IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : klotebands binnen je lievelings genre Vorige pagina | Volgende pagina
Bodom
Usericon van Bodom
Posted 10-12-2001 11:53 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

Die solo's zijn mooi trouwens

maar goed... solo's zijn dus altijd blij (?)

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-12-2001 11:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 11:53 schreef Bodom het volgende:
Die solo's zijn mooi trouwens

ben het helemaal met je eens!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 10-12-2001 12:17 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

lullacry!!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-12-2001 13:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik vind My Dying Bride zowel op cd als live errug goed en heb gisteren met volle teugen genoten van een optreden van Opeth, maar...

wat ik dus echt kut vind (en hiermee zal ik wel weer een klassieker onderuitschoffelen) is "In the Sign of Evil" van Sodom. Qua composities is het wel ok, maar het rammelt echt aan alle kanten! Ik zou me doodschamen als ik zo'n plaat had gemaakt.

Touché, pussycat!

Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 10-12-2001 13:33 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Binnen de Doom-metal:
Ashes You Leave : nieuwe werk moet eindelijk origneler zijn maar kan de moeite niet nemen. Verder klinkt het alsof ze gewoon MDB's Turn Loose the Swans met Diskcopy gecopeerd hebben en hun naam op de hoes gezet hebben.

Autumnal : Nog zo eentje. Aardige gasten maar tot nu toe puur immitatie werk op een slechte manier.

Bethlehem : Ja, ik kan het gewoon niet uitstaan. Weet dat veel mensen het prachtig vinden maar vind het maar een bak herrie. Zelfs Marco (Deinonychus) vocals kunnen daarbij niet helpen voor mij.

Cemetery of Scream : vooral hun tweede CD, hallo zeg... beslis een wat je wilt doen muzikaal gezien. Niet van de hak op de tak en alles in 3 minuten proberen te verwerken.

Cryptal Darkness : Sorry maar vind er geen ruk aan. Iets beter dan de andere MDB immitatie bandjes bij Hennie's Soundmix show maar alsnog slechts immitatie werk. Zal wel door Martin's invloed komen.

Purgation : Opzich vind ik ze muzikaal best goed en zelfs hun reli-hopper teksten storen mij niet (let er niet op) maar dat ze Farwel een beetje nalullen op hun website over dat die aanslag in amerika komt door alle ongelovigen, homo's, etc. dat is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten. Maar okay muzikaal niets mis mee, beetje simpel nog echter.

Serenity : gewoon dood saai. Wel aardige gasten.

Solstice : leuke muziek maar in email conversatie uitgevonden dat die gasten wel enorme klootzakken zijn. Voelen zich te goed voor bepaalde fans, kankeren op bands die het beter doen dan zij. Vooral haten ze MDB omdat hun guitarist daarnaar toe is gegaan en daarom willen ze ook geen nieuwe fans hebben die MDB leuk vinden ofzo. Muzikaal zijn ze goed maar walg beetje van ze nu.

Theatre of Tragedy : Blerg! Kots! Meest over gewaardeerde band ooit

Okay done

"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-12-2001 13:43 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

hehe Venom

komt u maar met de opmerkingen, ik vind het TOCH kut

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-12-2001 13:43]

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-12-2001 16:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 13:43 schreef rajackar het volgende:
hehe Venom

komt u maar met de opmerkingen, ik vind het TOCH kut

poser
nepper
nu-metalliefhebber
rejecker
ga je schamen
kssst
simulant
etc etc etc
stryper-fan

(niet te serieus nemen AUB )

conclusie VENOM REGEERT

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-12-2001 16:25]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-12-2001 16:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

je bent er 1 vergeten shoe....

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Ares
Usericon van Ares
Posted 10-12-2001 16:58 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2001 19:27 schreef Duxmortem het volgende:
WHAHAHAHAHAHAAH!!! Vent, pleurt toch op. Je weet niet eens wat black is.

(SheRa; Ziekteverwensing verwijderd uit de quote)

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 11-12-2001 13:06]

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-12-2001 17:01 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

*zucht* on topic!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 11-12-2001 17:33 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2001 23:18 schreef Duxmortem het volgende:
Nou heb ik zoiezo een hekel aan death metal (uitzondering daar uiteraard)...

wat zijn volgens jou uitzonderingen??

Trieste gast

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 11:49 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 17:33 schreef Beastial Blasphemer het volgende:

Nou, ik vind oude Darkthrone op zich wel te pruimen. Morbid regeert!!! (niet te verwarren met morbid angel, voor mensen die geen verstand hebben van metal en meteen associaties trekken). Old funeral is ook wel tof zo nu en dan. Verder ken ik vrij weinig death metal, behalve de bekende baggershit. Niet mijn stijl..

SCUM FUCK

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 12-12-2001 11:50 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2001 17:33 schreef Beastial Blasphemer het volgende:

Ken ik jou toevallig?

SCUM FUCK

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-12-2001 16:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 11:49 schreef Duxmortem het volgende:
Nou, ik vind oude Darkthrone op zich wel te pruimen. Morbid regeert!!! (niet te verwarren met morbid angel, voor mensen die geen verstand hebben van metal en meteen associaties trekken). Old funeral is ook wel tof zo nu en dan. Verder ken ik vrij weinig death metal, behalve de bekende baggershit. Niet mijn stijl..

Bedoel je dan dingen als Cannibal Corpse, Dying Fetus en Macabre? Daar hou ik zelf ook niet van. Maar bands als (ouwe!!) Morbid Angel en Suffocation zijn zeer heftig en (waren) ook zeer serieus. Of ouwe Incantation (Onward To Golgotha... erg duister).

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 12-12-2001 16:46 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

In the gothic sence,....... tja

Ik ben zeer crities en vind somige muziek wel goed terwijl de zanger of zangeres meestal zuigt.

waar ik mij meer aan dood erger is dat gemaakte !!! en zie dat ook veel terug in de meeste gothic bands. Ze hebben geen eigen iedeën, en doen wat een ander ze op draagd.

Maar om een paar namen te noemen,

Linking park (al heeft die kleine opdonder wel een goede stem)
S.P.O.C. een zuig band uit de jaren 80 nog bestaat (als het goed is)
Papa raoch

Wiegen Meister !

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-12-2001 20:18 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Moet wel zoiets zijn als Winger of Stryper ofzo...Echt triest.
Voor de rest...pffff, zou t niet weten.

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-12-2001 20:46 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 11:50 schreef Duxmortem het volgende:
Ken ik jou toevallig?

dacht dat jij alwetend was, zo kom je tenminste over

No meat is sweater

Angelus Purgamentum
unholy empress of southern lands
Usericon van Angelus Purgamentum
Posted 12-12-2001 20:47 by Angelus Purgamentum Wijzig reactieProfiel van Angelus PurgamentumQuote dit berichthttp://www20.brinkster.com/akan/

Ok.. ten eerste Necrophagia heerst.. hetzelfde geld voor Fluisterwoud..

Cradle of Filth is dus echt GEEN gothic !!
Bij gothic moet je eerder denken aan bands als Deine Lakaien, Wumpscut, VNV Nation, Corpus Delicti e.d.
CoF is zelfs geen gothic metal. Wat het wel is? Het schijnt ooit black metal te zijn geweest mwahahah Maar het is deze genrebetiteling helaas voor hen absoluut niet waard..

Wat ik verder ook minder vind is Within Temptation..

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 12-12-2001 21:04 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 11:50 schreef Duxmortem het volgende:
Ken ik jou toevallig?

denk niet dat je me kent, misschien van gezicht, ik ben zo'n POSER vriend van stijn..
vind jij morbid angel ( niet Morbid ) wel cool??

Trieste gast

attila_de_hun
Posted 12-12-2001 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 20:18 schreef Blackjack het volgende:
Moet wel zoiets zijn als Winger of Stryper ofzo...Echt triest.
Voor de rest...pffff, zou t niet weten.

maar , wat vind je een slechte band binnen je favorite genre. ik neem aan dat die LA-glammetal/poser-rock niet je lievelingsgenre is??

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 13-12-2001 18:47 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 21:11 schreef attila_de_hun het volgende:
maar , wat vind je een slechte band binnen je favorite genre. ik neem aan dat die LA-glammetal/poser-rock niet je lievelingsgenre is??

Wat noem je poser-rock?
Glam-metal kan ik best wel waarderen (Kiss, Twisted Sister etc.)maar white-metal en van dat soort gasten kan ik niet uitstaan...

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

attila_de_hun
Posted 13-12-2001 19:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2001 18:47 schreef Blackjack het volgende:
Wat noem je poser-rock?
Glam-metal kan ik best wel waarderen (Kiss, Twisted Sister etc.)maar white-metal en van dat soort gasten kan ik niet uitstaan...

ik bedoel eigenlijk bands zoals poison, slaughter (niet de canadese natuurlijk),cinderella etc. bij deze bands heb ik altijd het gevoel gehad dat hoe hun haar staat belangrijker is dan de muziek. ik vind twisted sister en (deels) kiss ook goed. en de eerste cd van van halen is absoluut een mijlpaal in de metalgeschiedenis

Satan
Usericon van Satan
Posted 13-12-2001 19:28 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

dark funeral (ken ik een nummer van )
dimmu borgir (drie nummers van gehoord )
bijna alles wat metalmike draait op 120 watt .
Wat ik wel goed vind :
My dyingbride elend .

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-12-2001 19:30 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Satan, ik raad je aan van Dimmu Borgir toch eens Stormblåst uit te proberen. Erg goede plaat.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2001 20:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Kanttekening: redelijke plaat De meest 'softe' black metal CD die ik ken, trouwens.

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com