|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
En dit pareltje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2017/Down-the-Rabbit-Hole/Interview-Spinvis-Trein-Vuur-Dageraad.html quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Omdat het zo’n goed jaar was, een nieuw album, een prachtige toernee en heel veel bijzondere gebeurtenissen onderweg, sluiten we 2017 af met een geschenk voor alle mensen, te weten een gratis stream vanuit De Roma in Antwerpen van zijn laatste clubshow dit jaar. In 2018 volgen we het spoor met onder andere een serie clubshows in maart en april. Het liveconcert van 23 december is te volgen op vpro.nl/3voor12 en vrtnws.be en begint om 20u. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geweldige setlist, voordeel van video, favoriet van mij. De grote zon. Super versie van bagagedrager, geen heel raar gefreak, zoals ik het jaren geleden gezien heb. Heel het lied uit z'n verband gerukt. Hij deed het wel weer met kindje van god. Vorig jaar live gezien, of het jaar ervoor. Totaal ander nummer, met de tekst van. Ik hou daar niet van. Hij moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar nee, van mij hoeft het niet. Heerlijk, dat live streamen. Gewoon op de 65 inch tv in m'n dikke stoel zitten met een biertje erbij. En in super kwaliteit ook nummers van de laatste plaat mee gepakt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Spectre, deze al gezien? Erg goed! Tienduizend Zwaluwen live, wauw. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja, heel goed! Zag deze set in uitgebreide vorm twee weken terug in het Slottuintheater in Zeist. Knap al die verschillende instrumenten en arrangementen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
kelere, wat is die nieuwe plaat goed! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hee, een nieuwe? Leuk |
|
|
|
Wat een fijn nieuw nummer. Doet me een beetje denken aan kom in de cockpit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://3voor12.vpro.nl/update~b14de9f2-3d2f-401a-9465-e15ec89edaac~spinvis-begint-het-jaar-met-verlangen-naar-de-lente~.html En een nieuw liedje! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Best fijn, tegelijkertijd voegt het ook weer niet zoveel toe aan zijn bestaande repertoire. Hij lijkt zijn sound al een hele tijd gevonden te hebben Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Welke was dit dan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
2017, hmmmm. Dat moet haast deze zijn. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Erik de Jong, beter bekend als Spinvis, krijgt dit jaar de Lennart Nijgh Prijs. De singer-songwriter wordt maandagavond als tekstdichter geëerd op het Buma Awards Gala. Lyrisch, poëtisch, beeldend, gelaagd, persoonlijk, autobiografisch; het is allemaal van toepassing op de songteksten van Spinvis", zegt Bernard Kobes, CEO van auteursrechtenorganisatie BumaStemra. "Elk album opnieuw een tekstuele ontdekkingsreis. Wie dat al ruim twintig jaar weet te presteren, verdient oprecht de Lennaert Nijgh Prijs. Ook Buma Cultuur-directeur is enthousiast over de prijs voor De Jong. "Spinvis is met zijn taalgebruik in staat met woorden een wereld te creëren die zowel herkenbaar als mysterieus is. Hij jongleert met woorden en zinnen, met als doel de luisteraar mee te nemen op een wonderlijke reis." https://www.nu.nl/muziek/6264696/spinvis-krijgt-lennart-nijgh-prijs-voor-beste-tekstdichter.html "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Deze al gehoord Wim? Kwam net voorbij in me spotify, klinkt wel geinig. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Mja, mja, mja, de muziek, mmm Deze, zanglijnen zijn natuurlijk typisch spinvis Met die rapper die ook punk doet dus "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |