![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Yeah, Suffocation was gaaf vorig jaar. ![]() ![]() |
|
Ook geen Amerikaanse acts zie ik... ![]() |
|
Iedereen heeft zijn favorieten, en naar mij weten is Dismember een gave deathmetal act, en vorig jaar was Suffocation headliner, en nu weer een top-thrash act, zo is er altijd wel wat, er staat trouwens ook geen pure black op de planken Repent! ![]() |
|
Is een keer eens wat anders dan al die Black en death metal die je alleen maar voor je kiezen krijgt in de "Undergroundse Metalscene".. (op uitzonderingen na).. ![]() |
|
quote:Fluisterwoud toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Idd mee eens, zei ik ook al ![]() Destruction heb ik al vaker geziek, is not my cup of tea ![]() Ik heb er wel zin in. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Dismember ![]() Knarsen als gekken ![]() ![]() |
|
quote: Ga je ook? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Helaas niet. ![]() Ik heb die zelfde avond een feest. ![]() ![]() |
|
D ![]() ![]() |
|
quote: Nah wat stom. ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Dacht dat Samael moest headlinen vorig jaar.. anyway, zin in komende zaterdag!!!! ![]() |
|
quote:Nee heb je niet!, blijf maar thuis ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Nee, helaas. Mooi heen! ![]() ![]() |
|
Zaterdag gaat heerschen ![]() ![]() |
|
Jaaaaa DESTRUCTION! ![]() Alleen lekker overnachten opt station..:p Naja, moet er wat voor overhebben... ![]() ![]() |
|
quote: Amai nog nie, het gaat zwienewild worden ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Met zo'n affiche kan dat gewoon niet mislopen!! ![]() Wij zijn trouwens beide passagiers in auto van Bléh? ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Dat heb ik eerder gehad ja. Kom je daar aan, moet je hem alsnog bij de jassen hangen. No way, dan vraag ik het liever van tevoren. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Voor het versturen moet je Buried_alive bedanken. Desondanks mag je het geld aan mij geven. ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
- Nix - Stigma - Buried_Alive - Rapture - MindlessMayo - Valorian - Cadaveria - Mutilator - Zillah-Morte - Beli Mawr (wel dus ) - she_devil - FRNK + oni - Grimbert - Brujeria - Kwelgeest - the witch en loeki - Phantom Lord + vriendin - hagal - Bonnie - Myth of Fury - Moordlustige Hamster - Unholy Mary - Mardukfan - trol - Hades - Twamby - High Voltage - Undertaker - Animus - Dark Incarnation - Roar - El Kapitån Oscuro - Rajackar - Iron Maiden - Y Draig Goch - Ivo - Mark Z - Regeer - Oscura - StoomFiets en waterfiets plus aanhang =] - Bleh? - Henke - Razorgrind (moest er toch zijn) - Snoodaerdt (met dank aan Bleh?) - valkyrian - Brujo - Zoe - VG - Hub de Gallier - ROBBEMANS! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: De vlaamsche invasie! *sidder* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ja betrapt Nix! zit je nou alweer lijstjes te frauderen? hm? hm? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |