IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : klotebands binnen je lievelings genre Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-09-2002 13:24 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 27 september 2002 10:40 schreef mansongirl het volgende:
Dom zijn bandjes die echt overal verkondigen hoe gothic ze wel niet zijn ( oehoe wat zijn ze stoer he ???)
Zoals Within Temptation ( dubbel kots)
After Forever ( triple puke )

After Forever ontkent juist dat ze gothic metal spelen!

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-09-2002 13:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

AF denkt dat ze powermetal spelen!!
(*gniffel*)

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2002 15:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 12:51 schreef MBMarduk het volgende:
Mwah...kwestie van smaak; die muziek. Aber...
Verrotte stem = Goede BM stem
Goede BM stem = Verrotte stem
Wat wil je nou?
Een GOEDE stem? Pak nou Sonata Arctica ofzo dan.

Nee nee, een goede BM stem, daar zit kracht achter, en dat heeft Legion niet meer. Ook straalt het weinig uit; het is gewoon de standaard 'rasp', ritmiek en intonatie zijn verder ook niet bijzonder en het klinkt dus zoals ik al zei niet krachtig.

Op 'Heaven Shall Burn' is-ie nog bij stem dus daar klinkt het iets beter maar ook daar ben ik er niet van onder de indruk.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-09-2002 15:59 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

zodra ik een band niet tof vind, beweer ik gewoon dat ie niet in mn favorite genre thuis hoort

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-09-2002 16:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik blijf bij opeth.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-09-2002 16:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 15:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee nee, een goede BM stem, daar zit kracht achter, en dat heeft Legion niet meer. Ook straalt het weinig uit; het is gewoon de standaard 'rasp', ritmiek en intonatie zijn verder ook niet bijzonder en het klinkt dus zoals ik al zei niet krachtig.

Op 'Heaven Shall Burn' is-ie nog bij stem dus daar klinkt het iets beter maar ook daar ben ik er niet van onder de indruk.

JOU oren dus...
MIJN oren vinden Legions stem t/m Obedience OP CD nog pico-bello. Op PDM vind ik 'm ook vol overtuiging het spervuur openen en 30 minuten volhouden.
Granted; er zijn betere -altijd- maar slecht vind ik Legion zeker nog niet.
Live is hij -zoals ik al zei- stukken minder overtuigend dan vroeger.

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 27-09-2002 17:30 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

De black metal bands Mistik en Ritual Orchestra..BAGGER!!!

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 27-09-2002 19:27 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 16:26 schreef Cadaveria het volgende:
ik blijf bij opeth.
opeth slecht??Ja death metal is het niet meer,maar slecht??

true disco chick

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-09-2002 19:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 16:37 schreef MBMarduk het volgende:
JOU oren dus...
MIJN oren vinden Legions stem t/m Obedience OP CD nog pico-bello. Op PDM vind ik 'm ook vol overtuiging het spervuur openen en 30 minuten volhouden.
Granted; er zijn betere -altijd- maar slecht vind ik Legion zeker nog niet.
Live is hij -zoals ik al zei- stukken minder overtuigend dan vroeger.

copy that
behalve dat van vroeger weet ik niet, maarik moet zeggen dat hij live inderdaad niet overtuigt.

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 27-09-2002 19:37 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 17:40 schreef Inside-Lie het volgende:
Jouw probleem!

Juist!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2002 19:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 19:27 schreef pale enchantress het volgende:
opeth slecht??Ja death metal is het niet meer,maar slecht??
Dat eerste maakt niet uit, het tweede is waar.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-09-2002 19:40]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-09-2002 19:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik moet zeggen dat ik Diabolic echt een kutband vind zeg

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-09-2002 19:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

The Haunted

Das geen thrash, das vet kut!

Ik, Wil Schuurman

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 27-09-2002 19:44 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 10:23 schreef MBMarduk het volgende:
Hmm...voor Panzer Division Marduk (1999) kenden waarschijnlijk de helft van de huidige kenners hen niet en waren ze nog geweldig voor die fans.
Nu kotst iedereen ze uit? I don't get it...
Ze hebben nog steeds een zeer eigen sound bijvoorbeeld.
N.b. Ik heb na PDM alleen de MCD "Obedience" gekocht want LGDM vond ik wat te slapjes...maargoe.
Ze hebben heel lang op eenzame hoogte gestaan hoor.
Luister maar nog 'es naar "Dark Endless", "Those of the Unlight" of "Opus Nocturne"...

PDM?? Hmm. Zoals eerder genoemd vind ook ik Dark Endless en Fuck me jesus de beste platen. Vooral Fuck me jesus draai ik nog regelmatig, niet bijster briljant, wel een goede plaat. De rest is gewoon middelmatig en heeft mijns inziens idd vrij weinig meer met black metal te maken. Dit gezien "Middelmatig" en "Black Metal" 2 begrippen zijn die compleet haaks op elkaar staan in mijn beleving.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-09-2002 15:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 september 2002 15:59 schreef FireFox het volgende:
zodra ik een band niet tof vind, beweer ik gewoon dat ie niet in mn favorite genre thuis hoort

hehehehehehe

Je moeder.

God of Fuck
Usericon van God of Fuck
Posted 28-09-2002 15:45 by God of Fuck Wijzig reactieProfiel van God of FuckQuote dit bericht

Mensen mense, altijd dat gezeik over slechte bands. Zit toch niet zo te zeiken. Wees voor een band en laat alles wat je niks vind links liggen ofzo. Dat eeuwige gezeik over bands die niet true zouden zijn. Wie bepaalt dat??? Moet iedere band in een genre passen? Is Cradle kut omdat het andere muziek is gaan maken??? BOEIT DAT WAT? Het word er door dat eeuwige gezeur heus niet beter op hoor. Stelletje zeikerds.

Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-09-2002 15:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

joepie, voor de 45678e keer deze discussie

Je moeder.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 15:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 15:45 schreef God of Fuck het volgende:
Mensen mense, altijd dat gezeik over slechte bands. Zit toch niet zo te zeiken. Wees voor een band en laat alles wat je niks vind links liggen ofzo. Dat eeuwige gezeik over bands die niet true zouden zijn. Wie bepaalt dat??? Moet iedere band in een genre passen? Is Cradle kut omdat het andere muziek is gaan maken??? BOEIT DAT WAT? Het word er door dat eeuwige gezeur heus niet beter op hoor. Stelletje zeikerds.
Het eerste doel van een forum is diskussieren. Ook over klotebands.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-09-2002 15:50 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 15:45 schreef God of Fuck het volgende:

en daar gaat de essentie van een forum...

God of Fuck
Usericon van God of Fuck
Posted 28-09-2002 15:53 by God of Fuck Wijzig reactieProfiel van God of FuckQuote dit bericht

Je hebt gelijk, ik maak me druk om niks.
Mijn excuses en een voor iedereen.

Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-09-2002 15:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

moet je je natuurlijk wel verdedigen he

Je moeder.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-09-2002 15:55 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 15:54 schreef karnivoor het volgende:
moet je je natuurlijk wel verdedigen he

LOL

God of Fuck
Usericon van God of Fuck
Posted 28-09-2002 16:02 by God of Fuck Wijzig reactieProfiel van God of FuckQuote dit bericht

Pestkop

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 28-09-2002 16:08 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Alle bands die zichzelf de hemel of beter gezegd de hel in prijzen en anderen af zitten te zeiken zijn kutbands!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 16:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 16:08 schreef KATABLASTER het volgende:
Alle bands die zichzelf de hemel of beter gezegd de hel in prijzen en anderen af zitten te zeiken zijn kutbands!
Katafalk is echt een kutband.

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com