|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Leng Tch'e was goed. Veel overtuigender dan in de Oosterpoort met Morbid Angel een tijd terug. Misschien is het toch meer een band voor de kleine zaaltjes. |
|
Ok, heeft r iemand een digitaal fototoestel gevonden die avond? heb 'm met m'n dronkenkop laten liggen op de plee helemaal beneden Maar ondanks dat heerste het behoorlijk hard ja |
|
quote:wat heb je daar gefotografeerd dan? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-11-2005 19:15] |
|
M'n doos...nou goed |
|
quote:Zo kennen we je weer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
het was heerschend, hoogtepunt voor mij was echt Enslaved , op het eind Slaget i Skågen Brothenford, dan ging ik echt volledig door het lint Ensiferum was ook wel leuk, Destruction helaas amper gezien Grave was ook wel gaaf Dismember heb ik amper gezien, eten en staan praten met andere ZMers (best wel heeeeeel erg veel ZMers tegen het lijf gelopen ) Thyrfing was ook gaaf 2 minpunten: Waarom toch heineken , en waarom zo duur Nogmaals dank aan Valorian en Cadaveria voor de slaapplek En verdorie, mijn nek zit nog steeds vast. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hoe heet dat nummer? Zenial |
|
quote: Damn, was vlug op google opgezocht (ffe te lui om naar de wagen te gaan om de cd ) Slaget I skogen Brotenfor (Noors is ook niet echt mijn sterkste vak, weet je Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik vermoed dat ik weet overt welke valpartij je het hebt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hehe.. dat jij dat nog weet... ik had het idee dat jij aardig van de wereld was carcasstrid |
|
Whaaa! Fluisterwoud was gaaf! Enne Ensiferum ook! die zanger.. |
|
quote: Oh was jij dat met dat camouflagerokje? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hehe lijkt er al een stuk meer op. Maar puur om te zeiken: het is Slaget i skogen Bortenfor Maar inderdaad erg gaaf dat ze daarmee eindigden. Stukken beter dan die gepiel-nummers die ervoor kwamen... Zenial |
|
quote: haha, beli is zelfs met ons nog in een kroeg in utrecht geëindigd en hij kon nog lopen |
|
quote: Nee. |
|
quote: Ja Rond half 8 de trein gepakt ofzo... Daarvoor effe in een kroeg gezeten die verdomme al om 2 uur dichtging...terwijl van die broodjeszaken gewoon tot 5 uur openwaren...vet vaag... Wel verdomd koud buiten...:p |
|
quote: En jij kon nog dansen , net zoals Maarten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: In de DISCOOOOO Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: I dance, sweet... |
|
quote: Troost je, ik was wel degelijk aardig van de wereld Maar bepaalde momenten herinner je je toch wel, vooral zo'n feiten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Het is maar wat je "dancen" kunt noemen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Rot op! Ik heerschte iedereen van de dansvloer af |
|
quote: hehe.. ik zal het voorlopig ook niet meer vergeten idd.. moet er elke keer weer om lachen als dat filmpje in mijn hoofd afspeelt.. en nog steeds beurs ook carcasstrid |
|
quote: hehe.. dat wil ik ook nog weleens zien dan!!!! carcasstrid |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |