|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goh. Mn camera en ik zaten er best onder. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Viel inderdaad nogal goed mee ja... Vlekken zijn al uit mn shirtje gewassen De stoere bloodpaint in het gezicht laat ik er uiteraard nog een weekje opzitten Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Zijn er nog meer mensen die dat oranje bandje nog om hebben? Twee weken douchen en afwassen met dat ding om konden niet veel kwaad maar na 1 judotraining was hij bijna kapot.. Nothing a little ducktape won't fix Go ahead without me, I'll find my own way |
|
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
Festival review staat online op vampire-magazine. (onder festival artikels). " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:hehehe... doe eens lief jij! Er zijn wel meer mensen die dat bandje om wilden houden hoor (ik onder andere...) Bij mij ging hij alleen wel snel af FREEZE |
|
quote: Oi! Heb wel mooi 32,50 betaald voor dat ding. En hoe langer ik m draag, hoe meer mensen ik jaloers maak. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
bij mij was dat ding na de AMM al helemaal kapot en ranzig :x lijkt me ook niet echt fijn om dat ding zo lang aan te hebben |
|
quote: Was nog een felle kleur ook nog, toch? Kijk de backstage bandjes van Wacken die hou ik natuurlijk wel om, is stoer Nee ik hou de bandjes om tot het moment dat ik thuis ben, dan haal ik ze er af. Iri dingen. Je hebt er niets aan om ze om te houden. Ik heb wel een doosje waarin ik kaartjes en bandjes bewaar, als herinnering. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik werk achter de kassa en het is wel grappig om te zien dat klanten zich zo subtiel mogelijk in allerlei bochten gaan wringen om te kunnen lezen wat er op staat. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Je hebt daar achter de kassa gestaan met AMM en toch moest je er 32,50 betalen? Anyway, dat lelijke blauwe ding was er af zodra ik daar buiten stond. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehehe.. en al die mensen in de rij voor de AMM zich maar in bochten wringen om er achter te komen wat er op dat bandje stond.. Ik heb nu alleen nog 5 jaar Wacken om mijn arm, maar aangezien mijn bandje van 2000 inmiddels ook al doorgesleten is en die dingen an sich sowieso gewoon irritant zijn denk ik dat ik in de nabije toekomst ook daar de schaar maar eens in zet [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-12-2005 19:12] |
|
Niets toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Niets? Ik dacht dat er wel iets op stond.. www.maakjeeigenfestivalbandje.nl of iets dergelijks |
|
? Ik volg je niet helemaal I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik volg mezelf ook niet altijd helemaal. Mijn welgemeende excuses als eventuele door mij geposte smilies als offensief of verwarrend worden ervaren door hen die dit niet verdiend hebben. |
|
Hahaha, slaap zacht alvast. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik werk achter de kassa bij de Konmar Daarmee krijg ik 10% korting op boodschappen, maar korting op kaartjes voor de AMM nog net niet.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
pity you iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Digerdoden staat vrij duidelijk op de foto in de nieuwste RockHard, tijdens het optreden van Thyrfing. Kerel, wat word jij kaal! Bruce Banner |
|
quote: Ja, goed verhaal. En nu gauw je weer smoel houden. |
|
quote: Tijd om de kop kaal te scheren als dat zo is |
|
V.O.L. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |