|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Manowar. |
|
Guns N Roses heerscht KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Over smaak valt te twisten. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Jep. Grindcore zuigt mottenballen uit oude kleren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En Axl Rose = En Manowar zijn leernichten Een kleine snol zit zo vol. |
|
en al die stomme duitse wannabe black metallers. bwark, eisregen en grabnebelfursten of zo. en eigenlijk kan ik de meeste hardcorebands ook nie horen. jakkes, zo schreeuwen. Caliban en zo, kan ik echt nie af. nochtans Raised Fist en zo, die vind ik dan wel goe |
|
Of bandjes zoals poison & andere "pufters" krijg je ook spontaan gordelroos van Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Every rose has its thorn....he? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Iedereen gaat me wel voor gek verklaren, Megadeth Pantera [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 24-04-2004 14:10] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Megadeath ken ik niet. Megadeth daarentegen wel en ik moet toegeven dat zij nooit tot mijn favorieten behoorden. Pantera kan ik wel zeer goed waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-04-2004 13:46] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pantera vind ik ook niet heel geweldig. Wel geinig maar niet heel bijzonder. Wat ik een kut band vind is Autumn maar ik ben wel redelijk dol op Gothic. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Wat is een Gobl trouwens? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: AC/DC heerscht http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:ja voor jou misschien maar bij mij wordt het bloed onder mijn nagels getrokken als ik het hoor ieder zijn ding. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: For those about to rock we salute you. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Er staat nog steeds niet Gobl in je ster. Het moet zijn Goblin Jester. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik kan tegenwoordig the gathering nie meer horen, die laatste cds.... en eigenlijk vind ik Soulfly wel kuttig, ma das gewoon mijn smaak nie. veel te jump achtig, net als veel van die gekeelde varkens hardcore |
|
quote: Dat mierzoete gekweel van the gathering bezorgt mij ook diabetes... Kolere zag er woensdag een clip van.. dat heeft toch geen fuck meer te maken met enige vorm van metal? Wat dat betreft is het na Always bergafwaarts gegaan.. ze is zowiezo de koningin van het tekstuitsmeren. elke zin duurt 8 maten ofzo. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo je hebt het wel door denk ik. Een kleine snol zit zo vol. |
|
en Sepultura tegenwoordig is ook al bosaapmetal geworden. Waarom kan Max nu nie terug (retorisch). BTW, hoe is de nieuwe slipknot? |
|
quote: 1 nummer van gehoord....klinkt aardig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Lacrimosa is In de gothic zit veel slechter dan dat! Apoptygma Berzerk bvb verder een paar groepen die ik echt niet te pruimen vind: Tortharry,leech54(ook al ben ik bevriend met 2 bandleden.Vinden ze niet erg,apprecieren tenminste een eerlijke mening),CoF,Dimmu borgir,Litham vind ik ook maar minnetjes,Verloren zijn...naja...Hun houding staat me niet aan.. Kan er verder geen bedenken... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Zeggen ze dat dan? "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
The gathering is in elk geval verslechterd Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |