|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Idd. |
|
quote: Is me helemaal niet opgevallen eigenlijk Hatsjikidee! |
|
quote: Mijn collega's kwamen allemaal kijken hoe ik het voormekaar kreeg om geen een kegel om te krijgen. Uiteindelijk wel 18 punten behaald.. Anyway.. Jeeeeeuj!!!! Bijna! |
|
Heb nog een kaartje in de aanbieding, voor de normale prijs (Ticketservice 36,50 euro). Maat haakte vandaag af. Voor wie belangstelling heeft kan mailen op mbrakert [at] gmail [dot] com Degene die het eerst mailt heeft geluk. |
|
quote: |
|
quote: Inderdaad ja... Oost Vlaanderen,Zottegem ligt aan de poort van de Vlaamse Ardennen Heb er zin in!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Even een waarschuwing, het is echt klote parkeren in Arnhem, plus dat het weer erg slecht is, dus hou er rekening mee in je reistijd, zodat je niet de eerste 2 bands die je wilde zien moet missen door zoiets onbenulligs Vanavond pre party in Willemeen en Stort |
|
Nee, vanavond chillen thuis en later schoonheidsslaapje doen. Het wordt en lange dag morgen. |
|
Dat gaat nog leuk worden morgen als de treinen net zo goed rijden als ze vandaag doen |
|
quote: [slijmmodus]Maar dat heb jij toch helemaal niet nodig?[/slijmmodus] |
|
vragen voor candlemass zijn klaar heb zin in morgennnn! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hahah... |
|
Als iemand morgen een jongen van 1.94 met een dun staartje en een primordial-shirt ziet mag je hem best een biertje geven. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: In ruil voor twee biertjes Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ontvang ook bier. Het is maar dat jullie het allemaal weten. |
|
quote: Ik denk er nog even over na. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
en met de weersituatie van vandaag is het nog maar afwachten of alle bands op tijd zijn...... Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: 1.94 ??? Die kan je haast niet missen. Steekt overal bovenuit |
|
Even over dat parkeren, is daar geen rekening meegehouden dan? zal toch wel zeker.. psst, heb er zin in |
|
quote: Zal ik morgen ook een primordial shirt aandoen? 1.94 haal ik net niet maar dat merkt niemand Zenial |
|
quote: En of ze uberhaupt nog komen. |
|
quote: Zolang je de verdiende biertjes wel naar de goede bestemming (lees: mij) brengt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat valt tegen. Maar je hoort me verder niet klagen, ik heb nog nooit wat van een band gemist omdat ik niks zag. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Er zal daar toch Hertog Jan te verkrijgzen zijn en geen heineken? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |