|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik stond al vanaf het begin bovenaan jah! En terecht uiteraard! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Niet waar! Mayo is begonnen aan het lijstje en heeft mij boven aan gezet. Dus de rest staat terecht onder mij! Ik heersch! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Poeh, dat telt helemaal niet! Ik had als eerste de kaartjes! Je hebt Mayo vast omgekocht! *wijs* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Sterker nog, ik heb helemaal geen kaartje! Maarre, lees anders even terug en zoek naar de oorsprong van dit lijstje. Hup hup. En nu niet meer zeuren. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Aha, valsspeler, stiekem de regels veranderen he! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: O wee Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: |
|
quote:Daar hebben meer mensen last van... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Destruction , hmm, volgens mij moet groep waterfiets ook op het station overnachten |
|
jaaa destruction! ben benieuwd of ze ALWEER met curse the gods beginnen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik hoop het wel, Op Graspop waren ze echt heerschend |
|
quote:op ESF en BYH ook wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Iemand nog vervoer nodig vanuit Zwolle (heen en terug), hebben nog plek voor 1 a 2 man (of vrouw). Vergoeding: benzine of bier! see you at occultfest! |
|
quote: op Velorock ook en dat is het meest recent (3 september om precies te zijn) [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 24-11-2005 20:16] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ehh, als we de trein missen? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Naar het schijnt gister zowel Destruction als Candlemass super!! Lots of 80's stuff Nog recenter dus [Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 24-11-2005 20:17] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Ik konb der gisteren helaarsch nie bij zijn, werk enzo, maar op AMM wordt dat wel goed gemaakt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gaan er nog mensen vanuit Utrecht treinen? (Mayo? ) Hatsjikidee! |
|
quote: We gaan met z'n vieren achterin op de terugweg Of wilde 7th niet meer mee terug? |
|
quote: Ghehe ik ga heen via devent0rrrr.. want de spoorbaan is alweer een tijdje in orde Laatste keer Arnhem moet met omweg via Utrecht, maarre er gaan een boel vanuit Utrecht hoor (zie paar pagina's terug) quote: Zeg! Niet liegen jij!! Ik ben lijstje gestart en ik heb Nix bovenaan gezet. Dusss.. ga maar lekker onderaan staan jij [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-11-2005 20:43] |
|
quote: Maar gaan die met de trein??? @ Raj, Zillah e.a.: hoe gaan jullie henen? Hatsjikidee! |
|
Ik reis wel via utrecht naar arnhem by the way heb er schreeuwend zin in! Repent! |
|
quote: Langs waar ik zal reizen zie ik zaterdag, één ding is zeker, het zal via Antwerpen zijn en rechtstreeks van Nieuwpoort naar Arnhem Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Tussenstop in Zottegem om Snoodaerdt op te pikken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |