|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Slayer mag er ook mee stoppen (als ze zo doorgaan) En Ritual Carnage is ook poep. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Sorry, maar ook jij kunt te ver gaan.. Immortal Pride |
|
Ik vind Frans Bouwer toch wel de slechtste Death/Grind band .. |
|
quote: Absoluut, geweldige muziek Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
heerschte... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik in ieder geval wel, Arrebar je bent gek Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Nou.....Er zijn zo ongeveer 535634719871 Power Metal bands die er niks van kunnen/allemaal op elkaar lijken .. |
|
ik was een tijdje into progmetal, maar bands als shadow gallery en symphony x ( ) hebben me daar snel weer van genezen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
SX vind ik juist een van de beste bands uit het Prog. metal genre. Het beukt, is episch en sfeervol |
|
megadeth is ook aardig braak, krolse kat mustaine [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 24-04-2004 19:37] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: en bovenal pathetisch maar goed, over smaak valt niet te twisten Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: (enne Russel Allen is een wereldzanger ) |
|
quote: Megadeath ken ik niet ken ik niet wat voor een muziek maken ze?? ik ken wel een andere band van deheer Mustaine genaamt Megadeth die zijn wel goed .. |
|
quote: Spuit Elf |
|
Sacramentum F*ck hippies |
|
quote: heb ik dit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Allen zouteloze, inhoudsloze, ... etc: Doom Golgotha Aardtmann op Vuurtopberg Cemetery of Scream Ashes You Leave Neolithic Gardens of Gehenna While Heaven Wept Fall of the Leafe Black Cryptic Carnage Ancient Rites Dunkelgrafen Barathrum Horna Himinbjorg Graveland |
|
Gardens of Gehenna ????? Die vind ik erg vet .. laatste album heerscht zwaar |
|
Gardens of Gehenna doet me werkelijk helemaal niets. Roept zelfs een grenzeloze irritatie op.... Brrrrr... |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: , de laatste plaat is productioneel gezien niet hun beste, maar ik geef ze graag nog een kans! Lang Leve The Highest Law [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-04-2004 19:54] |
|
Slayer mag ook wel stoppen eigenlijk, net als Metallica Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Precies .. |
|
Muttilation & Vlad tepes... zwaqar beroerde bedorven stokbrood black metal ik snap neit waarom iedereen die bootleg cd's en andere crap voor 666 euro meot kopen.. belachelijk gewoon Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |