![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Leng Tch'e was goed. Veel overtuigender dan in de Oosterpoort met Morbid Angel een tijd terug. Misschien is het toch meer een band voor de kleine zaaltjes. ![]() ![]() |
|
Ok, heeft r iemand een digitaal fototoestel gevonden die avond? heb 'm met m'n dronkenkop laten liggen op de plee helemaal beneden ![]() Maar ondanks dat heerste het behoorlijk hard ja ![]() ![]() |
|
quote:wat heb je daar gefotografeerd dan? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-11-2005 19:15] ![]() |
|
M'n doos...nou goed ![]() ![]() |
|
quote:Zo kennen we je weer. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
het was heerschend, hoogtepunt voor mij was echt Enslaved ![]() ![]() ![]() Ensiferum was ook wel leuk, Destruction helaas amper gezien ![]() Grave was ook wel gaaf ![]() Dismember heb ik amper gezien, eten en staan praten met andere ZMers (best wel heeeeeel erg veel ZMers tegen het lijf gelopen ![]() Thyrfing was ook gaaf 2 minpunten: Waarom toch heineken ![]() ![]() Nogmaals dank aan Valorian en Cadaveria voor de slaapplek ![]() En verdorie, mijn nek zit nog steeds vast. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hoe heet dat nummer? ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Damn, was vlug op google opgezocht (ffe te lui om naar de wagen te gaan om de cd ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik vermoed dat ik weet overt welke valpartij je het hebt ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hehe.. dat jij dat nog weet... ik had het idee dat jij aardig van de wereld was ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
Whaaa! Fluisterwoud was gaaf! Enne Ensiferum ook! die zanger.. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oh was jij dat met dat camouflagerokje? ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Hehe lijkt er al een stuk meer op. Maar puur om te zeiken: het is Slaget i skogen Bortenfor ![]() Maar inderdaad erg gaaf dat ze daarmee eindigden. Stukken beter dan die gepiel-nummers die ervoor kwamen... Zenial ![]() |
|
quote: haha, beli is zelfs met ons nog in een kroeg in utrecht geëindigd en hij kon nog lopen ![]() ![]() |
|
quote: Nee. ![]() |
|
quote: Ja ![]() Daarvoor effe in een kroeg gezeten die verdomme al om 2 uur dichtging...terwijl van die broodjeszaken gewoon tot 5 uur openwaren...vet vaag... ![]() ![]() |
|
quote: En jij kon nog dansen ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: In de DISCOOOOO Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: I dance, sweet... ![]() |
|
quote: Troost je, ik was wel degelijk aardig van de wereld ![]() ![]() Maar bepaalde momenten herinner je je toch wel, vooral zo'n feiten ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het is maar wat je "dancen" kunt noemen ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Rot op! Ik heerschte iedereen van de dansvloer af ![]() ![]() |
|
quote: hehe.. ik zal het voorlopig ook niet meer vergeten idd.. moet er elke keer weer om lachen als dat filmpje in mijn hoofd afspeelt.. en nog steeds beurs ook ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: hehe.. dat wil ik ook nog weleens zien dan!!!! ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |