IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : klotebands binnen je lievelings genre Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 24-04-2004 15:20 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm..Manowar natuurlijk..maar die in de 20 jaar geen steek veranderd..maar zuigen doen we wel. Verder aan het rijtje clichemetal..bijna iedere oubollige Duitse powermetalband..

Een band als paradise lost mag het wat mij betreft ook mee kappen..Metallica misschien ook wel..

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 24-04-2004 15:22 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Slayer mag er ook mee stoppen (als ze zo doorgaan)

En Ritual Carnage is ook poep.

Like Some Snow-white Marble Eyes

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 24-04-2004 15:53 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 22:47 schreef Mortanius het volgende:
nog brol:

- obituary
- Ancient Rites
- Nile
- AC/DC
- Megadeth
- Judas Priest
- ...

Sorry, maar ook jij kunt te ver gaan..

Immortal Pride

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 24-04-2004 16:11 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Ik vind Frans Bouwer toch wel de slechtste Death/Grind band

..

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 24-04-2004 19:16 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 24 april 2004 13:17 schreef Chelman het volgende:
Guns N Roses heerscht

Absoluut, geweldige muziek

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-04-2004 19:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

heerschte...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 24-04-2004 19:17 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 24 april 2004 13:40 schreef arrebar het volgende:
Iedereen gaat me wel voor gek verklaren,
Megadeth
Pantera

Ik in ieder geval wel,

Arrebar je bent gek

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 24-04-2004 19:23 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Nou.....Er zijn zo ongeveer 535634719871 Power Metal bands die er niks van kunnen/allemaal op elkaar lijken

..

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-04-2004 19:29 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik was een tijdje into progmetal, maar bands als shadow gallery en symphony x ( ) hebben me daar snel weer van genezen.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-04-2004 19:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

SX vind ik juist een van de beste bands uit het Prog. metal genre. Het beukt, is episch en sfeervol

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 19:31 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

megadeth is ook aardig braak, krolse kat mustaine

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 24-04-2004 19:37]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-04-2004 19:32 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:31 schreef Tormented soul het volgende:
SX vind ik juist een van de beste bands uit het Prog. metal genre. Het beukt, is episch en sfeervol

en bovenal pathetisch
maar goed, over smaak valt niet te twisten

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Tormented soul
Posted 24-04-2004 19:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:32 schreef El Chulo het volgende:
maar goed, over smaak valt niet te twisten

(enne Russel Allen is een wereldzanger )

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 24-04-2004 19:36 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 24 april 2004 19:31 schreef invictis het volgende:
megadeath is ook aardig braak, krolse kat mustaine

Megadeath ken ik niet ken ik niet wat voor een muziek maken ze??
ik ken wel een andere band van deheer Mustaine genaamt Megadeth die zijn wel goed

..

Tormented soul
Posted 24-04-2004 19:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:36 schreef venom rules het volgende:
ik ken wel een andere band van deheer Mustaine genaamt Megadeth die zijn wel goed

Spuit Elf

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-04-2004 19:38 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Sacramentum

F*ck hippies

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 19:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:36 schreef venom rules het volgende:

heb ik dit

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 24-04-2004 19:46 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Allen zouteloze, inhoudsloze, ... etc:

Doom
Golgotha
Aardtmann op Vuurtopberg
Cemetery of Scream
Ashes You Leave
Neolithic
Gardens of Gehenna
While Heaven Wept
Fall of the Leafe

Black
Cryptic Carnage
Ancient Rites
Dunkelgrafen
Barathrum
Horna
Himinbjorg
Graveland

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2004 19:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gardens of Gehenna ?????

Die vind ik erg vet .. laatste album heerscht zwaar

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 24-04-2004 19:48 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Gardens of Gehenna doet me werkelijk helemaal niets. Roept zelfs een grenzeloze irritatie op.... Brrrrr...

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 19:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-04-2004 19:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 15:22 schreef Pink Floyd het volgende:

En Ritual Carnage is ook poep.

, de laatste plaat is productioneel gezien niet hun beste, maar ik geef ze graag nog een kans!

Lang Leve The Highest Law

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-04-2004 19:54]

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 19:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Slayer mag ook wel stoppen eigenlijk, net als Metallica

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 24-04-2004 19:55 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 24 april 2004 19:55 schreef invictis het volgende:
Slayer mag ook wel stoppen eigenlijk, net als Metallica

Precies

..

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-04-2004 19:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Muttilation & Vlad tepes... zwaqar beroerde bedorven stokbrood black metal

ik snap neit waarom iedereen die bootleg cd's en andere crap voor 666 euro meot kopen..
belachelijk gewoon

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com