|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan over het algemeen opzettelijk klote klinkende bands niet waarderen. Een heleboel grindbands hebben daar het handje van, net als blackmetal bands. Darkthrone is nou typisch het voorbeeld van een band die zo verschrikkelijk klote klinkt. Wat een puinzooi maken die zeg! Zo van: 'We maken opzettelijk slechtklinkende platen want dan zijn we true' Flikker toch op man!!! Misplaatse arrogantie vind ik ook een hele slechte eigenschap van bands en zorgt ervoor dat ik ze kut ga vinden. Gorefests Jan Chris De Koeijer bijvoorbeeld ten tijde van Erase: "Ik ben een rockster!" Terwijl ze steeds kleiner werden door hun kutplaten en houding. Dieptepunt: Soul Survivor. Ik kan altijd waardering opbrengen voor bands die een goed geluid neerzetten en strak spelen, ook al is het niet mijn smaak. Je maakt mij niet blij met al die powermetalbandjes zoals Edguy, Gamma Ray etc. Maar ik zal niet zeggen dat ik ze klote vind. |
|
quote: Damn, wat rockt die plaat "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Tja, dat kan...Ieder zijn eigen mening, maar de plaat betekende wel hun ondergang. Hun stuiptrekking Chapter 13 is weliswaar wat beter maar kon het tij absoluut niet meer keren...Exit Gorefest |
|
quote: Op zich wel mee eens, maar als we het over een echte kut-plaat gaan hebben dan is het wel Chapter 13. Wat een brok ellende is dat zeg... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik vind Gorefest goed .. |
|
quote: T/m soul Survivor zijn ze ook goed, mee eens... False is i.i.g een dijk van een plaat!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: BELPHEGOR heerst!!! |
|
quote: DISINCARNATE = lekkere old school Death Metal HYPOCRISY - tot en met Osculum Obscenum zijn die megabruut => oppermachtige Death Metal - rest is op zijn minst gezegd inderdaad niet zo geslaagd DARK FUNERAL - misschien niet de meest originele band maar toch deftige Black Metal SUFFOCATION - Effigy of the Forgotten is een klassieker! INCANTATION - originele, vette band die snel en traag prachtig afwisselt, één van mijn favorieten IMPURE - niet bijster originele USDM, maar slecht? |
|
quote: Een typisch geval van een NET niet bandje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nargaroth. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik vind 'm erg goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zeker Darkthrone. En dan met name de laatste drie CD's Steeds maar weer die zelfde riffs. Herhalingsoefenaars. Oh ik weet er nog een Gnostic, echt pruts werk van de bovenste plank(Americaanse Black Metal) |
|
Ancient Rites!!! Wat was dat kut op Wacken zeg! We zijn dan ook wijselijk heel hard weggerend! |
|
quote: En als ik je nou eens vertel dat ik Sardonic Wrath al geluisterd heb en je verzeker dat die stukken beter is dan de vorige drie en niet onderdoet voor Panzerfaust? Zie Darkthrone topic.. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Ik heb er ook al wat van kunnen luisteren en het klinkt zeker heel goed! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Mjah, dat heb ik dan weer met CoB Masturbation is not the same. |
|
quote: Die is zo brak dat ie eigenlijk wel leuk is, maar idd niet serieus te als black/heathen band. Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
quote: Hallo dit gaat over MUZIEK weetjewel, geen puberaal gepriegel. Onder gepriegel versta ik ook CoB. Theatre Of Tragedy is gewoon geniaal Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
quote: Ga je bek spoelen met zoutzuur, poser!!! Nile zit technisch zeer sterk in elkaar en de Egyptische en Assyrische elementen geven juist een extra sfeertje. Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
|
quote: Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Je weet hopelijk dat enkel een poser een dergelijke kreet zou kunnen posten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dit doet het 'm Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
N00B spotted We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Meldt Ik zal je familie maar wezen!!!!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |