|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is inderdaad verschrikkelijk. |
|
quote: Geprevel, geprevel... Daar gaan we weer, hehe. Wat post ik hier nou een paar posts naar boven? quote: Hatseflats. Die krijg je niet naar aanleiding van een liedje over fietsen, over hoe dat nou kan of over dat het zo gaat als het gaat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mafkezen, Skik, Spinvis en Roosbeef zijn alle drie geniaal. |
|
Maar wie won de meeste prijzen? Belangrijker nog, wie vind ík de beste, de goeiste en de beterste? Van juistem, ja. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-05-2010 21:00] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Anouk toch? |
|
quote: Goh. Nu is dus in ene keer een prijs van omhooggevallen kakkers maatgevend voor de kwaliteit van de muziek / het geprevel? Ik kan het wel aanhoren, 1 á 2 nummers, maar het is steeds hetzelfde, dus saai. In mijn beleving dan. Boeiender |
|
quote: Jajajaja. Maar dat is toch niet te vergelijken met de eerder genoemde bands. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Daniël Lohues. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-05-2010 21:02] |
|
quote: Hehe zie mijn post. Boeiender |
|
quote: Zegt iemand die in de band Grindbashers speelt... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Haha, gaan we weer. Heb je ons wel eens gehoord? Boeiender |
|
BETER GAAT HET SPINVIS TOPIC OVER DANIËL LOHUES EN NIET OVER DE GRINDBASHERS! |
|
quote: Ja, daar heb je een . Boeiender |
|
quote: Nee, niet in ene keer, nee. Dat was nl al. Gewonnen: popprijs 2007 zilveren harp 2004 Annie M.G. Schmidt-prijs 2003 Johnny van Doorn-prijs 2010 Essent Award 2002 2 gouden platen Niet gek voor een beetje geprevel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oh wacht, je insinueert nu dat Grindbashers meer afwisseling in haar muziek herbergt dan Spinvis? Like really? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mag niet van schaep, maar stiekum: JA! En we zijn zeker minder saai. Boeiender |
|
quote: Ook al houdt een bepaald persoon, in dit geval als voorbeeld: Ik, niet zo van grind, dan nog? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat was iig de leukste grap die ik vandaag heb gelezen. thnx! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, én? Kan waarschijnlijk zo tig artiesten opnoemen die meer gouden platen hebben, meer prijzen hebben gewonnen e.d. maar zeker slechtere muziek maken dan Spinvis. Dus, wat wil je ermee zeggen? Dat het wel goed MOET zijn omdat je dit zo kan posten? Goddomme, wat een omgekeerde wereld hier zeg. Mag iemand het niet gewoon lekker geen goede / mooie muziek vinden? Boeiender |
|
quote: Nee, natuurlijk niet, en dat geef ik ook in een post aan, dat het naar mijn mening.... is. Maar jullie happen zo lekker! Boeiender |
|
|
|
quote: Haha, waarop? Boeiender |
|
Op alle prijzen die Spinvis heeft gewonnen! En Daniël Lohues. |
|
quote: Op Daniël wel een beetje ja. Boeiender |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |