IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : klotebands binnen je lievelings genre Vorige pagina | Volgende pagina
Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-04-2004 13:11 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Manowar.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-04-2004 13:13 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 april 2004 13:11 schreef invictis het volgende:

ik vind KD super maar het is een perfect voorbeeld van "love or hate him", iets wat ik dus met een hoop andere bands heb.

Das waar, net zoals Nuns & Posers, toen ik die Axel voor het eerst zijn bek open hoorde trekken schoten spontaan mijn ballen weer in mijn liezen..

Een kleine snol zit zo vol.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2004 13:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Guns N Roses heerscht

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-04-2004 13:18 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 april 2004 13:17 schreef Chelman het volgende:
Guns N Roses heerscht

Over smaak valt te twisten.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2004 13:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 13:18 schreef SkinPeeleR het volgende:
Over smaak valt te twisten.

Jep. Grindcore zuigt mottenballen uit oude kleren.

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-04-2004 13:23 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 april 2004 13:19 schreef Chelman het volgende:
Jep. Grindcore zuigt mottenballen uit oude kleren.

En Axl Rose =

En Manowar zijn leernichten

ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 24-04-2004 13:27 by ORPHX Wijzig reactieProfiel van ORPHXQuote dit berichthttp://clik.to/alfvoet

en al die stomme duitse wannabe black metallers. bwark, eisregen en grabnebelfursten of zo.

en eigenlijk kan ik de meeste hardcorebands ook nie horen. jakkes, zo schreeuwen. Caliban en zo, kan ik echt nie af. nochtans Raised Fist en zo, die vind ik dan wel goe

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-04-2004 13:31 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Of bandjes zoals poison & andere "pufters"
krijg je ook spontaan gordelroos van

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2004 13:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 13:31 schreef SkinPeeleR het volgende:
Of bandjes zoals poison & andere "pufters"
krijg je ook spontaan gordelroos van

Every rose has its thorn....he?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-04-2004 13:40 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Iedereen gaat me wel voor gek verklaren,
Megadeth
Pantera

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 24-04-2004 14:10]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2004 13:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 13:40 schreef arrebar het volgende:
Iedereen gaat me wel voor gek verklaren,
Megadeath
Pantera

Megadeath ken ik niet. Megadeth daarentegen wel en ik moet toegeven dat zij nooit tot mijn favorieten behoorden.

Pantera kan ik wel zeer goed waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-04-2004 13:46]

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-04-2004 13:46 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Pantera vind ik ook niet heel geweldig. Wel geinig maar niet heel bijzonder.

Wat ik een kut band vind is Autumn maar ik ben wel redelijk dol op Gothic.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2004 13:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat is een Gobl trouwens?

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-04-2004 13:47 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 13:03 schreef invictis het volgende:
oh ja AC/DC ook zo'n kloteband 1e klas

AC/DC heerscht

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 13:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 13:47 schreef Matthijz Filth het volgende:
AC/DC heerscht
ja voor jou misschien maar bij mij wordt het bloed onder mijn nagels getrokken als ik het hoor
ieder zijn ding.

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2004 13:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 13:54 schreef invictis het volgende:
ja voor jou misschien maar bij mij wordt het bloed onder mijn nagels getrokken als ik het hoor
ieder zijn ding.

For those about to rock we salute you.

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-04-2004 13:56 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 13:47 schreef Chelman het volgende:
Wat is een Gobl trouwens?

Er staat nog steeds niet Gobl in je ster. Het moet zijn Goblin Jester.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 13:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 13:56 schreef Chelman het volgende:
For those about to rock we salute you.

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 24-04-2004 13:59 by ORPHX Wijzig reactieProfiel van ORPHXQuote dit berichthttp://clik.to/alfvoet

ik kan tegenwoordig the gathering nie meer horen, die laatste cds.... en eigenlijk vind ik Soulfly wel kuttig, ma das gewoon mijn smaak nie. veel te jump achtig, net als veel van die gekeelde varkens hardcore

SkinPeeleR
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-04-2004 14:21 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 24 april 2004 13:59 schreef ORPHX het volgende:
ik kan tegenwoordig the gathering nie meer horen, die laatste cds.... en eigenlijk vind ik Soulfly wel kuttig, ma das gewoon mijn smaak nie. veel te jump achtig, net als veel van die gekeelde varkens hardcore

Dat mierzoete gekweel van the gathering bezorgt mij ook diabetes... Kolere zag er woensdag een clip van.. dat heeft toch geen fuck meer te maken met enige vorm van metal?
Wat dat betreft is het na Always bergafwaarts gegaan.. ze is zowiezo de koningin van het tekstuitsmeren.

elke zin duurt 8 maten ofzo.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo je hebt het wel door denk ik.

ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 24-04-2004 14:27 by ORPHX Wijzig reactieProfiel van ORPHXQuote dit berichthttp://clik.to/alfvoet

en Sepultura tegenwoordig is ook al bosaapmetal geworden. Waarom kan Max nu nie terug (retorisch). BTW, hoe is de nieuwe slipknot?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-04-2004 14:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 14:27 schreef ORPHX het volgende:
BTW, hoe is de nieuwe slipknot?

1 nummer van gehoord....klinkt aardig.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 24-04-2004 14:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2001 15:40 schreef Lord Morgoth het volgende:
Gothic metal: Lacrimosa

Lacrimosa is

In de gothic zit veel slechter dan dat!

Apoptygma Berzerk bvb

verder een paar groepen die ik echt niet te pruimen vind: Tortharry,leech54(ook al ben ik bevriend met 2 bandleden.Vinden ze niet erg,apprecieren tenminste een eerlijke mening),CoF,Dimmu borgir,Litham vind ik ook maar minnetjes,Verloren zijn...naja...Hun houding staat me niet aan..

Kan er verder geen bedenken...

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 24-04-2004 14:58 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 14:21 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dat mierzoete gekweel van the gathering bezorgt mij ook diabetes... dat heeft toch geen fuck meer te maken met enige vorm van metal?

Zeggen ze dat dan?

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 24-04-2004 15:02 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

The gathering is in elk geval verslechterd

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com