ja... Live ook, met een Pentium op het podium staan voor de effectjes, en dan loopt dat ding vast. LOL! Es lebe der Windows!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 16-12-2001 2:29 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2001 19:03 schreef attila_de_hun het volgende:
ik bedoel eigenlijk bands zoals poison, slaughter (niet de canadese natuurlijk),cinderella etc. bij deze bands heb ik altijd het gevoel gehad dat hoe hun haar staat belangrijker is dan de muziek. ik vind twisted sister en (deels) kiss ook goed. en de eerste cd van van halen is absoluut een mijlpaal in de metalgeschiedenis

Slaughter ken ik niet, maar Poison is echt een mega-poser-band. Cinderella vind ik nog behoorlijk meevallen, Twisted Sister vind ik gewoon prima, KISS gaat ook wel (ben hele grote fan geweest maar dat begint ook wat minder te worden). Wat betreft Van Halen I: absoluut gelijk heb je!

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-12-2001 23:39 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Lacuna coil!..gatverdamme wat een zuigzooi!
en the sins of thy beloved...brrr

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2001 0:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 23:39 schreef Vampie het volgende:
Lacuna coil!..gatverdamme wat een zuigzooi!
en the sins of thy beloved...brrr

Pff pleurt op zeg .. Ik vind het beide goeie bands, vooral oude werk van TSOTB is erg goed.

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 22-12-2001 9:55 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

ik vind het jammer dat bands als Dark Funeral en Marduk nog steeds black metal genoemd worden terwijl ze er eigenlijk niks mee te maken hebben...

verder zijn er nog 23850761346 slechte black metal bands, maar daar ga ik de namen niet van noemen.

Dimmu Borgir of Cradle of Filth heb ik geen problemen mee. Het is geen black metal en ze noemen zich niet black metal.
Als het jullie zo pijn doet dat je de laatste cds niet mooi vind moet je DAT zeggen en niet dat je ze niet troe vind.
Walg!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-12-2001 10:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Jenje
Volgens mij worden de meeste zelfmoorden gepleegd met TSOTB op de achtergrond...is zooo deprimerend als...ehm..

Grmbl...het is echt nog te vroeg..

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2001 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daarom vind ik TSOTB zo tof.
Heerlijk sfeertje, je moet er van houden ...

UnDEAD
Immortal? I hope not!
Usericon van UnDEAD
Posted 22-12-2001 12:13 by UnDEAD Wijzig reactieProfiel van UnDEADQuote dit berichthttp://undead.thegraveyard.org/

Lievelings genre? hmmz.. Heb niet echt een specifiek lievelings genre...

Maar zuigbands binnen favo genres?
Lucana Coil - Dimmu - Cradle - Sepultura - Angels & Agony - Elend

That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 23-12-2001 21:03 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

binnen PowerMetal...
Brainstorm
*walgt*
kvind d'r echt geen reet an!

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-12-2001 21:08 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

The Normal-klinkt als een antiek computerspelletje
De stem van Virgin Prunes(gru-we-lijk vals!!)

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-12-2001 23:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 december 2001 9:55 schreef schaambaard het volgende:
Dimmu Borgir of Cradle of Filth heb ik geen problemen mee. Het is geen black metal en ze noemen zich niet black metal.
Als het jullie zo pijn doet dat je de laatste cds niet mooi vind moet je DAT zeggen en niet dat je ze niet troe vind.
Walg!

wij

laat maar... niet weer

Je moeder.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-12-2001 23:16 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

death metal
pessimist
the project hate
murder squad
krabathor

grindcore
embalmer
en nog veel meer ,omdat veel grindcore cd's een slecht geluid hebben en daar kan ik niet naar luisteren(de uitzonderingen daar ,natuurlijk)

No meat is sweater

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2001 23:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2001 23:16 schreef Infaustus het volgende:
death metal
the project hate

Ik vind dat dat juist een band is met een aparte sound, maar ik vind het ook niet 100% deathmetal, beetje een crossover tussen wat stijlen.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-09-2002 23:31 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 12:17 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
lullacry!!

sinds kort door mij ontdekt: GEWELDIGE BAND!

I spy with my little and verrry evil eye.....

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-09-2002 23:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

CC, Cryptopsy binnen death metal

en ik kom later nog wel op wat andere bands

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com