|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Die laatste cd is ge-wel-dig! As donderdag naar tivoli, jeuj! Hiero is het optreden van spinvis in amsterdam van 21-01-06 te beloeren. Heel andere setlist weer, mét bagagedrager en simon vinkenoog! http://www.fabchannel.com/ |
|
mooi klote, ik wilde ook naar Tivoli.. kaartjes op zijn de zaken geregeld? nee dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, das dus balen, ja. Hiero wilden nog 3 mensen mee, maar idd uitverkocht. Ik heb mijn kaartjes dan ook al een tijdje. |
|
Ja ik wilde ook gaan, maar toen waren ze dus al uitverkocht, lekker kut. |
|
quote:heerschende site I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Godver, dat ik wil alleen maar dubben nummer heerscht de pan uit, zeg. Dat nieuwe nummer op die single toch wel. |
|
Ik zag spinvis nog bij de 'mike & thomas show' wat een saai persoon... maar goed, sommige liedjes zijn idd goed te pruimen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja, had ik ook gezien. Die gast zat er enorm ongeïnteresseerd bij zeg! Hij vond het gewoon niet leuk. Dan denk ik, als je het niet leuk vindt om daar te gaan zitten, waarom ga je er dan heen? |
|
Vandaag gekocht bij de mediamartk: Spinvis - Spinvis Spinvis - Nieuwegein aan zee Spinvis - Dagen van gras, dagen van stro No meat is sweater |
|
Hm, van het weekend de mike & thomas show op video gekeken. De goede man deed gewoon leuk mee. Ik ben nu helemaal aan de nieuwe singel. Ik wil alleen maar dubben! Alle knoppen los! |
|
kaartjes gekocht! want Spinvis komt in de Atak Enschede! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
We zitten hier te dubben (hihi) of we nog een keer gaan. Het was echt één van de beste en gaadfste concerten die ik ooit heb mogen aanschouwen. Hier nog wat beloofde slechte foto's. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe. Hier staan wat videobeelden van tivoli. Slecht geluid, maar toch. http://www.volkskrantblog.nl/pub/blogs/entry.php?id=31442 |
|
quote: Ik ben ze weer een kans aan het geven, maar het is toch net niet, of toch net wel, nog even doorluisteren. Edit: Nee, toch maar Skik blasten. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-02-2006 17:18] |
|
Skik. Hehehe, ja, dat kan natuurlijk ook. Maar liever niet. GRATIS SPINVIS-VOORSTELLING WOENSDAG 15 FEBRUARI FAME – KALVERSTRAAT – AMSTERDAM Dus. Je moet wel meelen, dus kijk op www.spinvis.nl edit: Dat is al geweest... Niemand geweest? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 26-02-2006 22:35] |
|
is dit werkelijk interessante muziek? signature |
|
quote: Weet je, ik draai bijna niets anders meer. Serieus. |
|
goed, als je skik al betere muziek vind, Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:in België hebben ze een artiest genaamd Gorky, die schijnt in hetzelfde muzikale hoekje te zitten, ik heb het van horen zeggen, maar misschien ken je dat. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
donderdag 1 juni in de Harmonie te Leeuwarden. Kaartverkoop start 10 maart. [Dit bericht is gewijzigd door ratton op 01-03-2006 11:39] You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Ik dacht dat spinvis het in belgie extreem goed doet. Daar was ook de cd-presentatie. En Hypnos weet van niets, hehe. |
|
Dat optreden in leeuwarden staat niet op de site van spinvis. Vreemd. Maar goed, 2 kaarten besteld via ticketservice voor de P60, 20 april te Amstelveen. Nog een keer. |
|
18 maart Enschede Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |