|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik -als fotograaf op AMM- sta niet langer dan drie/vier plaatjes per plaats. Eigenlijk moet je gewoon gaan klagen zodat wij volgend jaar een fotopit krijgen in de grote zalen. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-11-2005 20:34] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Precies, volgende keer mag Blondi de bob zijn! De allerlaatste dominomus R.I.P. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dismember&Destruction heerschten zwaar... Ook nog een plectrum van Schmier.... Was de kou snachts wel waard.. Candlemass was ook best leuk, meevallertje... |
|
Judge M!!!! Ik moet je mail adres hebben voor de foto.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kan dit niet via msn? |
|
Menno, jij ook hier, nog thuis gekomen? kwa trouwens zelf pa som half 5 thuis, doordat we de aansluitende trein in adam miste en de bus moesten nemen (heil bussen na 12en snachts) Ensiferum, Thyrfing en Enslaved heersde wat mij betreft het festival, Destruction was ook best tof. Dismember vond ik maar een brij van herrie, zonde, best toffe band, Candlemass was echt lachwekkend,met lichtgevende kruizen en een debiel van een zanger! (Maar zingenr kon ie wel) volgend jaar weer! Repent! |
|
quote: Dan moet ik nog zijn msn/mail adres hebben. ------------------------------- *enorme foto* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-11-2005 22:35] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Was idd zoals iedereen al gezegt heeft een hele toffe dag. Ben nu een beetje aan het bijkomen. Morgen vertel ik mijn mening wel, Ik heb me in ieder geval goed gedragen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*foto nog te groot* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-11-2005 23:01] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hier alvast een paar foto's van zaterdag, om iedereen niet al te veel te vervelen dit keer eentje per band .. Fluisterwoud!! - ubertrue langs galg en rad onder het systeemplafond van het musisacrum Enseferum!! Enslaved!! (Thanx @ Inferno, ik had wat dingen door elkaar gehaald ) Grave!! Candlemass!! Jaja, ook die is er niet charmanter op geworden in de loop der jaren! Thyrfing!! Destruction!! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-11-2005 23:20] |
|
Waarom staat er Dismember bij een foto Van Grutle (enslaved) ? Het zal je moeder maar wezen... |
|
Die van Candlemass is gaaf. Dat is de enige band die ik opzettelijk niet gezien heb. Ik had een boeiender discussie met Collega en mede-dominomus-treurster-activist Stigma! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
heersch vinnie!! |
|
Later meer! Nu eens kijken of dit het goede formaat is. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-11-2005 23:08] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
waarom heeft die gay van Ensiferum dezelfde paint als IT - Ophthalamia/abruptum Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Waarom staat Grutle net voor Matti Karki? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Het is al verbeterd Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote:Mail! |
|
quote: Vetter de vet |
|
Heerschende foto's weer Vinnie! Met name die van Grutle en Messiah. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wordt een streepje op je wangen tegenwoordig al als paint gerekend? hoe gay Zenial |
|
quote: sorrie zal het nooit meer doen |
|
quote: Foei A. Gedraag je nu toch eens Wat moet je vrouw hier wel niet van denken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: haha moest ze ook nog huilen???? zielig meisje...zag dr zitten met die dude ja...beetje deperate [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 28-11-2005 17:40] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |