|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vlak tegenover de zaal zit een hele grote parkeergarage...maarrrrrr...de zaal zit aan de rand van het winkelcentrum en de parkeergarage dus ook. Tel daarbij op dat het de een-na-laatste zaterdag voor Sinterklaas is en je hebt een overvolle parkeergarage. Hatsjikidee! |
|
Ik denk dat het Heineken weer wordt. |
|
quote: Als je je haar toupeert haal je misschien zelfs de 2 meter Hatsjikidee! |
|
quote: Damn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
wat komt er eigenlijk allemaal? geen zin om 31 pagina's dom gelul te lezen -edit: die banners vallen niet echt op - [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-11-2005 18:58] Je moeder. |
|
quote:Check de site, luie nicht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
homo's! allemaal! Je moeder. |
|
Ik GFqa niet. Wpei |
|
ARRHGGG KANKER TOETSENBLD |
|
quote:Ik heb er nog een over wegens het afhaken van een persoon. Mailen op mbrakert [at] gmail [dot] com |
|
quote:Heineken weer? Dat is wel een toepasselijke omschrijving voor de huidige sneeuwval. |
|
quote: je hebt gewoon weer teveel gezopen raymond "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hmm hopen dat morgen de treinen gewoon een beetje rijden vanaf Zwolle naar Arnhem enzo.. Waarom nu dit weer, kon dat zondag niet ofzo |
|
tering.....wie gaat zich morgen met een auto op de weg wagen morgen? Zit zelf te denken om toch maar de trein te pakken met dit weer... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Als de treinen rijden.. vorig jaar rond februari ofzo reden er geen treinen, bussen meer. Hopenlijk gaan er ook geen bands afzeggen vanwege het weer.. |
|
Zijn 2 vrachttreinen tegen elkaar gebotst, geen treinverkeer vanuit utrecht mogelijk. Hoorde dat het hele weekend zo zou blijven I am the 1%. |
|
quote: zolang thyrfing komt vind ik het best Is de musis sacrum ook makkelijk te lopen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Vanaf Zwolle is vooralsnog geen probleem. En volgens mij zijn de voorspellingen voor morgen iets minder slecht, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik vanuit Meppel met de trein in Arnhem kom. |
|
quote: hmm dat zou erg klote zijn.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dacht juist dat het morgen nog slechter ging worden, noodweer enzovoorts inclusief waarschuwingen voor verkeer. Achja ik sta wel op tijd op morgen om het een beetje te bekijken, ik kom er vast wel uiteindelijk. Hopelijk ook weer terug en anders tsja.. nachtje doorhalen ergens? |
|
quote:Via Zwolle proberen dan maar. Achja, ik moet maar even kijken. Flink kut is t iig wel. Zal ik gaan fietsen? Het is wel Enslaved. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
tering....volgens mij wordt dat echt totale chaos! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: haha! daar ben ik al vaker geweest, maar toen was de informatie op de borden incorrect hoelang is dat wel niet fietsen? 1,5 uur ofzo? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Nornaal misschienb. Nu is t onmogelijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |