|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Naar het schijnt ben ik ook aanwezig. Misschien. |
|
quote: |
|
Waarschijnlijk zal ik van aaaaaaaalllllllllll die ZM-ers er 5 herkennen of zo. Fijn! En dat wil ik eigenlijk ook wel zo houden... Lekker rustig! Maarre ! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:zit er niet in, ik ga bowlen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Jammer, maar wel veiliger ja |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
kga me van te voren wel flink vol gieten, dan valt de pijn nog mee |
|
Ja ik ook, dan valt het bowlen ook nog mee iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Jij wilt met koppen een strike scoren? |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: |
|
quote: Ik kom nog wel door Zwolle heen denk ik. |
|
quote: Koop een Killing Zoe shirt en je bent meteen vrij herkenbaar |
|
quote: Kopen en aantrekken ja, als ik m in de kast gooi heb ik er nog niks aan. Maar ik hoef geen lelijke vent op m'n buik, eigenlijk. |
|
Ik ga wel heen, maar als ik er niet ben zit ik bij de Subways On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oproep voor vervoer Heeft iemand toevallig nog een plekje in de auto over die langs Zwolle of uit Zwolle naar Arnhem gaat?? Alvast bedankt! |
|
quote: Niks ervan, komen jij!!! |
|
Niet aanwezig. Hoef ik tenminste niet tegen jullie misvormde strontkoppen aan te kijken |
|
quote: DAn heb je de kans dat ik je de pit inmieter En nee ik kan de pit niet in gegooit worden want ik ga hakken aan doen denk ik On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: He, wel een beetje voorzichtig aan met mij ja? [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 22-11-2005 17:05] |
|
quote: Jaaa goed idee met die gladde trappen *ZoeffffBoing* Wat was dat, dat was Zillaaaaaaaaaaaahhh |
|
hé nogayblackmetal... niet teveel zuipé... zondag moet je ook nog aan de bak. |
|
K'had me nog niet in het lijstje gezet. - Nix - Stigma - Buried_Alive - Rapture - MindlessMayo - Valorian - Cadaveria - Mutilator - Zillah-Morte - Beli Mawr (wel dus ) - she_devil - FRNK + oni - Grimbert - Brujeria - Kwelgeest - the witch en loeki - Phantom Lord + vriendin - hagal - Bonnie - Myth of Fury - Moordlustige Hamster - Unholy Mary - Mardukfan - trol - Hades - Twamby - High Voltage - Undertaker - Animus - Dark Incarnation - Roar - El Kapitån Oscuro - Rajackar - Iron Maiden - Y Draig Goch - Ivo - Mark Z - Regeer - Oscura - StoomFiets - Waterfiets - Bleh? - Henke - Razorgrind (moest er toch zijn) - Snoodaerdt (met dank aan Bleh?) - valkyrian - Brujo - Zoe - VG |
|
- Nix - Stigma - Buried_Alive - Rapture - MindlessMayo - Valorian - Cadaveria - Mutilator - Zillah-Morte - Beli Mawr (wel dus ) - she_devil - FRNK + oni - Grimbert - Brujeria - Kwelgeest - the witch en loeki - Phantom Lord + vriendin - hagal - Bonnie - Myth of Fury - Moordlustige Hamster - Unholy Mary - Mardukfan - trol - Hades - Twamby - High Voltage - Undertaker - Animus - Dark Incarnation - Roar - El Kapitån Oscuro - Rajackar - Iron Maiden - Y Draig Goch - Ivo - Mark Z - Regeer - Oscura - StoomFiets - Waterfiets - Bleh? - Henke - Razorgrind (moest er toch zijn) - Snoodaerdt (met dank aan Bleh?) - valkyrian - Brujo - Zoe - VG - Hub de Gallier + aanhang ....en ik ga ZAT worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |