|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
website zal 1 september online gaan. Naar alle verwachting zal de kaartverkoop dan ook beginnen. |
|
pfoeh moet ik jullie daar echt allemaal tegenkomen |
|
quote: FF off topic ; Je hebt echt een heersend onderschrift,uit braindead !! |
|
Ik hoorde een gerucht dat Annihilator zou spelen.... Staat nog niks van op de site, maar iemand anders nog wat over gehoord? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Zou wel kunnen kloppen, aangezien ik geruchten heb gehoort van dat Annihilator met Destruction mee zou touren |
|
Dit is te lezen op de Nuclear Blast site: CANDLEMASS @ play arnhem metal meeting (published August 22, 2005) Swedish doomster CANDLEMASS will be part of this year's Arnhem Metal Meeting, taking in the dutch city of Arnhem on November 26. Also on the bill are labeltmates DARKANE. The following bands are confirmed already: DESTRUCTION CANDLEMASS DISMEMBER ENSLAVED DARKANE ENSIFERUM HAEMORRHAGE THYRFING CALLENISH CIRCLE OFFICIUM TRISTE FLUISTERWOUD ENRAGED Three more will be added in the coming weeks. |
|
quote: Gaaf! En leuk, Fluisterwoud.. ook al tijden niet gezien. |
|
quote: Whaaaaaaattt?!!! Ikke bij zijn of is dit zo'n 'superbetrouwbare' internetsite?? Hatsjikidee! |
|
Hmmm. De lineup is ondertussen aardig interessant, zou best eens kunnen dat ik daar ga wezen. |
|
Wimspotting [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 26-08-2005 21:49] Hatsjikidee! |
|
Ik ga als hardrocker, herkent niemand me. |
|
quote: Dat zou wel gruwelijk heersend wezen !!! Aleen daar voor zou ik al zo de entreeprijs betalen !! |
|
quote: Het lijkt mij dat Nuclear Blast (één van de grote metallabels, waar o.a. Candlemass en Darkane onder contract staan) wel betrouwbaar is ja. |
|
quote: Zelf de groten der aarde zitten er weleens naast Maareh wel redelijk betrouwbaar dus. Goede zaak dit (beduidend dichterbij dan Leeuwarden voor Darkane ...) Hatsjikidee! |
|
mmm, dit is best een interresante line-up... denk dat ik hier maar heen ga De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Als je gaat, heb je dan nog een plekje over in je auto? |
|
quote: voor jou altijd De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Te gek! |
|
quote: Trek je dan ook je dinges aan? Krijg je van mij een chocolademelk met een rietje |
|
quote: deal De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Je schijnt wel klein te zijn he, moet ik bij de grond gaan zoeken of eh blink je me met je dinges wel tegemoet? |
|
quote: 1,79, valt nog mee De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Okee okee.. kijk ik een klein beetje naar beneden. Woei Grimbert in zn dinges op de Arnhem Metal Meeting EN ook nog eens leuke bands. Ik zal er zijn!!! Oh wacht, ik ging toch al ghehe Dismember, Candlemass |
|
quote: Maar in Leeuwarden zullen ze dan weer en veel langere set spelen en zie je ze echt dichtbij op een klein podium. Ik zou zeggen, ga naar beide. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |