|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
heren, laat het geflame aub achterwege... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Andere discussie: Cradle is geen black metal, het is gothic Binnen het 'meisje zingt met gothicband' genre: sorry, maar Within Temptation...al moet ik toegeven dat ze live nog wel te pruimen zijn... [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 09-12-2001 22:34] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Dus ik ben niet de enige die Within Temptation (op cd) wat saai vind..... |
|
quote: is COB black metal dan??? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Het is en ik citeer "Gothic Melodic Black Metal" MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Citeer je dat? Koel, man. Maar waar ik met nauwelijks ingehouden sperma op zit te wachten, is natuurlijk waaruit je dat geciteerd hebt.... |
|
quote: en dan zeggen ze dat ik een rare username heb.... Suck my piss |
|
De Disincarnate cd (band van James Murphy) vond ik erg tegenvallen. Hypocrisy vind ik een slechte band. Geweldige productie die de boel omhoog tilt, maar de nummers zelf vervelen al vrij snel. Dark Funeral vind ik een loeisaaie band. Wel snel, goede productie, maar zo slecht bedacht!!! Slokdarm poep en Woensdag gehaktdag vind ik gerammel. Suffocation - Breeding the spawn; het hoesje is te gek, maar de muziek sux!!! (Te traag, niet bruut genoeg en ook nog eens de riffs niet in de teksten of -vice versa- ingepast.) Incantation is ook zo'n band waar nauwelijks iets van blijft hangen. (Wel megabruut en lomp, maar zo eenvormig dat het snel saai wordt.) Impure kreeg ik eens bij Displeased mee, snap meteen waarom; absoluut een van de minste cd's in mijn collectie!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm Mutilator ik ben het wel met je eens, op de volgende twee na: quote: Dat Suffocation album is briljant, klote produktie, maar de rest !! Te traag? Het album staat bol van de blastbeats! 'Niet bruut genoeg'? Valt wel mee dacht ik zo, de muziek is zeer bruut, maar nogmaals, de produktie is dat niet. De zang had wel beter gekund (maar dat maken ze goed op later werk). En Incantation is echt super kwaadaardige death metal. Luister nog maar eens naar 'Onward To Golgotha', daar kunnen veel black metal bandjes nog een puntje aan zuigen (latere Incantation is minder inderdaad). |
|
"Dummy Burger" uiteraard! Bagger! |
|
De meeste white metal bands (er zijn enkele uitzonderingen) die agressief proberen te zijn. Sorry hoor, maar die gasten zijn veelste lief om kwaad te zijn! Er zit geen venijn in die muziek!!! Septic Flesh is na hun 'A fallen temple' echt klote geworden. JAMMER!!! Rotting Christ en -in ieder geval- de eerste Varathron; zo saaaaaaaaaaiiii! (Echt tot in het oneindige doormalen van dezelfde riffs) Gorefest heeft na Erase helemaal afgedaan. Judas Priest valt qua composities tegenwoordig tegen! Unleashed is behoorlijk saai. En Slayer; de band die iedereen stoer vindt en live nog steeds geweldig is, maar muzikaal gezien links en rechts ingehaald wordt door thrashers als Hypnosia en Necrodeath. Thrash moet agressief en snel!!!! Geen groove door middel van lome riffs, maar alleen door soepel spel godverdomme!!! En natuurlijk Metallica; zo jammer, want wat waren ze toch legendarisch goed!!!! Sommige bands mogen wat mij betreft nooit volwassen worden. ('t zelfde geldt voor Paradise Lost) De muziek moet een angel erin hebben en geen berusting uitstralen en dat doet het latere spul van hun. (Ik zet Damage inc. nog maar eens op.) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2001 4:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Eeuhhh, ik vin rotting christ wel heerschen eigenlijk, heb vorige keer in 013 nog enthousiast staan bangen, op de muziek van die mannen... |
|
quote: nee, imo niet. mix van powermetal,deathmetal,black beetje van alles.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
daar kan ik kort over zijn OPETH krijg vast een lading comentaar over me heen, maar ik vind het een schijt band Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ga met je mee, opeth zuigt |
|
quote: life ook hoor! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
white metal bandjes zijn ook niet echt geweldig. ik vind dat jez*s teksten niet bij de stijl muziek hoort. Ken dan ook alleen maar mortification ofzoiets.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
live waren ze vroeger een stuk heftiger. |
|
je hebt ook torniquent of zo. niet echt goede muziek. |
|
quote:zucht gelukkig. heb me ook erg vermaakt bij hun concert tijdens wacken. door naar de lucht te kijken en te wijzen tegen het publiek in en dan keihard wegrennen als de hele rij achterom gaat kijken. erg kinderachtig maar als je flink teut bent is dat super grappig. en een goed alternatief voor opeth Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Op CD vind ik My Dying Bride geniaal... Maar live sucken ze big time... 'k Heb ze twee keer gezien en telkens stonden ze er precies tegen hun zin.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:tja maar de 1e keer zong dat wijf zo vals als de kraaie, en als zij een x goed zong, was het die kale die z'n strot wel kon weggooien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: CoB is absoluut niet blij |
|
quote:gitaar solo's wel een beetje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |