|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
AF denkt dat ze powermetal spelen!! (*gniffel*) |
|
quote:Nee nee, een goede BM stem, daar zit kracht achter, en dat heeft Legion niet meer. Ook straalt het weinig uit; het is gewoon de standaard 'rasp', ritmiek en intonatie zijn verder ook niet bijzonder en het klinkt dus zoals ik al zei niet krachtig. Op 'Heaven Shall Burn' is-ie nog bij stem dus daar klinkt het iets beter maar ook daar ben ik er niet van onder de indruk. |
|
zodra ik een band niet tof vind, beweer ik gewoon dat ie niet in mn favorite genre thuis hoort Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik blijf bij opeth. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: JOU oren dus... MIJN oren vinden Legions stem t/m Obedience OP CD nog pico-bello. Op PDM vind ik 'm ook vol overtuiging het spervuur openen en 30 minuten volhouden. Granted; er zijn betere -altijd- maar slecht vind ik Legion zeker nog niet. Live is hij -zoals ik al zei- stukken minder overtuigend dan vroeger. |
|
De black metal bands Mistik en Ritual Orchestra..BAGGER!!! |
|
quote:opeth slecht??Ja death metal is het niet meer,maar slecht?? true disco chick |
|
quote: copy that behalve dat van vroeger weet ik niet, maarik moet zeggen dat hij live inderdaad niet overtuigt. |
|
quote: Juist!!! |
|
quote:Dat eerste maakt niet uit, het tweede is waar. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-09-2002 19:40] |
|
ik moet zeggen dat ik Diabolic echt een kutband vind zeg |
|
The Haunted Das geen thrash, das vet kut! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: PDM?? Hmm. Zoals eerder genoemd vind ook ik Dark Endless en Fuck me jesus de beste platen. Vooral Fuck me jesus draai ik nog regelmatig, niet bijster briljant, wel een goede plaat. De rest is gewoon middelmatig en heeft mijns inziens idd vrij weinig meer met black metal te maken. Dit gezien "Middelmatig" en "Black Metal" 2 begrippen zijn die compleet haaks op elkaar staan in mijn beleving. |
|
quote: hehehehehehe Je moeder. |
|
Mensen mense, altijd dat gezeik over slechte bands. Zit toch niet zo te zeiken. Wees voor een band en laat alles wat je niks vind links liggen ofzo. Dat eeuwige gezeik over bands die niet true zouden zijn. Wie bepaalt dat??? Moet iedere band in een genre passen? Is Cradle kut omdat het andere muziek is gaan maken??? BOEIT DAT WAT? Het word er door dat eeuwige gezeur heus niet beter op hoor. Stelletje zeikerds. Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
joepie, voor de 45678e keer deze discussie Je moeder. |
|
quote:Het eerste doel van een forum is diskussieren. Ook over klotebands. |
|
quote: en daar gaat de essentie van een forum... |
|
Je hebt gelijk, ik maak me druk om niks. Mijn excuses en een voor iedereen. Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
moet je je natuurlijk wel verdedigen he Je moeder. |
|
quote: LOL |
|
Pestkop Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
Alle bands die zichzelf de hemel of beter gezegd de hel in prijzen en anderen af zitten te zeiken zijn kutbands! |
|
quote:Katafalk is echt een kutband. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |