|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mja, ik waag de trip ook maar eens. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
GOUDVISHAL & TMR Music Promotions present on the 26th of November 2005 The second edition of Arnhem Metal Meeting, with: - Callenish Circle (NL) - “Gothenburg” Thrash Metal; - Candlemass (SWE) – Epic Doom Metal; - Destruction (D) – Teutonic Thrash Metal; - Dismember (SWE) – Old School Death Metal; - Fluisterwoud (NL) – Furious Black Metal; - Grave (SWE) – Old School Death Metal - Enslaved (NOR) – Experimental Black Metal; - Ensiferum (FIN) – Folk/Pagan Metal; - Leng Tch’e (BE) – Groovy Razor Grind; - Mercenary (DK) – Melodic Power/Thrash; - Thyrfing (SWE) – Pagan Metal; - Officium Triste (NL) – Ambient Doom/Death Metal; - Totenmond (DE) – Deathrockin’Thrashcore; - Volbeat (DK) – Sleazy Stoner/Metal At MUSIS SACRUM, Arnhem (Holland) 3 stages – Dynamo Roadshow – Metal Merchandise Pre-Sale starts 1 september 2005 at www.ticketmaster.nl and www.metaltix.de WWW.ARNHEMMETALMEETING.NL WWW.GOUDVISHAL.NL / WWW.TMR-EUROPE.COM |
|
wat een shit lineup, paar zijn de moeite waard (2 dus) PAS! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
BIKKEL! |
|
quote: Wat kom je ouwehoeren man, als niks te melden hebt over de metal meeting of wat daar mee samenhangt dan moet je dus niet reageren En jawel het is nog een newbie ook [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 15-09-2005 10:56] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Niewbie heeft wel een punt. Als je het niets vindt ga je lekker een avondje thuis, in een hoekje, zitten janken. Of je kijkt 2 goede bands en hangt de rest van de dag lekker kansloos aan de bar. Beetje X-Mass idee zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-09-2005 11:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Fock ... Totenmond ... |
|
Arnhem... waar ligt dat nu weer? das AZ zeker hé. Ensiferum signature |
|
quote: Ja ga jij maar lekker naar AZ toe |
|
Wat gaaf dat je niet meer mag melden dat het een kut line-up is... best kut! DIKKE KUDT! Suck my piss |
|
Ja, niet echt super, maar ik ben er wel voor Dismember :p iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Hoe kom jij bij Totenmond, staat op geen enkele site ... |
|
Goh hoe zou ik daar nou bij komen...? Gokje misschien? |
|
Wow. Niet 1 interessante band. Knap. |
|
prrrrresent! destruction! yeahh! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Ok Mooi ... eens zien .. alleen de meeste bands boeien me niet ... OT altijd gaaf ... |
|
Ik kom natuurlijk voor jou Jenje! carcasstrid |
|
Ik blijf thuis |
|
mijn doel is bereikt!!! carcasstrid |
|
Ik ga toch! |
|
quote:Wat hij zegt. En wat Skullie vindt. |
|
edit @Jenje: Maar om ff ontopic te zijn: alhoewel het grootste gedeelte van de bands mij ook niet boeien, ga ik grotendeels voor de gezelligheid en hoe meer baco's ik op heb, hoe beter de bands worden! [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 15-09-2005 12:23] carcasstrid |
|
Tja dat snap ik niet .. maar eens zien wat er te regelen valt ... wel weer kut end reizen ... |
|
quote: AZ zijn strontboeren uit Alkmaar. Arnhem = Vitesse, ook klote dus. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-09-2005 12:25] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |