IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : klotebands binnen je lievelings genre Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2001 18:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zeg eens welke bands je ongelooflijk klote vind BINNEN het genre dat jij erg goed vind. dus a.u.b. geen slipknot etc want dat weten we nu wel dat nagenoeg iedereen die slecht vindt.

ik vind dus een erg trieste band:

Gorefest.

ik heb ze nooit goed gevonden en ze werden alleen maar slechter.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-12-2001 18:53]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-12-2001 18:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hmm binnen deathmetal. ff denken hoor.
gorefest is idd niet echt geweldig.
kan zo niet iets verzinnen..

"This one is older than shit, heavier than time!"

zombie
Usericon van zombie
Posted 08-12-2001 19:28 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Binnen het extreme death/grind gebeuren gaat mijn onbetwiste stem naar het Japanse Gore Beyond Necropsy. Da's met stip de meest verschrikkelijke band die je ooit zult horen. Hoewel ik een lekker potje 'Noise en Powerelectronics'wel kan waarderen op zijn tijd gaat zelfs deze rommel mij te ver. Zoek ze maar op op de bekende MP3 verzamelpunten. Je zult verstelt staan van zoveel ellende.

zombie
Usericon van zombie
Posted 08-12-2001 19:29 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Sorry, tweemaal gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door zombie op 08-12-2001 19:30]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-12-2001 19:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat black/heathen metal betreft gaat mijn stem naar het vreselijk slechte WELTER. Belachelijke CD ('The Elder Land').

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2001 19:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2001 19:29 schreef zombie het volgende:
Sorry, tweemaal gepost.

dan vind je ze vast heel erg slecht als je het twee keer zegt!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-12-2001 20:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Oja nu weet ik het weer, necrophagia. Belachelijk slecht. eheh. Vind ik..

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-12-2001 20:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Gorelord vin ik persoonlijk behoorlijk triest....

Suck my piss

FollowerOfTheDamned
The Sin Of Satan, Is The Sign Of Gorgoroth
Usericon van FollowerOfTheDamned
Posted 08-12-2001 21:06 by FollowerOfTheDamned Wijzig reactieProfiel van FollowerOfTheDamnedQuote dit bericht

Binnen het black genre vind ik Andras belachelijk triest , maar ook Baltak of Bluttaufe mogen van mij hun gitaar en spikes aan de wilgen hangen......

Trouwens, sla de Ablaze maar open... buiten de paar grote bands die ze elke keer weer hebben, staan er teveel sneue, Duitse BM-bandjes in.

Helaas worden deze wel gepresenteerd als de nieuwe sensatie binnen dit genre....

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-12-2001 22:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Belphegor... (black/death). Damn, werkelijk alle clichés gebruiken ze en verder was het ook echt weinig interessant... Der Lexus kent deze band ook wel .

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 08-12-2001 23:18 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2001 22:11 schreef TNightmare het volgende:
Belphegor... (black/death). Damn, werkelijk alle clichés gebruiken ze en verder was het ook echt weinig interessant... Der Lexus kent deze band ook wel .

Hier moet ik u inderdaad gelijk geven. Belphegor vin ik dus echt geen ruk aan.
Nou heb ik zoiezo een hekel aan death metal (uitzondering daar uiteraard)...

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 08-12-2001 23:26]

SCUM FUCK

Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 09-12-2001 0:24 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

binnen de Power Metal...
hmm...kweenie

MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 09-12-2001 15:29 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2001 20:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Oja nu weet ik het weer, necrophagia. Belachelijk slecht. eheh. Vind ik..

Necrophagia is geweldig.
Maar goed, slechte band binnen de black metal. Met stip: Cradle of filth voor zover dat black metal is

Rectum Lobotomy
Posted 09-12-2001 15:33 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

net zoals al die andere kutkeyboardblackmetalbandjes zoals children of bodom. fuck 'em all

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-12-2001 15:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 9 december 2001 15:33 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
net zoals al die andere kutkeyboardblackmetalbandjes zoals children of bodom. fuck 'em all

euh waarom? leg uit...children of bodom zijn wel goede muziekanten...kan ik overigens niet zeggen van al die troe blek sjit..(niet naar jou persoonlijk van dat troe sjit...kwam gewoon in me op)

ps: vin COB ook niet veel aan alleen ik zou graag je reden willen horen.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-12-2001 15:39]

Suck my piss

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-12-2001 15:40 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Gothic metal: Lacrimosa

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 09-12-2001 15:41]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-12-2001 17:01 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Alle gothic metal bandjes(waar ik ook naar luister) die pretenderen doom metal te maken.
OK de genres overlappen elkaar hedentendage veel maar om sommige van die slappe kinderbandjes nou doom te gaan noemen gaat toch wel erg ver! Het is gewoon eerderhumoristische dan duistere muziek.

Rectum Lobotomy
Posted 09-12-2001 17:27 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2001 15:37 schreef skullfuck het volgende:
euh waarom? leg uit...children of bodom zijn wel goede muziekanten...kan ik overigens niet zeggen van al die troe blek sjit..(niet naar jou persoonlijk van dat troe sjit...kwam gewoon in me op)

ps: vin COB ook niet veel aan alleen ik zou graag je reden willen horen.

Het zullen best goede muziekanten zijn maar ik vind de muziek gewoon extreem kut, het doet me gewoon niets. Met name vanwege die overheersende vrolijke keyboard-deuntjes.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-12-2001 17:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik vindt blije muziek meestal ook kut, maar CoB doet het gewoon zeer goed,

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2001 18:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2001 15:40 schreef Lord Morgoth het volgende:
Gothic metal: Lacrimosa

WTF ???
Ten eerste is Lacrimosa toch echt geen metal meer. Ten tweede is de laatste cd echt heel erg relaxed.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-12-2001 18:42 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dat is nou net het probleem. Een beetje klassiek tussen door is ok. Maar het word gewoon zo verschrikkelijk kut ten gehoren gebracht...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-12-2001 18:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

in de blackhoek: CoB en CoF(nieuw) voor zover je van black kan spreken tenminste... en botulistum is ook zwaar bagger

in de death(grind)hoek: uh... diep denke nu... uh... hmz... kweenie, kan me zo snel ff nix indenken

Je moeder.

Ares
Usericon van Ares
Posted 09-12-2001 19:25 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Bij black: fluisterwoud
Jezus zeg, wat een debiele band! Om van die texten nog maar te zwijgen

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 09-12-2001 19:27 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2001 19:25 schreef Ares het volgende:

WHAHAHAHAHAHAAH!!! Vent, pleurt toch op. Je weet niet eens wat black is.

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 11-12-2001 13:03]

SCUM FUCK

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-12-2001 19:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zucht!

Bazzio Attacks!!!

FollowerOfTheDamned
The Sin Of Satan, Is The Sign Of Gorgoroth
Usericon van FollowerOfTheDamned
Posted 09-12-2001 19:33 by FollowerOfTheDamned Wijzig reactieProfiel van FollowerOfTheDamnedQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2001 19:25 schreef Ares het volgende:

Eem, Fluisterwoud is toch wel degelijk een vette band

[Dit bericht is gewijzigd door FollowerOfTheDamned op 09-12-2001 19:35]

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com