|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die boom stond om 6:54 al gepost op de NS site, die zullen ze nu toch wel weer zo'n beetje weg hebben getakeld? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: het blijft de ns he! En ze zullen genoeg te doen hebben. |
|
quote: Nou, laat ik dan maar alvast gaan lopen Haha lekker achterlijk, heb er zoveel zin in dat ik NU al klaarwakker ben. Voor degene die mij kennen, is het een wonder |
|
quote: Zag niks staan bij wijzigingen voor dat traject, misschien waait het wel zo hard dat die boom ook weer opgerot is |
|
Ergens diep in mij ben ik best blij dat ik toch maar niet ga..... spelfout weggehaald... |
|
nonde! als k met de trein ga mis k destruction wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: je moet bij storingen kijken op ns. En daar staat dat tussen zwolle en deventer nog steeds geen treinen rijden. Dit duurt tot in de loop van de ochtend. Ik neem het zekere voor het onzekere en vertrek zometeen via utrecht naar arnhem |
|
Ach ja, wij laten ons in de trein van Grunn naar Zwolle wel even voorlichten door één van die lieve en behulpzame mensjes van de NS. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zijn d'r nog kaarten te koop aan de deur daaro? I am the 1%. |
|
quote: jep voldoende kaarten aan de deur! zie AMM website! |
|
quote: Hmm ja nouja heb zowieso al tijd tot 15 uur en ga iets voor 12en weg. Indien op station straks blijkt dat er nog steeds niks rijdt, ga ik ook wel via Utrecht. Tijd zat, komt wel goed |
|
quote: Aah, geweldig I am the 1%. |
|
quote: quote: |
|
10:57 uur Zutphen<->Winterswijk De beperkingen als gevolg van de boom op het spoor tussen Zutphen en Winterswijk zijn voorbij. Het treinverkeer wordt geleidelijk hervat. Zooo boom is weg! |
|
Jullie hebben weer mazzel, ik kom niet Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Watdan? |
|
bowlen bowlen bowlen bowlen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Gister nieuwe auto moeten kopen, nu totaal blut Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Heel fijn..me vriend kan niet komen door dit ***weer, geen treinen/bussen en auto's die rijden naar Arnhem. Dan maar alleen maar gezellig is anders. |
|
quote: Anders ik wel. Wegens mijn verjaardag vandaag had ik op het laatste moment maar besloten om Destruction en Candlemass in Belgie te gaan zien. Ik had er aanvankelijk een beetje spijt van,maar nou niet meer. Zodadelijk lekker aan de pap. |
|
Files nemen toe door slecht weer Uitgegeven: 26 november 2005 18:15 Laatst gewijzigd: 26 november 2005 18:16 ARNHEM - Hevige sneeuwval en gladde wegen leiden aan het einde van zaterdagmiddag weer tot lange files op de Nederlandse wegen. Vooral in het oosten en het midden van het land staat het verkeer vast. De politie heeft zaterdagmiddag om half zes weggebruikers in het oosten van het land opgeroepen niet de weg op te gaan, als dat niet strikt noodzakelijk is. "De sneeuw valt met bakken uit de lucht rond Apeldoorn en Arnhem. Het lukt sneeuwploegen niet de wegen schoon te houden, zodat opnieuw lange files ontstaan", aldus de politie. Het verkeer op de snelweg A50 tussen Arnhem en Apeldoorn is tot stilstand gekomen. Door het weghalen van ijs op het wegdek, wegwerkzaamheden en de afsluiting van een sluiproute ontstond zaterdagmiddag opnieuw een lange file op de weg over de Veluwe. De politie raadt vrachtwagens aan de A50 te mijden, omdat de heuvels in de snelweg zo glad zijn, dat ze door sommige zware auto's niet meer te nemen zijn. |
|
Aii... Disko Disko Partizani |
|
Met de auto geweest vanuit rotterdam en op de heen en terugreis nergens last van gehad eigenlijk. Beetje sneeuw maar geen files of iets dergelijks. Zenial |
|
Ik ben eindelijk terug na een lange autoreis, ik moet zeggen, na de wat mindere bands maakte Destruction het toch weer helemaal goed |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |