|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Van de NOS-site: Het treinverkeer heeft te maken met ernstige vertragingen door de sneeuw, harde wind en blikseminslag. Reizigers hebben het advies gekregen station Utrecht te mijden. Op sommige trajecten rijden helemaal geen treinen. Stond niets bij over 'het hele weekend' edit: ik hoop dat Valorian gelijk blijkt te hebben morgen [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 25-11-2005 21:26] Hatsjikidee! |
|
Mwa, ik was paar uur geleden op UCS, daar zeiden die NS mensen dat het 't hele weekend kon duren... Hopen dat het treinverkeer gewoon weer gaat natuurlijk! I am the 1%. |
|
Ja 't is zeker dat dit 't hele weekend gaat duren. |
|
hehe dat wordt gezellig met allemaal die verkleumde metalheadjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik hoef maar even in de bus te zitten die ook nog eens voor MS stopt. Van lange rijen voor het concertgebouw zal ik ook geen last hebben. Ja, het gaat een leuke dag worden. |
|
quote: Je rijdt toch met ons mee terug !!?? see you at occultfest! |
|
Godver, dit zou wel eens heel kut kunnen uitpakken Misschien moet ik nu maar beginnen met fietsen.. I am the 1%. |
|
quote: Als jullie met dat pokke weer nog gaan rijden zeker wel ja. Ik ga zowieso naar de AMM, ook al moet ik er lopend heen |
|
quote: Waar baseer je dat nou precies op? En 'dit' , betend dat de gehele afwezigheid van treinverkeer tussen Utrecht en Arnhem, of alleen de vele vertragingen en 'minder treinen' ? EDIT: van NU.NL: De overlast die de botsing tussen twee goederentreinen bij Lunetten veroorzaakte is voorbij, hierdoor zijn de trajecten Den Bosch-Utrecht en Arnhem en Utrecht weer te bereizen. Ook zijn de stremmingen door blikseminslag rondom Amersfoort en Woerden voorbij. .. Stelletje paniekzaaiers! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-11-2005 22:52] |
|
op de ns website staat niets over utrecht-arnhem.. overigens wel het stuk zwolle apeldoorn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Tering, hoop wel dat 't doorgaat. Kom net terug uit Arnhem. Om 4 uur vertrokken.. yey! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Op de NS-website staat vrijwel niets relevants. Er staat zelfs niets over de storm van vandaag.. prutsers! |
|
Pff.. eens kijken of het weer morgen mij toelaat om op de fiets te gaan. Anders maar de benenwagen. |
|
quote: op de ns site geven ze ook 6 van de 10 keer belangrijke informatie niet door! |
|
zoooo... nog een paar uurtjes carcasstrid |
|
Indien er morgen treinen rijden dan: Ga ik morgen om 11.53 vanuit Zwolle vertrekken, als alles goed verloopt ben ik om 12.51 uur in Arnhem. Ik heb een kortingskaart, voor degene die mee willen reizen. Mooi op tijd daar, kan ik eerst nog even rustig ontbijten/lunchen ergens. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-11-2005 0:37] |
|
hmm, ik denk dat ik maar is ergens een auto ga jatten , ns kan je ook niet vertrouwen |
|
quote: Ook met de auto wordt het afzien geblazen hoor. Vooral de terugreis zal een glibberpartij worden met de vrieskou. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
De AMM zal echt wel grimm ende frostbitten zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Tja moet er toch komen, Destruction komt |
|
Van de AMM site: "Dismember is allready in Arnhem and we had contact with all the other bands. All of them will make it to AMM" Gelukkig de mooiste band (althans voor mij) is er. Geen sneeuwvlokje wat mij nog in de weg zal zitten. |
|
Godver! Zo maar eens die pokke zooi voor jullie gaan opbouwen... Veels te vroeg! |
|
quote: Waarschijnlijk pak ik ook die trein. Alleen las ik net dat er tussen Zwolle en Deventer op dit moment geen treinverkeer mogelijk is door een boom op de rails. maar het is nog vroeg........dus zal wel goed komen |
|
Heb ik ook gelezen. Dan moet je via Utrecht, maar hopen dat het daar dan weer op orde is met de treinen. Ik heb zo het idee dat ik er wel ga komen. Hatsieflatsie! Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |